tak jsem jel kolem Hyundai a nakoukl dovnitr, vyzkoušel jsem posedět ve všech verzích I30, měli jsem tak trochu zálusk na Fastback (s využitím slevy na řidičák a vlastnictví vozu ) nicméně ve Fastbacku je vzadu na hlavu vážně málo místa, pak jsme trochu diskutovali, až prodejce řekl mám tu skladovku kombi style za 362.000,- 1,0 tgdi bez gpf filtru. Cena se mi zdá fajn, ale rád si poslechnu názor jiných. I přes obavy a nedůvěru nám I30 I slouží dobře 8 let, ale už nastal čas na výměnu. Vzhledem tedy k ceně a motoru bez GPF se mi to zdá jako výhodná nabídka. Co vy na to?
Pokud nemáš extra požadavky na výkon, tak by ti ten litr mohl stačit. Podle podpisu vidím, že máš teď 1.4 CVVT, takže by to nemuselo být zklamání. Každopádně se v tom projeď, v nízkých otáčkách (typicky na dvojku dojíždíš po vedlejší ke křižovatce, vidíš, že můžeš jet, z dvojky zase v malé rychlosti přidáš a --- dlouho nic) je to dost líné, pak už docela fajn. Defenzivní řidiče ten motor odmění pěknou spotřebou.
Cenovky STYLE neznám, ale nabízeli mi loni Trikolor za 335, takže 362 za Style mi přijde slušná cena. A je to rok 2018?
Je to 08/2018, je to pro manželku na ježdění v 80% 25km do práce a zbytek do 100km. jel jsem v tom 30km a neměl jsem výhrad. Ja mám služební Octu 1,6 tdi DSG, takže rodinné ježdění dáváme služebákem.
Jestli má černý strop, je to goučko s litrem a to je rozhodně 2018 . Cena není špatná, ale pokud je to bez GPF jak je to s přihlášením? Už to má od srpna značky na prodejce nebo je to na výjimku?
1.0T bude zivejsi nez 1.4CVVT,ta 1.0 ma tusim 88kW/175Nm hlavne ten kroutak je znat.Je pravda,ze do 2tis ot. se nic moc nedeje,ale to je vlastnost vsech preplnovanych benzinu.Proste je treba s tim pocitat a jezdit trochu jinak nez s atmosferou.
Hyundai i30 Combi 1.4T-GDi 103kW Czech,Opel Astra K 2017 1.4 77kW
Dacia Logan MCV2 0.9Tce 66kW 2015
Dacia Logan MCV 1.5dci 63kW
Nissan Qashqai 1.6 16V 84kW
Opel Astra G combi 1.6 8V 55kW
Suzuki Swift 1.3 50kW
Škoda 120L