Spotreba 2.0 CRDi VGT TUCSON

Hyundai Tucson 1. generace 2004 - 2010 (JM) - nástupcem byla ix35 v letech 2010 - 2015.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
pavel2005
*
Příspěvky: 23
Registrován: 04 dub 2006, 13:11

Příspěvek od pavel2005 »

to Jirka
kdyz tak to zpetne procitam tak podobne hodnoty mame jen my dva
Ted mam 11.7 jen mesto a dalnice mimo tak 10proc. Ja rezignoval na ty usporne jizdni zkousky. Auto potrebuju pro praci na presuny a ne na pokusy.

U prispevkuu s typem nafty me napada jen "syty hladovemu neveri"
kazdy ma svuj rozum, verim ze tem co to jede za 8 to jede za 8,
verim i ostatnim /pocitam i sebe/ - nic jineho nezbyva, podezrivat nema cenu.

I pres to ze nejsem odbornik na motory snazim se uvazovat
o pricine. Jsem rozhodnut jako krajni reseni pouzit po zaruce preprogramovani na 104kW a zkusit toto. Proto jsem se snazil zjistit
jestli to nekdo neudelal s ohledem na spotrebu ne vykon. Dokonce se objevilo nove vlakno na to tema tak to budu sledovat.

Napadlo me ze se tu uz kdysi vzpominaly vstrikovace. Je to drahe zarizeni a servis nepripusti ani sluvkem moznost kontroly,vymeny atd. Kdyby nekdo vedel jak zjistit ze jsou vstrikovace v poradku treba profi upravce motoru s kompletni diagnostikou.
Vi nekdo jestli je tento motor CRDI 83kW provenience HYUNDAI a nebo je i v jinem aute /samo krom KIA/
TUCSON 2.0CRDI AT
Reklama
 

Uživatelský avatar
Daddo
*
Příspěvky: 20
Registrován: 30 říj 2006, 18:34
Bydliště: Nitra

Příspěvek od Daddo »

pavel2005 píše:to Jirka
kdyz tak to zpetne procitam tak podobne hodnoty mame jen my dva
Ted mam 11.7 jen mesto a dalnice mimo tak 10proc. Ja rezignoval na ty usporne jizdni zkousky. Auto potrebuju pro praci na presuny a ne na pokusy.

U prispevkuu s typem nafty me napada jen "syty hladovemu neveri"
kazdy ma svuj rozum, verim ze tem co to jede za 8 to jede za 8,
verim i ostatnim /pocitam i sebe/ - nic jineho nezbyva, podezrivat nema cenu.

I pres to ze nejsem odbornik na motory snazim se uvazovat
o pricine. Jsem rozhodnut jako krajni reseni pouzit po zaruce preprogramovani na 104kW a zkusit toto. Proto jsem se snazil zjistit
jestli to nekdo neudelal s ohledem na spotrebu ne vykon. Dokonce se objevilo nove vlakno na to tema tak to budu sledovat.

Napadlo me ze se tu uz kdysi vzpominaly vstrikovace. Je to drahe zarizeni a servis nepripusti ani sluvkem moznost kontroly,vymeny atd. Kdyby nekdo vedel jak zjistit ze jsou vstrikovace v poradku treba profi upravce motoru s kompletni diagnostikou.
Vi nekdo jestli je tento motor CRDI 83kW provenience HYUNDAI a nebo je i v jinem aute /samo krom KIA/
Pavel: Vseobecne by malo platit, ze po nacipovani avsak pri zachovani kludneho stylu jazdy (nie brzda-plyn) by mala spotreba trochu klesnut, kedze motor je silnejsi, mozes ist na nizsie otacky a nizsie otacky znamenaju nizsiu spotrebu. Vycsi vykon vsak naopak nuti vodica trosku mu "sliapnut na krk" a potom sa naopak spotreba zvysi. No a potom je tu samozrejme aj diskutabilna otazka zivotnosti motora po nacipovani, ktoru mi zatial nikto nezodpovedal do takej miery, aby ma uplne presvedcil.
Hyundai Tucson 2.0CRDi VGT
Skoda Fabia 1.2 HTP
Renault Clio II, 1.2
martin tuscon
*
Příspěvky: 43
Registrován: 27 srp 2006, 11:14
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od martin tuscon »

Jirko, opravdu mám jiné auto!!! 2x mě měnili spojku a bezvýsledně pořád to rachtá, ložisko v levém zadním kole, teď mě tam teče zadním výklopným oknem, geometrie je pořád totálně mimo mísu a jiné. :( Kdybych ho měl v cajku jak ty tak mě spotřeba nějak asi netrápí. Ale jak říkám Tankuju u Shellu, který se zaváží přímo z rafinerie toť vše... Záleží možná jak jsi s tím jezdil od začátku ja jsem jezdil dost svižně a asi za 10 a po ujetí asi 5000 se to ustálilo.
Tucson 2.0 CRDi 83kW Elegance. Klumpr, hnojůvka, nekvalitní Korejský výrobek!
Uživatelský avatar
seatik
*
Příspěvky: 20
Registrován: 02 říj 2006, 19:33

Příspěvek od seatik »

Daddo píše:
pavel2005 píše:to Jirka
kdyz tak to zpetne procitam tak podobne hodnoty mame jen my dva
Ted mam 11.7 jen mesto a dalnice mimo tak 10proc. Ja rezignoval na ty usporne jizdni zkousky. Auto potrebuju pro praci na presuny a ne na pokusy.

