Neměl jsem poruchový automat.
Brava měla 4st. klasiku s overdrive od Aisinu, včasná a řádná výměna náplně bylo to jediné, co ta skříň potřebovala. Náplň měněna po 75tkm, prodána s nájezdem 105tkm.
Idea má "robotiku" Dualogic, jediný problém je s blbě uloženou pojistkovou skříňkou, takže teď po 13 letech někdy místo nastartování to sice nahlásí "Gearbox fail", ale stačí těmi pojistkami trochu zahýbat a je po problému. Najeto 140tkm, druhé auto v rodině.
DCT v i30 má najeto něco přes 9000 km. Garanční technik sice říkal, že už jednu DCT v 35 tkm měnil, ale to byl jeden případ (srovněj s DQ200). Pokud by DCT od

byl nějaký sériový problém, tak by se to probíralo od Aucklandu po Juneau, neboť ty převodovky jsou v H/K autech po celém světě.