Intenzita regeneracia DPF filtra

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Neo-Mike
****
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 kvě 2016, 15:07

Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Neo-Mike »

Nevim co jsi tou fotkou chtel rict? Vypovidajici hodnota 0.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Reklama
 

Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9008
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od idam.i »

U mňa len potvrdzuje môj názor na dnešné diesle so štuplom EURO 6. #-o
Takže výpovedná hodnota OK,ale mám problém s ostrosťou a aj kompozícia nič moc. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20102
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Axel.Foley »

S Tucsonem mám průměr 5.76 l nafty / 100 km, najeto přes 11.000 km. Trochu rozdíl proti fotce od only_one :-k
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9008
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od idam.i »

Pokial to šlape,je to super.No časom sú problémy spôsobené EURO 6 celkom časté.Samotný motor v podstate za to nemôže,no keď sa nemôžeš poriadne nadýchnuť,ani ty nepodáš poriadný výkon. [-X
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Uživatelský avatar
Neo-Mike
****
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 kvě 2016, 15:07

Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Neo-Mike »

Zrovna vcera jsem tankoval. Najel jsem 35 km po meste, 15 km po okresce a 180km po dalnici. Spotreba 5,5L (podle palubaku - v realu tedy tak o 0,1L jeste nizsi), samozrejme s Euro 6. Takze za me vypovidajici hodnota naprosto nulova.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od only_one »

Aha, Takže jsem asi jedinej, komu přijde, že na 200km trase je spotřeba 7litru trošku mimo.. no dobrá.. to asi nemá cenu dále rozebírat.
Uživatelský avatar
JoKo
****
Příspěvky: 1469
Registrován: 17 čer 2007, 09:53
Bydliště: BA/KE
Kontaktovat uživatele:

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od JoKo »

ja som zazil chlapika, co jazdil s 1.9tdi {golf iv} za 9+ :D
a naozaj, cisto udaj o spotrebe nic nehovori. odkial mame vediet, ze ako si isiel a v akom sta? ak si isiel napr. dialnicu 160+, povedzme 120+ stylom plny plyn, plna brzda... alebo si mohol ist po dialnici 110, okresky 90 a za pekneho, slnecneho pocasia bez vetra s predvidanim premavky... urcite uznas, ze v jednom pripade by to bola spotreba este dobra, v druhom by to bola spotreba nadpriemerna a je potrebne patrat preco je taka...
seat tarraco 1.4 ehybrid xcellence

hyundai i30 {pd} 1.4t-gdi + dct now! + premium paket - predane
hyundai i30 {gd} 1.6gdi style {cz} - predane
hyundai accent {mc} 1.4 16v elegance - predane
Uživatelský avatar
Neo-Mike
****
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 kvě 2016, 15:07

Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Neo-Mike »

Only_one: spotreba 7 litru je i neni normalni. Ale ty jsi to podal tak, ze dnesni diesely s EURO 6 neumi byt usporne a jezdit s mensi spotrebou. Proto takova moje reakce.
Chapu, ze na nej nadavas, vim jak se citis. Mas neustale problemy s filtrem pevnych castic, ktere ti automobilka nechce resit. Ale to, ze se ti generuje filtr po 200 kilometrech neni normalni, kazdy to tak nema. Ja si vsimnul regenerace az po nejakych 2000 ujetych kilometrech. Tim netvrdim, ze se mi regeneruje at v takovem rozmezi. Ale tady jsem si toho vsimnul, auto vic huci, turbo ma vetsi tlak, spotreba je skoro 2x vyssi a je o neco slabsi vykon (jde poznat hlavne do kopce).
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9008
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od idam.i »

only_one píše:Aha, Takže jsem asi jedinej, komu přijde, že na 200km trase je spotřeba 7litru trošku mimo.. no dobrá.. to asi nemá cenu dále rozebírat.
Ale ja som ža predsa podporil.
Teda až tú kompozíciu. 8-[
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
tempest
**
Příspěvky: 459
Registrován: 22 říj 2012, 16:09

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od tempest »

