Buď rád,že jsi to stihnul v záruce

Tedy doufám,že ti to vymění v záruce
A k tomu co popisuješ,ano je to známá věc a hádej,proč se změnil interval výměny oleje u i30 III.generace.
A k palivu-pro všechny co tomu nevěří a nevěří a nevěří a věří a věří a věří aditivaci výrobců paliva-klidně i Vervy 100 a potažmo Vervy diesel-aditivace je pro mne to,co si do nádrže naleju sám.A ve všech materiálech k aditivu VIF se dá dočíst,že se prakticky nedá předávkovat.

Za dobu co ten zázrak používám-cca 20let, jsem ještě neměl problém s motorem.I když u benzínu jej používám zatím teprve půl roku.Ale i tak jsem přesvědčen o kvalitě tohoto výrobku.Držím pěsti ať výměna agregátu proběhne hladce a ke tvé plné spokojenosti.
Jo a ještě k TGDi-už teď se začínám klonit k výměně oleje po 10tis. km. a pokud bych jezdil krátké trasy,tak bych to ještě zkrátil
No a u dieslu III.generace,kde je dost důrazně doporučován olej 0W30

,tak tam bych nad 10tis. vůbec nešel.
Je vidět,že životnost motorů-potažmo problémů zákazníků po záruce je

docela fest šumák
](./images/smilies/eusa_wall.gif)