Ahoj, dobrý den,
Jsem jednatel Hyundai Centrum Praha a rád bych se k vašemu tématu rád vyjádřil:
1. Kdokoliv z vás má zájem, chuť nebo potřebu pochválit nebo si stěžovat na práci mých lidí, klidně mi můžete kdykoliv napsat nebo zavolat (večer do 19hod, pak už telefon neberu). Kontakty jsou zveřejněny na našich webových stránkách..
www.hyundaipraha.cz. Pro usnadnění
jan.cervinka@hyundaipraha.cz, 606 760 227
2. Náš servis má velkou prosklenou stěnu, takže postup opravy je možné celou dobu sledovat. Nic neskrýváme a nezatajujeme. Ale nechávat zapnutou nahrávací kameru po dobu servisu bez našeho vědomí je opravdu věc, která se nám nelíbí. Nevím zda to je či není legální, ale potvrzuji, že se nám to nelíbí. Zkuste si to představit opačně, že si vás bez vašeho vědomí budeme nahrávat při vaší práci. (kromě hercům, kteří to mají v popisu práce)
3. Plast jsme vyměnili zdarma a bez zbytečného odkladu.
4. Je ale pravdou, že Ota Borek – vedoucí servisu – upozornil zákazníka, že poté co si na fóru přečetl co si na autě dělal, tak by mohl přijít o záruku na jakékoliv vrzání a skřípání. To je myslím logické, pokud někdo auto v záruce rozebírá a dolazuje, tak bychom případné pazvuky neměli řešit na záruku. Nicméně zrovna model i30 s tímto žádné záruční problémy nemá.
Nechci zde rozebírat kdo co a na čí straně je více pravdy. Zákazníkovi se moc omlouvám, že z návštěvy našeho servisu měl tento pocit. Ať je pravda na jakékoliv straně, tak zákazník měl náš servis opustit s dobrým pocitem.
Jak zákazník, tak vedoucí servisu jsou jen dva chlapi a pokud si bohužel vjeli do vlasů, tak s tím už dnes nemůžu nic dělat. Jako chlap rozumím tomu, že vedoucí servisu je špatný z toho, že o jeho servisu na fóru někdo píše nehezké věci. Tím ho ale neomlouvám, holt jako profesionál v této komunikaci selhal. Proberu to s ním.
Závěrem prosím, neházejte nás do pytle „anonymní autorizovaný servis, kde se jen šidí a krade“. Každý problém se zákazníkem řešíme velmi vážně a na dobré pověsti našich služeb stavíme celou firmu. Měsíčně obsloužíme přes 1000 zakázek a v hodnocení spokojenosti zákazníků jsme velmi vysoko. Nechci to bagatelizovat, ale každému z nás se ale občas něco nepovede a tohle jsme prostě nezvládli.
S omluvou za Hyundai Centrum Praha,
Jan Červinka