Věřím, že ostatním nevadí a nikdy nevadilo, když se do diskuze zapojovali majitelé II.gen, nebo Tucsonů, nebo například i lidé, kteří vůbec nevlastní

Nechápu tvůj přísný, nekonstruktivní postoj.
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Samo,ze hovorim len a len za seba. Ved mam svoj nazor a za tym si aj stojim. Len by ma zaujimalo ako moze niekto nieco o aute ak ho v zivote nevlastnil pisat a hodnotit. Ta uz sme sa kde dopracovali. Ano moj postoj je prisny a nekompromisny - nech pisu svoje skusenosti len majitelia, ktorí si tie auta kupia a buduci majitelia by z toho boli viac mudri ako z nejakych inych akoze komentov od zeleneho stola, ktori podla mna len mutia vodu a nic konkretne nenapisu. Myslim si, ze potevcionalnych buducich majitelov asi najviac zaujima spolahlivost, pohodlnost, prevadzkove udaje a hlavne poruchovost znacky a nie ze asi to a to ako to napisu ti, ktori auto danej znacky ani nevlastnia. Len mi prosim nezacni tvrdit, ze aj majitel I alebo inej znacky nam poda hodnoverne informcie o III, Tak preto som aj taky prisny a nekompromisny. Chapišto ???hafush píše:Myslím, že opět je třeba zmínit, že mluvíš pouze za sebe.
Věřím, že ostatním nevadí a nikdy nevadilo, když se do diskuze zapojovali majitelé II.gen, nebo Tucsonů, nebo například i lidé, kteří vůbec nevlastní, ale jen zjišťují informace, nebo koupi teprve plánují.
Nechápu tvůj přísný, nekonstruktivní postoj.
Hele ty ses nejakej drsnej...sytamj píše:Samo,ze hovorim len a len za seba. Ved mam svoj nazor a za tym si aj stojim. Len by ma zaujimalo ako moze niekto nieco o aute ak ho v zivote nevlastnil pisat a hodnotit. Ta uz sme sa kde dopracovali. Ano moj postoj je prisny a nekompromisny - nech pisu svoje skusenosti len majitelia, ktorí si tie auta kupia a buduci majitelia by z toho boli viac mudri ako z nejakych inych akoze komentov od zeleneho stola, ktori podla mna len mutia vodu a nic konkretne nenapisu. Myslim si, ze potevcionalnych buducich majitelov asi najviac zaujima spolahlivost, pohodlnost, prevadzkove udaje a hlavne poruchovost znacky a nie ze asi to a to ako to napisu ti, ktori auto danej znacky ani nevlastnia. Len mi prosim nezacni tvrdit, ze aj majitel I alebo inej znacky nam poda hodnoverne informcie o III, Tak preto som aj taky prisny a nekompromisny. Chapišto ???hafush píše:Myslím, že opět je třeba zmínit, že mluvíš pouze za sebe.
Věřím, že ostatním nevadí a nikdy nevadilo, když se do diskuze zapojovali majitelé II.gen, nebo Tucsonů, nebo například i lidé, kteří vůbec nevlastní, ale jen zjišťují informace, nebo koupi teprve plánují.
Nechápu tvůj přísný, nekonstruktivní postoj.
Podla.mna 25m je pri 120 tke malo mne v meste ked mam nastavenu vzdialenost na 1 ciarku tak tiez sa mi zda ze daleko brzdi no co uz. Este to podla mna ma suvis aj s ochranou proti celnemu narazu.Matusm píše:Ahojte, mám za sebou prvých pár sto km za volantom novej i30(Fiery Red, 1.4t-gdi, Style+safety pack plus).Zatiaľ som viac menej nadšený, mám ale jednu výhradu voči adaptivnemu tempomatu. Nastavil som vzdialenosť na najnižší stupeň, čo by malo byť podľa manuálu 25metrov. Avšak na diaľnici, keď sa približujem k pomaly idúcemu autu alebo kamionu, tak Hyundai začne spomaľovať oveľa skôr, neviem to presne ale určite to bude minimálne 2-3 násobok toho odstupu. Tým pádom ma núti obiehať veľmi skoro alebo auto zbytocne brzdí a pridáva. Nejazdim nijak agresívne, netlačim sa na nikoho a ten 25m odstup by bol ok, ale dá sa nejak nastaviť tá citlivosť pri brzdení? Alebo dá sa dočasne deaktivovať ten radar, aby fungoval iba ako obyčajný tempomat(pri hustej premávke na diaľnici) ? Máte niekto podobne skúsenosti?
So zväčšujúcou rýchlosťou sa automaticky aj tie odstupy zväčšujú ( asi kvôli bezpečnosti). Prepínať z adaptívneho na obyčajný tempomat ide. Ha som to ešte tiež neskúšal, ale v manuálne je to popísané. Takze “bibliu” do ruky a preštudovaťMatusm píše:Ahojte, mám za sebou prvých pár sto km za volantom novej i30(Fiery Red, 1.4t-gdi, Style+safety pack plus).Zatiaľ som viac menej nadšený, mám ale jednu výhradu voči adaptivnemu tempomatu. Nastavil som vzdialenosť na najnižší stupeň, čo by malo byť podľa manuálu 25metrov. Avšak na diaľnici, keď sa približujem k pomaly idúcemu autu alebo kamionu, tak Hyundai začne spomaľovať oveľa skôr, neviem to presne ale určite to bude minimálne 2-3 násobok toho odstupu. Tým pádom ma núti obiehať veľmi skoro alebo auto zbytocne brzdí a pridáva. Nejazdim nijak agresívne, netlačim sa na nikoho a ten 25m odstup by bol ok, ale dá sa nejak nastaviť tá citlivosť pri brzdení? Alebo dá sa dočasne deaktivovať ten radar, aby fungoval iba ako obyčajný tempomat(pri hustej premávke na diaľnici) ? Máte niekto podobne skúsenosti?
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |