ahoj mněnil vartu proto že nepatreně huř točila v zimně nic víc

jsme haklivý
to že se ti skratla varta tak tomu věřím ale musel být stará tak 10 let

)) nebo sni by najky jiný problem ! když mi byl zrušen škoda rapid 2013 , tak baterka dostala sice pořádnou nakládáčku byla v několika místech poklepaná takové ty bíle šmuhy na našedlém plastu roh mněla promáčkly ale vesele jezdí v jiném autě do tedka

) tak že asi tak
navíc vartu jsem si testoval doma na zahradě v sudu

skoušel jsme ji přebíjet, pak skratnou na tvrdo dale , jsem ji vyprázdil a znova skrtnul atd plus padové testy ze 1 metru na beton ! akumulator přežil (samo by to starší kousek novému bych to nedělal )
co se týká exide akumulatoru jejich kvalitě moc nevěřím zaprvé maji "silné" napisy oheledně startovacích proudu

za druhé už jsme mněl v ruce dva exide akumulatory 1 rok staré oba mněl vnitřní přerušení čili na kontáktech 00nic
jak se tu někdo ptal na to dát do klasického auta, AGM akumulátor ničemu to nevadí , jen stojí o dost více peněz než normální akumulátor , ale na opak do auta ze start stop a menegmentem nabíjení dat klasiku akumulátor
tak si koledujete o pruser ! v nejhorším připadě a mirnou explozi
ps kupujte co chcete
hlavní je at akumulatory fungují
))