Zkus si půjčit předváděčku a projet stejnou trasu obouma Ceedama (zní to hrozně) zaráz. A uvidíš, jestli je to jenom Tvůj problém, nebo i té předváděčky. Jinak na sprintmotor.de jsou EU5 a EU6 spotřeby skoro stejné. Alespoň u i30.
Kenny
*
Příspěvky: 89
Registrován: 01 dub 2014, 12:09

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Kenny »

Taka spotreba nie je normalna a urcite by som to riesil. Hlavne si skontroluj olej a ak mas nad max chod s tym do servisu a ak nebudu nic riesit hned pis importerovi.
Ked som mal ja problem tak som mal pocit, ze priemernu spotrebu sevis vobec nezaujimal, ale olej nad max uz mal nejaku vypovednu hodnotu.
Hyundai i30 cw 1.6 crdi Family Edition
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od only_one »

No tahle trasa byla udělaná dvouma autama. Jela za mnou druhá výprava Ceed Gdi, která měla na trase 7,3. Tahle trasa byla uplně pohodová jízda, žádnej extrém, dálnice 140, okresky do kilča. Normální provoz. Podle statistiky jsem na 25000 km dosáhl nejmenší spotřeby 5,8 litru.. což by bylo relativně prima, jenže průměr je o litr vyšší a 5,8 je při velké snaze. A začal sem tomu věnovat pozornot od doby, kdy v autosalonu mají na dlouhodobý test taky Ceeda GTline Crdi a uvodní spotřebu naměřil 5,4... to se mě ne povedlo ani když se snažím s větrem v zádech. Se servisem jsem domluvený, že to zkusí nějak prověřit a budou se tím podrobněji zabývat. Auto totiž jede úsporně jen do doby regenerace. Tam si drží třeba i 5, jene jak se spustí, pak na nádrži letí celková nahoru.
Můj názor je, že tuhle spotřebu totálně zabíjí DeNoX s DFP. Na těch 250km byla 2x regenerace.. Ceeda mam jako náhradu za I30 Crdi 2012 a ta měla 5,6 dlouhodobý průměr na 80 000km a to auto jezdí pořád stejně...
Když bych měl auto 150 000km tak tahle spotřeba má při rozdílu i jednoho litru cenu 44 000kč..
no tak sem si postěžoval.. Ale začínám tušit, že to zplně zdravé není
Uživatelský avatar
Neo-Mike
****
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 kvě 2016, 15:07

Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Neo-Mike »

Ono to kolikrat z tvych prispevku zni, ze nadavas na normu EURO 6, jak kvuli ni ma auto velkou spotrebu. V lete jezdim v klidu 4,6 - 4,7L. Ted v zime jsem na 5,3L. Akorat posledni dve tankovani mam 5,7L, zaseknul jsem se ve meste jeste se studenym motorem, tam spotreba leti nejsnaze nahoru.
Kazdopadne chapu tve rozcarovani. Proste jsou to levnejsi auta, nez podobne modely od jine znacny, s tim ruku v ruce jde horsi zpracovani, setreni na nespravnem miste. To auto mi v posledni dobe taky zacina pit pekne krev. I kdyz v porovnani s tebou, to jsou u me spise malickosti, ktere jen sakra obtezuji... Kolikrat si rikam, zda bych si takovym Rapidem, Astrou, Meganem pomohl, nebo by to bylo stejne...
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20102
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Axel.Foley »

only_one: Pochopil jsem to stejně jako Neo-Mike, nadávání na normu. Takže jsem suše uvedl svůj průměr s větším a těžším autem. Problém ale může být v autě, mezi volantem a sedačkou nebo kombinace obou. Rozhodně tebou udávaný průměr u cedníku normální nebude.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od only_one »

no proto to píšu. Předchozí i30 crdi 81kw byla o 68kg lehčí podle TP a ty auta jezdí pořád stejně. Pořád je řídím já a pořád si píšu podrobnou evidenci a ty skoky jsou hodně znát. Vyloučil jsem naftu. Vyzkoušel sem sem všechny kombinace. A Snaha o uspornou jízdu byla zabita regenerací 4x na nádrži..
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“