 autorizáku co a dělá motory říkal, že s ním nebyl u GDi problém...tak radši víc jezděte než spekulujte
 autorizáku co a dělá motory říkal, že s ním nebyl u GDi problém...tak radši víc jezděte než spekulujte 
p.s. karbon na pístech mají i motory s nepřímým vstřikem a dokud nedochází k detonacím od rozpáleného karbonu, tak jde o prd a když jsem si dal těsnění pod hlavou, tak jsem je omyl pracím práškem a byli jak nový
 
 jinak s GDi jde jet v pohodě při 60km/h tacho (limit v obci po přičtení odchylky) na pětku, méně to papá a když jede člověk sám, tak to za obcí nezrychluje o moc hůř než na 4ku...je to bájo...u 1,0t-gdi nebylo jasné jestli trojku nebo 4ku, 3ka moc řvala a 4ka podtočila motor a ozývali se divný zvuky...







 ...
 ...