S coupe - Zadni dil vyfuku

1991 - 1995

Moderátoři: Tringi, Piskotkiller, Moderátoři

pener_jack
**
Příspěvky: 281
Registrován: 24 črc 2006, 16:45
Bydliště: Praga
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pener_jack »

Ja to mam udelane tak jak to popsal lubin, misto kat rezonator a vzadu dve tlumene koncovky 100mm, rekl bych ze to zabira lepe od nizsich otacek. Popsat to ale nemuzu protoze jsem to mel drive na neturbo motoru a turbo motor jsem uz mel jen stim...

kazdopadne tomu neturbu to pridalo
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
Reklama
 

Uživatelský avatar
Yurii
Moderátor
Příspěvky: 3430
Registrován: 08 říj 2006, 09:41
Bydliště: Taková prdel jménem Praha kdesi ve střední Evropě :-D
Kontaktovat uživatele:

Re: ..

Příspěvek od Yurii »

MartasZ píše:
lubin1281 píše:pokud vyhodis kat tak uz je to cejtit na spotrebe prostredni dil je tam spis na utiseni tak ten bych vubec neresil pokud chces vykon tak to jinak nejde s vykonem roste spotreba
No nechci se hádat.. ale co sem se bavil s dost lidma, tak většinou převládá názor, že kat tě brzdí a když ho vyndáš, stoupne výkon a spotřeba klesne.. kdežto když vyndáš i středovej, tak rapidně stoupne.. Ono ty tlumiče tam nějakej důvod maj, dyk je přeci známo, že každej benzínovej motor potřebuje nějakej protitlak, aby správně fungoval a neměl spotřebu jak tank.. ale nevim jak je to u torbobenzínů.. Chtěl bych nějakej fundovanej názor.. nebudu vyndávat kat a středovej, aby mi to přidalo pár koní a tři litry na spotřebě.. o to fakt nestojim
Mno mam svoje GTčko pár dní ale, kat nemam, místo něj je tam rezonátor a mam tam místo normální koncovky vejfuku takový obrovský chromovaný dělo (fotky mám tady v osobní galerii). Kromě rezonátoru a koncáku tam žadnej další věc nemam a podel toho co mi vychází tipuju spotřebu na pres 10 litrů což je pro mne ku*va hodne, Arny rikal kdyz mi ho prodaval ze 10 litru ma spotrebu jenom kdyz na to poradne slape a normalka je to tak 7... coz by nasvedcovalo ze mi tam muze chybet ten prostredni tlumic nebo jezdim jako prase coz 100% popiram. :wink:
Mimochodem, ta ladena koncovka dela silenej kraval :lol:
Scoupe, Scoupe, Scoupe, Forester, Scoupe, Scoupe, E39, A4, Fabie, Forester, Scoupe!!!
(/-/) můžeme se potkat v HCCZ.cz ;)
Uživatelský avatar
radioactive-one
*
Příspěvky: 46
Registrován: 28 pro 2006, 23:08
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radioactive-one »

Tak vcera jsem se byl zeptat, kolik bych v servisu vyfuků dal za zhotoveni vyfuku od vlnovce az dozadu . . tzn. vyhodit KAT a narvat dozadu tu ladenou koncovku od KM. za praci maj pausal 900,- a material odhaduje na 1200,-. To dela 2100,- Servisman mi rikal, ze to ale bude rvat jak krava, a ze se to da trochu utlumit umistenim uni tlumice doprostred (Misto Kataku). Koukal jsem, ze ten uni tlumic je sam o sobe vlastne takovej ladak. Jelikoz je pruchozi (bez prepazek) a ma jen vyvlozkovany telo. Vypada vlastne uplne stejne, jako ten muj koncovej. Jen bez koncovky :o) Vzhledem k tomu, ze je to servis, kde se specializujou primo na vyfuky bych mu i veril. Co vy? Jinak cena samotnyho uni tlumice je 1700,- a kdyz si to necham udelat prijednom, tak za to pry dam 2600,- . Zrejme odpocital material za trubky . . .

Co si mysli veterani? :)
-------------------------------------------------
Scoupe 1.5 rv93 , Chomutov

Tuningová úprava spotřeby:
menší výkon a spotřeba 16L/100km :-)
-------------------------------------------------
Uživatelský avatar
radioactive-one
*
Příspěvky: 46
Registrován: 28 pro 2006, 23:08
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radioactive-one »

No kdyz ted koukam na ty pocty, tak mi to nejak nevychazi . . . mozna myslel misto 1200,- za trubky 1700,- i s tim tlumicem . . fakt nevim. Kolik tak muze stat?
-------------------------------------------------
Scoupe 1.5 rv93 , Chomutov

Tuningová úprava spotřeby:
menší výkon a spotřeba 16L/100km :-)
-------------------------------------------------
pener_jack
**
Příspěvky: 281
Registrován: 24 črc 2006, 16:45
Bydliště: Praga
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pener_jack »

Pokud si das tlumitka do koncovyho dilu tak je to vklidu a takovej bordel to nedela, jen kdyz tomu nandas max kotel s turbem. Z kabiny my ale prijde ze vetsi bordel dela to hvizdani turba nez vejfuk.

