Zdravím všechny zúčastněné,
dovolím si pár vět k dovysvětlení mého problému.Doufám, že mě za něj zdejší zavilí fans značky Hyundai nebudou chtít podříznout jako ovci a mou hlavu nebudou chtít přibít nad vjezd nošovické fabriky.
Co se týče ochoty, vstřícnosti a rychlosti servisu Domanský , zcela určitě nemohu říct ani popel a pokud to tak pane Nováku vyznělo, je to má chyba.Je pravdou, že jsem psal poněkud ovlivněn negativní náladou vyvolanou problémem u nového vozu, který jsem nečekal.Jak s prodejem, tak i s aktivním přístupem servisního oddělení zastoupeného Vaší osobou jsem spokojen.Je pravdou, že jsem čekal, že nebudu první, kdo se s tímto problémem setkal a tudíž bude řešení problému jednoduchou a hlavně méně nákladnou záležitostí . Nicméně autorizovaný servis má dle mě zřejmě dané mantinely co smí a co nesmí automobilkou a víc zřejmě udělat nemůže, to nemohu posoudit. Navíc mi stále není jasné, že jsem opravdu ojedinělým uživatelem, který tento pro mě naprosto evidentní problém na straně výrobce vidí a chce řešit ?
Navrhované řešení je pro mě prostě neuspokojující. V tuto chvíli je to postavené tak, že já / nesoudný blázen / , jsem přeložil své i30 nad povolenou mez a pokud chci něco nadstandartního, musím si za to také nadstandartně zaplatit . Od začátku jsem věc nechtěl řešit nějakou reklamací a nebylo mi proti srsti se na výměně nějak finančně podílet.Nicméně zaplatit více než 8000,- za pro mne nutnou výměnu poddimenzovaných pružin pár týdnů po koupi je pro mne zcela neuspokojující.Proto jsem toto řešení v první chvíli odmítl a odložil na dobu pozdější / myšleno za tuto cenu nikdy /.
V nejbližší době přesně zvážím obsah mého kufru a pokud se bude pohybovat , jak si myslím, v hodnotách povolených výrobcem, nechám to tak, jak to je a uvidím, zda se to po nějaké době negativně projeví. Doufám jen, že tomu tak nebude ve spojitosti s bezpečností automobilu.
Než se do mě zase nějaký srdcař- korejec pustí, toto je víceméně jediná kaňka na mé třicítce a jinak jsem s ní vcelku spokojen, přesněji samozřejmě nějaké chybky by se našly, ale kde ne.Navíc za tu cenu.Až po pár letech uvidím, zda jsem vybral to pravé.
Pro úplnost dodávám, že netrpím žádnou psychickou poruchou, zrak mi ještě slouží , toto jak jsem již uvedl není můj první vůz a zmíněnou závadu jsem si nevymyslel ani za účelem exhibování na tomto fóru, ani za účelem očerňování značky Hyundai.
Vše nej do roku 2017 Vám všem !