Schéma zapojení, měření otáček

Moderátoři: miooo, Moderátoři

Odpovědět
tempest
**
Příspěvky: 456
Registrován: 22 říj 2012, 16:09

Schéma zapojení, měření otáček

Příspěvek od tempest »

Ahoj,

nemáte někdo odkaz na schéma zapojení na benzína 2,4?. Mám nefunkční otáčkoměr a hodiny.
Jdou nějak provizorně změřit otáčky za jízdy? U novějších aut je možnost přes OBD a telefon např., ale u starého Santy? Mám pocit, že klouže spojka a bez otáčkoměru se to blbě určuje.
Reklama
 

Mike.M
**
Příspěvky: 347
Registrován: 05 úno 2010, 15:05
Bydliště: Bystrice 73995
Kontaktovat uživatele:

Re: Schéma zapojení, měření otáček

Příspěvek od Mike.M »

na tel jse u jakehokoli santy zmerit otacky. Staci jen za kilo z ebaye koupit obd2 adapter a do telefonu appku torque a mas to i z budiky
http://www.ebay.com/itm/ELM327-V2-1-OBD ... 2684142593
https://www.google.cz/search?q=obd2+tor ... 0&bih=1014
Hyundai Santa-Fe, 2.4, 16V, DOHC, 4WD, srtibrny
Uživatelský avatar
Richard555
******
Příspěvky: 2737
Registrován: 03 bře 2010, 18:08
Bydliště: Praha

Re: Schéma zapojení, měření otáček

Příspěvek od Richard555 »

jestli chceš zkusit spojku udělej to např. takhle:
rozjeď auto na cca 40
sešlápni spojku a zařaď 4
přidej plyn tak aby tam bylo cca 4000 ot. (otáčky nejvyššího kroutícího momentu)
pust rychle spojku

Jsou dvě možnosti jak se auto zachová:
1. s autem to škubne a otáčky skokově - okamžitě vyrovnají = spojka je dobrá
2. otáčky pomalu spadnou k těm obvyklým, které odpovídají dané rychlosti - s autem to neškubne jen projeví snahu o zrychlení = spojka v háji - klouže

Ano na starým Santovi funguje ten "Bazmek za 100,- do OBD" a např. v Torque si na mobilu můžeš zvolit co chceš na displeji vidět, včetně otáček
Mazda CX3 2.0 6°man.,IX55 V6 CRDI 4x4,Santa Fe CRDI VGT 4X4 2005,YAMAHA 125 Majesty 2005,bejvávalo:Daewoo Nubira kombi 2.0 CDX LPG,Škoda Felicia Kombi 1,3MPI,Pontiac Le Mans,Mistubishi Space Wagon,Škoda Favorit,Moskvič 2140,Moskvič 403,skůtr ČZ175
Odpovědět

Zpět na „Santa Fe - Elektronika“