Kte spotrebe to mam taky okolo 7-10 podle toho jak nato slapu...
Hyundai scoupe 93 N/A prekopany a ma ted turbo moturek.
Catback Exaust
Denso Iridium Sparks
K&N cold air intake
lubin1281
**
Příspěvky: 187
Registrován: 02 bře 2006, 18:07
Bydliště: letovice

..

Příspěvek od lubin1281 »

mezi 7-8,5 by jsi mel myt normalni spotrebu jezdil jsem i za 11 litru normalni jizda a to bylo jen diky kabelum a svickam to je potreba myt v poradku je to zaklad a pak se az divat na cidla

a s tim ladakem koupil jsem si taky ladak a vevnitr je pruchozi jen nejaka vata okolo ale jeste ho tam nemam mam tam jen kat. a urizlej koncovej tlumic a ma to lahodivej zvuk kazdopadne kat je tam na hovno bez nej se mnohem min prehriva motor kdyz tomu davas do maxima a se zvysenym tlakem tuplem

a ten stredovej tlumic bych tam klidne dal nekam doprostred pokud je pruchozi ten vykonu neuskodi kdyz to dela moc bordel tak si pak kazdej mysli ze mas shnilej vejfuk :D
lancia kappa 2.0 v5 20v 114kw
vysnene auto hyundai xg 350
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

ja kupoval celej vejfuk od kata dozadu za 5100 od bosalu, a NEDOPORUCUJU to nikomu, po trech letech uz je vyhnilej kurna :cry:
lubin1281
**
Příspěvky: 187
Registrován: 02 bře 2006, 18:07
Bydliště: letovice

..

Příspěvek od lubin1281 »

na turbu je origo walker a ten tam uz je aspon 5 let a neni na nem ani kapka rezu pac ma obal z hliniku :D
lancia kappa 2.0 v5 20v 114kw
vysnene auto hyundai xg 350
Uživatelský avatar
radioactive-one
*
Příspěvky: 46
Registrován: 28 pro 2006, 23:08
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radioactive-one »

hosiii . . tak dneska jsem na garazi uriznul ten ladak z kadetta. Zbyl tam jen kat a stredni diil, ale ma to super zvuk :-)) Tohle vedet, tak jsem mohl pred casem usetrit par susni a vubec tam ten ladak nedavat. Jen nechat prodlouzit trubku. :lol:
No ale zas na dalky to bude trhat usi . . . no holt smula . . . Ja uz jsem scoupeckaar :-)) Jestli zitra bude v tom servisu volno, tak sem hnedka napisu, jak to zni.
Jinak tedka mam diru v katu, navic mi podfukuje priruba a celej zadni dil je jako z papiru, takze tam taky nejaka ta dirka bude. No za 200,- ujedu zhruba 70km , tj 11l/100 . . coz je kurevsky dost :-( No uvidime, jaka to bude zmena.
-------------------------------------------------
Scoupe 1.5 rv93 , Chomutov

Tuningová úprava spotřeby:
menší výkon a spotřeba 16L/100km :-)
-------------------------------------------------
Uživatelský avatar
radioactive-one
*
Příspěvky: 46
Registrován: 28 pro 2006, 23:08
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od radioactive-one »

Tak me to stalo 2900,- i se strednim UNI tlumicem a komplet novyma trubkama. Zvuk je naprosto perfektni a pekne odrazi zatez motoru. Neni to moc, ale ani malo.
Ted uz mi akorat zustava vyresit tu spotrebu a to, ze mi to zere olej :o)
-------------------------------------------------
Scoupe 1.5 rv93 , Chomutov

Tuningová úprava spotřeby:
menší výkon a spotřeba 16L/100km :-)
-------------------------------------------------
lubin1281
**
Příspěvky: 187
Registrován: 02 bře 2006, 18:07
Bydliště: letovice

..

Příspěvek od lubin1281 »

pokud ti to zere olej tak nemuzes chtit ani malou spotrebu pokud ten olej jde pres svicky tak rychle odchazi a samozrejme kdyz to ma spalovat olej tak mas aji spatny spalovani ale to urcite vis
lancia kappa 2.0 v5 20v 114kw
vysnene auto hyundai xg 350
black_sheep

Příspěvek od black_sheep »

radioactive-one píše:Tak me to stalo 2900,- i se strednim UNI tlumicem a komplet novyma trubkama. Zvuk je naprosto perfektni a pekne odrazi zatez motoru. Neni to moc, ale ani malo.
Ted uz mi akorat zustava vyresit tu spotrebu a to, ze mi to zere olej :o)
a co predstih, nemas nahodou 0?? kamösovi to zere stejne jak tobe a to jede na spotrebu! resim to v tematu o kousek vedle.. (ridici jednotka) :wink:
Odpovědět

Zpět na „S-COUPE“