
trvalo to necelych 20km jazdy mestom (presiel som celu bratislavu) ... povedal som si ze ho zoberiem na dialnicu, ale kym som sa tam dostal, bolo "hotovo"

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Axel.Foley píše:Já jen ze zvědavosti![]()
Mimochodem, start-stop doporučuji vypínat. Pár částí v motoru se za to odvděčí delší životností a menším opotřebením.
Jasne, len ja som zvyknuty na renoltie digitalne displeje, takze stale mam zapnute zobrazenie rychlosti a vtedy tam spotreba nie je, takze to hned nepoznam ... podstatne pre mna je ale zistenie ze sa to uspesne vypali aj jazdou po krizovatkach, takze podstatne je len ist dostatocne dlho, jazda po dialnici nie je uplne nevyhnutna, otazka je ci dlzka vypalovania je dana poctom kilakov, alebo casom alebo to vie auto nejako rozlisit ze je uz "hotovo" podla nejakych tlakov alebo niecoho, sak uvidime az to zbadam na dialnici ci zostane cas, alebo kmAxel.Foley píše:Na celkovém průměru se vypalování stratí, hlavně když máš lehkou nohu. Na okamžité spotřebě je to ale setsakramentsky znát.
Potvrzuji. U mně to vychází cca 2-3% paliva navíc.Axel.Foley píše:Na celkovém průměru se vypalování stratí, hlavně když máš lehkou nohu. Na okamžité spotřebě je to ale setsakramentsky znát.
Tak mě to zase vypaluje téměř pravidelně každých 500 km, ale téměř na kilometr stejně. Takže se domnívám, že pokud jednotka nespustí rege na základě diference tlaků, tak to pro jistotu pustí každých 500 km. Třeba je to pojistka pro případ, kdyby ta čidla tlaků selhala, aby se filtr neucpal.Axel.Foley píše:Vzhledem k tomu, že jsem zaznamenal regeneraci v různých kilometrových i časových intervalech, předpokládám, že je to opravdu řízeno rozdílovým tlakem.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |