Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých regene

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

martinrozsy
*
Příspěvky: 61
Registrován: 07 led 2014, 15:02

Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re

Příspěvek od martinrozsy »

Do této aplikace jde i doinstalovat Hyundai? A jak jsi to udělal? :-) ať začnu i sledovat při jakém tlaku začne vždy regenerovat
Reklama
 

Uživatelský avatar
Neo-Mike
****
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 kvě 2016, 15:07

Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých regene

Příspěvek od Neo-Mike »

Jasně :-D. Existují dvě varianty, jedna je zdarma a druhá se platí. Mrkni na Google Play na Advanced Lt for Hyundai. Nainstalujes jako normální aplikaci a ono se to přidá do Torgue.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
martinrozsy
*
Příspěvky: 61
Registrován: 07 led 2014, 15:02

Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re

Příspěvek od martinrozsy »

A který používáš ten placený? ten zdarma to neumí ?
Uživatelský avatar
Neo-Mike
****
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 kvě 2016, 15:07

Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých regene

Příspěvek od Neo-Mike »

Já zatím zkoušel LT verzi, což je ta zdarma. A právě po doinstalovani tohoto rozšíření, se mi začal ukazovat normálně tlak ve filtru. Takže si myslím, že pokud bych zakoupil tu rozšířenou verzi, tak se mi bude ukazovat i teplota ve filtru.
Teď je otázka, proč se mi neukazuje teplota v katalyzátoru a tobě ano.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
martinrozsy
*
Příspěvky: 61
Registrován: 07 led 2014, 15:02

Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re

Příspěvek od martinrozsy »

tak to netuším a pořídil jsis tu placenou verzi aplikace Torque? já si nainstaloval tu placenou :) mě se zas pro změnu nechce nainstalovat ta aplikace Lt for Hyundai nevím jestli je to telefonem nebo čím? :(
Uživatelský avatar
Neo-Mike
****
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 kvě 2016, 15:07

Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých regene

Příspěvek od Neo-Mike »

Jj, Torque mám placené. Kdo se v tom má vyznat :-D
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Stfanda1
*
Příspěvky: 31
Registrován: 29 bře 2016, 10:24

Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re

Příspěvek od Stfanda1 »

Čauvec, pred chvilkou jsem poprve vysledoval rekuperaci filtru pevnych částic. Trvala opravdu 20min a najel jsem asi 40km. Teď bych potřeboval zjistit podle čeho auto určí zda je potreba rekuperovat. Zda podle počku km a nebo podle toho jak je filtr znečištěný. Pokud podle km, mohl bych si vzdy naplanovat cestu. Mate toto nejak vysledovane?
Uživatelský avatar
Neo-Mike
****
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 kvě 2016, 15:07

Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých regene

Příspěvek od Neo-Mike »

Já bych řekl, že to je čistě na základě jeho zaplnění. Je to ale jen má domněnka.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
Stfanda1
*
Příspěvky: 31
Registrován: 29 bře 2016, 10:24

Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re

Příspěvek od Stfanda1 »

Může se zrovna spustit když jsem ve městě a to asi není moc dobré. Dvakrát sem během toho zkusil zastavit a rekuperace se nepřerušila. Nejspíš probíhá i během stání nebo je pozastavena.
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re

Příspěvek od only_one »

tak předně je to regenerace a né rekuperace :-) spuštění prioritně má diference tlaků. Před a za filtrem jsou tlakové čidla, které rozdílem hodnoty vyhodnocují zaplnění /ucpání filtru/ a od nich jde aktivace za předpokladu vhodné teploty, vhodné rychlosti a dostatečných otáček. Regenerace obvykle začne po dosažení teploty ve větší zátěži, kdy jsou tlaky nejvíc rozdílné a může klidně probíhat i ve městě. Auto je neuvěřitelná <> protože úmyslně vehementně maskuje regeneraci jak se dá, aby o tom uživatel nevěděl a to je sakra špatně. K přerušení dojde když se jede třeba z dlouhého kopce bez plynu s rychlostí (D1 asi 30km před Prahou z kopce dolů v těch erpentýnách to killne regeneraci spolehlivě, to motor a filtr vychladí a regenerace se přeruší. Je vhodnější jet na neutrál když už člověk ví že se regeneruje. Ve městě regeneruje úplně shodně, akorát to trvá trošku dýl, pokud to vůbec stačí dodlat. Snažil jsem se najít všechny pravidla pro ECU a regeneraci, ale je to ukryté jak státní tajemství. Ani na ruských serverech jsem nenašel uplně všechno. Přitom by stačila jedna, kuwa jedna jednoduchá věc - rozsvítit na palubce kontrolu - požadavek regenerace - vím že jedu dál, potvrdím, zregeneruju, pohoda. Vím že jedu po městě zruším.... Přitom by to nebylo ani drahé, ano náročné. Tohle by totiž vyřešilo do budoucna dost potíží. BOhužel jsou stavy, kdy auto a filtr je tak špatně používanej, že se auto nuceně snaží regenerovat kdykoliv, kdekoliv, kdy má jen chvilku vhodnou teplotu..
Stfanda1
*
Příspěvky: 31
Registrován: 29 bře 2016, 10:24

Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re

Příspěvek od Stfanda1 »

díky, jsem fakt zvědavý jakou má ten filtr životnost, když to občas nestihne dočistit. :?
Měl jsem to domů 20km, tak jsem na to šlapal a sepnulo se to až po 17km. Jezdil jsem tedy ještě 40km než to doběhne :-D fakt paráda
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re

Příspěvek od only_one »

Ono je v tomhle asi lepší nevědět. Prostě jezdit a až se to vysype, to řešit. V jiném případě to je normálně práškový stav pro uživatele, který žere nervy a obecně radost z auta. Ten kdo je maličko "petrolhead" slyší změny zvuku a cítí ztrátu výkonu je Crdi zatrest (v této podobě), nebo jen že poznám že to regeneruje a pak jak "kretén" se snažím to taky dojet aby to dokončilo regeneraci", a vychladlo aby to nebylo cutnuto v 600°C, to mě přestalo bavit docela rychle při cyklu 300km na regeneraci. Filtr je totiž malej nebo nevhodně navrženej pro Euro 6, nebo je celej emisní systém udělanej nakoleni na cenu rychle, zcela nevhodně pro tento setup motoru. Jeep Grand Cherokee regeneruje po 700km.. a neznatelně pro uživatele, nezmění se výkon ani zvuk.. prostě dízl dneska by měl být většího objemu a jen v těžších a větších autech. V těhle malých to smysl už podle nových pravidel naprosto nedává, rozhodně né v podobě samotného filtru a Denox katalyzátoru bez adblue pokročilé techniky, která je, ale je drahá na vstupu... A důsledek bude jen jeden -> po záruce zvýšené, né-li extrémní servisní náklady. Tyhle motory prostě nenajedou to co mohli a když mi servi říká, že to je vlastně v pořádku a já z rozboru oleje měl po 11000km 5% nafty v oleji mě vypakoval, že to je OK :-D definitvně odepisuju vznětové motory KIA/HYU. Problémy se totiž dostaví tak za 4 roky. Až skončí záruka 5let těm prvním vlaštovkám E6 normy a dostanou se auta po záruce dalším majitelům, který nás tady pak zasypou krokodýlýma slzama :-D. MOžná to vidím černě, ale něco mi říká, že to nebude daleko od pravdy...
Uživatelský avatar
Neo-Mike
****
Příspěvky: 1261
Registrován: 12 kvě 2016, 15:07

Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých regene

Příspěvek od Neo-Mike »

Já bych řekl, že to vidíš moc černě. S filtrem zatím nebývají problémy a to některé auta mohou mít majeto už dost. Pokud by filtr vydržel tak 200 tisíc km, tak potom se udělá repas do 10 tisíc a vydrží zase dál další porci km.
Peugeot 308 SW 2024, 1.5 BlueHDi 96 kW
Hyundai i30 kombi 2016, 1.6 CRDi 81 kW
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re

Příspěvek od only_one »

Doufám, že toto řešit nebudu, dojedu 150 tis a bude to muset řešit jiný majitel.
Chemické čištění je naprosto zcestné, stejně tlakové čištění. Poměrně schopné je dneska snad jen Advanpur, jenže tam jde o to, jestli filtr nebude poškozený provozem nebo je KO oxidační kat. Tam pak nezbývá než koupit novej. Tohle se ale uvidí časem. Protože jsem byl majitel jak původní I30 2012 a teď nového Ceedu 2016 a vidím ty rozdíly, četnosti regenerace, problémy které jsou a nejsou vyřešený o nějaké dlouhodobé funkčnosti pochybuju. Zlatej benzín..
Stfanda1
*
Příspěvky: 31
Registrován: 29 bře 2016, 10:24

Re: Servis zaměřený na naftové motory s problémem častých re

Příspěvek od Stfanda1 »

Tak snad vydrží aspoň těch 200000 :-).
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“