Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-gdi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Radunov
**
Příspěvky: 166
Registrován: 11 zář 2016, 07:52

Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g

Příspěvek od Radunov »

Mr. HYUNDAI píše:To znamená zaměňování systému hlídání únavy řidiče za asistenta jízdy v pruzích LKAS. Tak LKAS vypni tlačítkem vlevo na palubce a budeš mít po problému :lol: .
nene asistent jízdy v pruzích akorát řve když přejíždím čáru a je kontrolka buď bílá nebo zelená :D...samo to všem neřídí, to jsem zkoušel pustit volant na rovince a mezi pruhy to nerovnalo, jen to začlo řvát že nedržím volant
Naposledy upravil(a) Radunov dne 23 srp 2017, 15:19, celkem upraveno 1 x.
I30 kombi GDi gdh
Reklama
 

Radunov
**
Příspěvky: 166
Registrován: 11 zář 2016, 07:52

Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g

Příspěvek od Radunov »

mv12 píše:Co přesně znamená, že " systém hlídání pozornosti řidiče mě pěkně štve protože neustále tahá za volant " ???
A ten systém je tam jako standart u všech nových i30 nebo je to něco za příplatek?
tím taháním za volant zřejmě zkouší jak moc pevně člověk drží volant a jestli ho vůbec drží, aspoň na mě to tak působí a přesnou definici neřeknu, protože v tom autě nenechali uživatelskou příručku...a je to popravdě pěkně nepříjemné, divné a rušivé...je to od základu...
I30 kombi GDi gdh
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Projdi menu nastavení v PP (myslím, že to je poslední záložka). LKAS se nastavuje ve 3 stupních - v prvním jen pípá a kontrolka je vlevo, ve druhých dvou už pomáhá řídit a kontrolka je vpravo (střídá bílou a zelenou). Je tam i nastavení citlivosti samočinného brzdění a hlídání únavy řidiče (to je tuším primárně nejcitlivější - hned jsem to dal na nejmenší citlivost a vůbec o tom systému nevím). Je možné, že v tom nejcitlivějším nastavení takhle blbne, já s tím problém v nejméně citlivém nastavení nemám.
Za nepřesnost se omlouvám.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Radunov
**
Příspěvky: 166
Registrován: 11 zář 2016, 07:52

Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g

Příspěvek od Radunov »

dynamika 1,0 T-GDi
https://www.youtube.com/watch?v=bY1pFxi4MNU
jinak smysl točit ho má do 5500 ot/min, to tam je ještě 150Nm kroutícího momentu
I30 kombi GDi gdh
Radunov
**
Příspěvky: 166
Registrován: 11 zář 2016, 07:52

Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g

Příspěvek od Radunov »

Mr. HYUNDAI píše:Projdi menu nastavení v PP (myslím, že to je poslední záložka). LKAS se nastavuje ve 3 stupních - v prvním jen pípá a kontrolka je vlevo, ve druhých dvou už pomáhá řídit a kontrolka je vpravo (střídá bílou a zelenou). Je tam i nastavení citlivosti samočinného brzdění a hlídání únavy řidiče (to je tuším primárně nejcitlivější - hned jsem to dal na nejmenší citlivost a vůbec o tom systému nevím). Je možné, že v tom nejcitlivějším nastavení takhle blbne, já s tím problém v nejméně citlivém nastavení nemám.
Za nepřesnost se omlouvám.
Bylo tam nastaveno ,,standartní LKA"
tak díky za vysvětlení ;-)...jak jsem psal, příručka tam chybí
I30 kombi GDi gdh
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Když půjdeme do důsledku, tak má smysl ho točit do omezovače, protože v momentě, kdy klesá krouťák už má výkon slušnou hodnotu a stoupá. Ale mám vyzkoušeno, že tohle pásmo dává nejvíc smysl, při odřazení jsi pořád dost vysoko, aby turbo neztrácelo tlak. Slušně to jelo od začátku, ale teprve po překročení 10.000 km ten motor jede plynule.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7953
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g

Příspěvek od Mexican »

teraz je velka prilezitost si i30 kombikpozicat na tyzden. My ho mame na zaciatok rijna. Som zvedavy ako oturbeny trojhrncek pojde (a zaujimama spotreba)

taky litrovy ecoboost u Forda je velmi dobry motor, takze dufam ze aj Hyundaiu sa litracik podaril
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
mv12
*
Příspěvky: 26
Registrován: 06 úno 2015, 22:09

Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g

Příspěvek od mv12 »

Mexican píše:taky litrovy ecoboost u Forda je velmi dobry motor, takze dufam ze aj Hyundaiu sa litracik podaril
bohužel nepodařil, ecoboost je úplně jiná liga...
KIA Cee'd 1.6 GDI (2014) FIFA World Cup Edition
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

mv12 píše:bohužel nepodařil, ecoboost je úplně jiná liga...
Věc názoru :wink: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g

Příspěvek od airwaves »

To má zvuk jako zahradní drtič větví powercut od Mountfieldu. Jenže ten drtič potřebujete 20 hodin za rok :D to se dá vydržet.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

To mají prakticky všechny tříválce, prostě tam jeden válec na vyrovnání vibrací chybí :) (pravda, mám kolem sebe lidi, kteří to rovnou zazdí tím, že těch válců chybí 5 :D ). A možná jsem divnej, ale mně se ten zvuk pod plynem líbí, je takový pěkně "naštvaný".
Nicméně je to aktuální trend a dá se říct, že 1,0 T-GDi není špatný motor. Nemám problém s ním jezdit denně a troufám si tvrdit, že jsme si na sebe za těch víc jak 11.000 km zvykli. Ano, je potřeba se mu mnohem víc přizpůsobit než třeba motoru 1,6 GDi, ale mně to problém nečiní, jsem zvyklý auta střídat a přizpůsobovat se jim. Stejně tak nemám problém uznat, že 1,0 EcoBoost se Fordu opravdu povedl a nutno to přiznat i 1,0 TSi, některá jeho řešení jsou zajímavá a zjevně účelná. :hyu: šel při vývoji cestou nejmenšího odporu a použil, obecně u motorů T-GDi, osvědčená řešení s minimem rizik. Výkony tak nejsou oslnivé, ale zase by to nemělo být na úkor životnosti a spolehlivosti, což je mně osobně při očekávaném provozování max. 2-3 roky, celkem fuk :wink: .

Samozřejmě netvrdím, že je to nejlepší motor na světě a rozhodně ho nechci nikomu vnucovat. Vyžaduje mnohem více uživatelské pozornosti než atmosférický motor a jeho cílová skupina je tak mnohem menší. Na druhou stranu si nedělám iluze o většině dnešních kupujících, kterým je vlastně jedno co je pod kapotou, mnohem víc je zajímá vzhled, elektronické blbinky a cena. Takže o množství prodaných tříválců "nemám strach".
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
airwaves
****
Příspěvky: 1053
Registrován: 30 pro 2010, 08:21
Bydliště: Vysočina

Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g

Příspěvek od airwaves »

Aktuální trend to není, je to kurvení motorů kvuli emisím. Je to asi říválcové dno! Nikdo z chudých zákazníků nikdy neprosil výrobce, udělejte tříválec já ho tak moc chcu. Ať může můj bohatý soused čudit šestiválcem a emise vám vyjdou. :D Naopak, prodejci nutí tyto sračky zákazníkům krásně zabalené a těm v mnoha případech nic jiného nezbyde než vědomě do pasti spadnout. Jinak s ostatním souhlas.
ix20 1,6 LPG a i30 1,6 LPG
Uživatelský avatar
Alf6
******
Příspěvky: 4963
Registrován: 26 srp 2013, 23:33
Bydliště: Klatovy

Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g

Příspěvek od Alf6 »

No a to se k benzinakum zacne davat i DPF :D
Hyundai ELANTRA 1,6 MPI STYLE 97 kw/132hp
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7953
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g

Příspěvek od Mexican »

ludia majuci pod kapotou litrovy motor su nasmiech ludom co maju 1,6. Ti su zas na smiech ludom, co maju dvojliter - no ako tu bolo povedane - to co maju sestvalce a osemvalce su nad vecou

mame doma nepodarenu trojvalcovu hatapku (rv 2004) a jazdi.Jazdimes nou kazdy den primestske cety a jazdime do 6l Proste si clovek musi povedat, ake trasy chce jazdit. Ak pendlujem kazdy den Brno-Bratislava po dialnici, tak si predsa nebudem kupovat litrovy benzinak, to je jasne
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9008
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: Výběr motoru i30 1.6 GDI vs 1.6 CRDI vs nová i30 1.0 t-g

Příspěvek od idam.i »

Keď so jazdil V6, tiež som si myslel,že všetko pod 2 litre je slabé.Dnes jazdím 1,6 a napodiv som spokojný. :-k
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“