Díky, jinak první postřehy oproti 2. generaci před FL (3/2013):
- lepší odhlučnění, motor 1.4 T-GDi není skoro slyšet. Jediný zvuk je od zadních podběhů (pneu 17" Michelin Primacy 3 225/45 R17 91W), ale i tak je to zlepšení.
- motor 1.4 T-GDi (103kW) je oproti 1.6 CVVT (88kW) pocitově silnější, táhne víc od spodu, ale přitom není cítit nějaký výrazný turbo efekt. Kdybych nevěděl, že jde o tubro, tak bych motor skoro považoval za atmosféru
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- podvozek je oproti druhé generaci naladěn sportovněji, ale své bude taky hrát výměna 15" pneu Hankook na 17" pneu Michelin.
- místa ve předu je o trochu víc, sportovní sedadla v BoS jsou příjemná, kabina pocitově působí uklizeněji a hodnotněji. Tablet je v ideální výšce
- místo vzadu se podélně zmenšilo, když si sednu za sebe (mám 185cm), tak mi před koleny zbývá jen pár cm, dlouhán s výškou kolem 190cm by měl problém. Šířka a výška (ta se pocitově trochu snížila) nad hlavou je OK, tam nevidím jakýkoliv problém.
- kufr je delší, ale mělčí, takže místa moc nepřibylo, pokud člověk nevyužije prostory pod podlahou
- černého interiéru (včetně stropnice) jsem se trochu bál, ale je to úplně v pohodě. Na podlahu jsem objednal velurové koberečky s modrým obšitím, takže to ladí s obšitím volantu a modrým prošitím sedadel
- displej a budíky jsou jednoduché a bíle podsvícené, oproti druhé generaci vypadají úhledněji