U prispevkuu s typem nafty me napada jen "syty hladovemu neveri"
kazdy ma svuj rozum, verim ze tem co to jede za 8 to jede za 8,
verim i ostatnim /pocitam i sebe/ - nic jineho nezbyva, podezrivat nema cenu.

I pres to ze nejsem odbornik na motory snazim se uvazovat
o pricine. Jsem rozhodnut jako krajni reseni pouzit po zaruce preprogramovani na 104kW a zkusit toto. Proto jsem se snazil zjistit
jestli to nekdo neudelal s ohledem na spotrebu ne vykon. Dokonce se objevilo nove vlakno na to tema tak to budu sledovat.

Napadlo me ze se tu uz kdysi vzpominaly vstrikovace. Je to drahe zarizeni a servis nepripusti ani sluvkem moznost kontroly,vymeny atd. Kdyby nekdo vedel jak zjistit ze jsou vstrikovace v poradku treba profi upravce motoru s kompletni diagnostikou.
Vi nekdo jestli je tento motor CRDI 83kW provenience HYUNDAI a nebo je i v jinem aute /samo krom KIA/
Pavel: Vseobecne by malo platit, ze po nacipovani avsak pri zachovani kludneho stylu jazdy (nie brzda-plyn) by mala spotreba trochu klesnut, kedze motor je silnejsi, mozes ist na nizsie otacky a nizsie otacky znamenaju nizsiu spotrebu. Vycsi vykon vsak naopak nuti vodica trosku mu "sliapnut na krk" a potom sa naopak spotreba zvysi. No a potom je tu samozrejme aj diskutabilna otazka zivotnosti motora po nacipovani, ktoru mi zatial nikto nezodpovedal do takej miery, aby ma uplne presvedcil.
Pokud budes chipovat v umerne mire,tak na zivotnosti motoru to nepoznas.Motory jsou fabricky vyladeny pro ruzne prostredi pro ruznou kvalitu nafty,cili jejich bezpecna hranice je vyse nez Vas originalni vykon.
S tim cos napsal nahore plne souhlasim.
Mimochodem se jeden Tuscon po chipu zkousi a nevypada to vubec zle,je naladen na unosnou miru motoru bez zkraceni zivotnosti a vysledky jsou velmi prekvapive...pozitivne :wink: .Bohuzel nemam souhlas vam sdelit,o koho jde ale treba se vam pak pochlubi a sdeli dojmy z jizdy a upravy motora :wink:
Uživatelský avatar
Joe # 13
*
Příspěvky: 83
Registrován: 26 bře 2006, 12:59
Bydliště: Plzeň

Spotřeba

Příspěvek od Joe # 13 »

Už to leze. Čtyři dny po dálnici do Prahy, kolony po Jižní spojce, spotřeba slezla na 7,9L. Nyní se ustálila jen při jízdě po městě na 8 L. :D
Uživatelský avatar
seatik
*
Příspěvky: 20
Registrován: 02 říj 2006, 19:33

Příspěvek od seatik »

no tak to gratulace,ale jeste by to mozna chtelo trochu niz :lol: 8)
miloslav bycek
Příspěvky: 1
Registrován: 24 pro 2006, 16:49
Bydliště: Staré Město

Příspěvek od miloslav bycek »

zdar TUCSONACI. Mát tukana od května 06 a najeto 9tis.Km. je to dvou litr 103KW v max. výbavě. Spotřeba byla vzsoká, ale už leze dolů. Vev čtvrtek jsem jel Vídeň a zpět 300Km a jel jsem za 7,4 litru. Při cestě zpět celou dobu sněžilo, takže rxchlost do 70Km/h. Myslím, že ta spotřeba už celkem ujde. Po městě teď jezdím okolo 8litrů.
kuko
*
Příspěvky: 12
Registrován: 24 bře 2006, 20:09

Spotreba

Příspěvek od kuko »

Tucsona 2.0 CRDi VGT 6-kvalt mám skoro rok so spotrebou som spokojný,z LM do Blavy a späť celkom 630 km vyšla priemerná spotreba 7,6 l ale úplne podľa predpisov dialnica 130 a menej po Blave sa inak ako 40-50 ani neda takže v pohode.
Pozdravujem Vás všetkých a prajem mnoho šťastných km :lol: :lol:
TUCSON Eleganc 2.0 CRDi VGT 103 kW 6-kvalt
Uživatelský avatar
Joe # 13
*
Příspěvky: 83
Registrován: 26 bře 2006, 12:59
Bydliště: Plzeň

Spotřeba po přezutí

Příspěvek od Joe # 13 »

Jak jste na tom po přezutí na letní ???
Vynuloval jsem počitadlo průměru, najel zhruba 600 Km. Spotřeba se ustálila na 7,7 l/100 Jezdím 50 : 50 město a okolí. Motor CRDi.
martin tuscon
*
Příspěvky: 43
Registrován: 27 srp 2006, 11:14
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od martin tuscon »

Taky tak jezdím a mám zase 8 až 8,3 a to jsem si myslel jak to začalo po té výměně vstřiků pěkně jet, že budu jezdit za víc jako ostatní co mají 83 kw. Se spotřebou jsem už od začátku spokojen.
Tucson 2.0 CRDi 83kW Elegance. Klumpr, hnojůvka, nekvalitní Korejský výrobek!
Uživatelský avatar
servo
**
Příspěvky: 154
Registrován: 25 pro 2005, 21:10

Příspěvek od servo »

Ja mam benzin, tomu je asi jedno co ma obute, pod 10 sa v podstate neda dostat v lete v zmiesanej jazde. No na zimu davam uzsie 215 Michelin 4x4 (neviem teraz presne oznac.), je to lepsie v snehu (toho roku sice ziaden nebol :-) ), no na suchej teplejsej vozoke to uz pri raznejsej jazde plave viac nez na letnych 235 (Bridgestone Turanza ER30-su absolutne super). Na meranie spotreby a porovnavanie a modlenie sa kedy to konecne klesne so msa uz vykaslal! Fakt je ten, ze benzin 2.0i zerie realne o 2-3 litre viac! 8) Obrázek
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
Cody
Příspěvky: 4
Registrován: 08 kvě 2007, 00:35

Spotřeba

Příspěvek od Cody »

Tedy pokud se mám vyjádřit k spotřebě, tak je zcela patrné, že novější VGT-čka jsou na tom o nějakých pár deci, ba dokonce litránek lépe než klasický CRDi... Mám právě Tucson CRDi 83kw, najeto asi 16 000km a průměrná spotřeba je tak 8,5 l :? .. Do Prahy jsem s ním jel už i za 6,9 l 8) a při největší letošní kalamitě (vlastně jedinné) jsem také jel zrovna z Prahy, byla to fakt jízda mého života, nikde mě Tucson nezklamal, spolu s Octavií 4x4 jsme uháněli vztříc domovině přes pole a všechno možný, přestože ostatní stáli uvízlí v koloně a to při finální spotřebě 8,2 l :P .. Já si myslím, že při váze vozu prostě nelze než spotřebu akceptovat, už jsem si na ta čísla zvyknul a jak jsem říkal, respektuju je.. :wink:
pavel2005
*
Příspěvky: 23
Registrován: 04 dub 2006, 13:11

Příspěvek od pavel2005 »

Zdravim,
ja musim jen zopakovat v opozici proti ostatnim uvadenym spotrebam
85procent mesto spotreba 12.7. Podle servisu a aut u nich servisovanych
je to normalni. Asi to nejsou autori prispevkuu zde.

Pavel2005
TUCSON 2.0CRDI AT
Meďour
Příspěvky: 6
Registrován: 26 říj 2006, 06:52

Spotřeba obecně

Příspěvek od Meďour »

Je jasné, že v papírech uvedená spotřeba je ideální a skutečnost ovlivňuje mnoho faktorů (styl jízdy, těžké doplňky - rámy, neaerodynamické doplňky - střešní příčníky, teplý / studený motor, pneu a jejich nahuštění atd.). Ale i tak by rozdíl proti techničáku neměl být nijak extrémní, to by mě jinak hodně mrzelo, brát vlastní auto na služební cestu.
Mám diesel (VGT 6-kvalt 15.000km, 15 měsíců provozu) a jezdím 40% město, 40% okresky, 20% dálnice, dost krátkých pojíždění, občas vlek, v zimě dost na sněhu (dokonce i letos) a palubní počítač mi ukazuje 8.1 l/100km. Protože si od zakoupení auta vedu evidenci, kolik jsem do toho nalil nafty, vím, že realita je jiná (palubní počítač lže, nechápu, jak to počítá a proč to nevychází) a realita dělá 8.6 km/100km.
Hyundai Tucson CRDi 2.0 VGT (2006)
20000km
Uživatelský avatar
servo
**
Příspěvky: 154
Registrován: 25 pro 2005, 21:10

Příspěvek od servo »

Bobík píše:Zdravím vás,
mám benzínový Tucson 2.0 a priemerná spotreba po 1300 km je 8,8 litra. osobne som s tým veľmi spokojný, vzhľadom na skúsenosti iných majiteľov a na to, že som sa snažil zabiehať to dosť svižne. Ináč som prekvapený aj dynamikou, ktorú má ten motor-čakal som že to bude horšie kvoli váhe auta. Tucson je fantastický, prvé dni by som v ňom aj spával :lol: Tak zatial nazdárek a nech vám to moc nežere...
Nazdar, prepac, no nexe sa mi verit, ze jazdis s 8,8. To musis mat extreme lahku nohu, ale ani tak by to neslo. Tato hodnota je priemer alebo len mimo mesta? Pri akych rychlostiach??? dik
Tucson 2.0i CVVT + Getz 1.4i + Galloper 2.5TD
Odpovědět

Zpět na „Tucson I“