Intenzita regeneracia DPF filtra

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Chasnik »

mnkk píše: Aky by mal byť výsledok? Že dajú pôvodný SW, ktorý je vlastne podvodný?
Ofiko původní software nedostaneš, to je jasné.
Pro mě by byl dobrý výsledek, pokud by významně snížili cenu originálního DPF, případně pod tlakem okolností, aby si zachovali tvář díky kecům o nejkvalitnějších českých autech, prodloužili záruku na DPF. Aby i ti, co jezdí méně a z pětileté záruky vyjedou při nízkém nájezdu, měli nějakou ochranu. Při ceně filtru 80 000,- bych optimální záruku viděl 200 tkm / 10 let. Při rozumnější ceně dílu by samozřejmě nemusela být záruka tak dlouhá.

Zjednodušeně, pokud bude stát filtr 30 táců, tak držím hubu.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Reklama
 

Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od mnkk »

80 000Kč? To vážne? Som myslel, že to je max 17 000Kč ako ma koncern + iný.

Tak toto je iná pesnička. To som naozaj nevedel. :oops:
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Chasnik »

Hmm, to je ten průser. Kdyby to stálo sedmnáctku, tak zasakruju, zaskřípu zubama a potom mávnu rukou, prostě předpokládaná životnost 150 - 200 tkm, = desetník na kilometr za DPF.
Ale 80, to je u normálně jetého pětiletého auta (= na konci záruky) třeba polovina zůstatkové hodnoty. A aftermarket tragický :?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
mnkk
****
Příspěvky: 1315
Registrován: 04 srp 2010, 16:33
Bydliště: Československo

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od mnkk »

Tak to si ma prekvapil. Na 1,6 motor je tá cena raketa. To by som netipoval ani v najhoršom sne.
Santa Fe 2,2 CRDi 143kW TM
ex
i30 1,4 cvvt 80kW LPG FDh
H1 Tour 2,5 CRDi 125kW TQ
Santa Fe 2,2 CRDi 147kW DM
only_one
**
Příspěvky: 465
Registrován: 19 úno 2014, 10:57

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od only_one »

docela hezké video o takové základní diagnostice pro zajímavost
https://www.youtube.com/watch?v=xYEj1Hdop9o
Uživatelský avatar
Chasnik
******
Příspěvky: 4140
Registrován: 08 srp 2011, 19:23
Bydliště: Litoměřicko

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Chasnik »

FCD je dobrý zdrojem informací, doufám, že ten projekt nezabijou fušeři servisáci, kteří se do projektu (snad ne-)zapojí.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Uživatelský avatar
Tudy
****
Příspěvky: 1257
Registrován: 13 dub 2009, 10:10

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Tudy »

článek o filtrech v zážehových motorech zde:

https://autobible.euro.cz/filtr-pevnych ... -se-nebat/
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Pampa
**
Příspěvky: 237
Registrován: 22 led 2018, 14:42

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Pampa »

Tusi niekto ci lambda sondy na torque ukazuju spravne hodnoty? Ak sa nemylim lambda sonda by mala ukazovat medzi 0 a 1V. Ale obcas mi tam naskoci cez 1V. Tak neviem ci je to nejaka uchylka, blba interpretacia hodnot lambda sondy alebo je tam nejaky iny typ lambda sondy ako si ja myslim.

Ak je len uchylka a vidim co vidiet mam, tak hodnoty su prilis nizke a znamena to ze pri zatazi motora je tam dost silny prebytok nafty (nedostatok vzduchu) a tym padom pri dialnicnej jazde nie je mozne aby prebiehala samovolna regeneracia filtra.

Este si pockam na nutene vypalovanie, ci to ukaze zodpovedajuce hodnoty.

Ale podla toho co vidim, tak jediny rezim kedy sa filter moze vypalovat je pokial sa jazdou zohreje filter do kopceka a pri zaradenej rychlosti pustim plyn na 0. Vtedy sa uplne zavrie EGR a lambda ukazuje dostatok vzduchu a je aj dost velky prietok. Takze z toho by vychadzalo nevyhadzovat do neutralu ani v miernom kopceku kde by sa dalo "plachtit" na neutral.
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Uživatelský avatar
kyrmon
*****
Příspěvky: 1605
Registrován: 29 bře 2017, 10:54
Bydliště: okolí Kolína

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od kyrmon »

Vím, že bych sem měl psát spíše zkušenosti s dpf v hyundai, ale nedá mi to a musím si postěžovat na filtr ve služebním transportéru 2,0 TDI 110kW z roku 2016 (s adblue).. Auto má k dnešnímu dni najeto 47k km a již podruhé svítí zaplněný filtr (poprvé před rokem s nájezdem 23k km pokud si dobře pamatuji). Bohužel je to montážnický vozidlo a člověk se nemůže při rozsvícení filtru jen tak sebrat, přerušit práci a jet ho vypálit, tak i s plným filtrem se bohužel dělají krátké trasy. Vloni se to vyhrotilo do té míry, že auto spadlo do nouzáku a při určitých otáčkách škubalo, v servise to následně stálo měsíc :roll:

Transportér od té doby jezdil 2x denně minimálně 50km v kuse+méně časté poskakování (což vlastně i předtím, při prvním zanešení jezdil také těch +-50 v kuse, poslední 3týdny však jen 30km vkuse) až do minulého týdne kdy jen v Po a Čt 110km v kuse (Pátek a víkend nic) a mezitím skákání max 2km, takže věčně studený motor ](*,). Toto pondělí dalších 110 vkuse a zas jen skákání a dnes si mi kolega stěžuje/chlubí, že se mu to zase rozvítilo ](*,) ](*,) A ani to ho neodradilo v podtáčení motoru (např 35km/hod na 4ku) a zhášení motoru ](*,) ](*,)

Ještěže jsem byl Ácou a dneska potřeboval odjet domů (jsou tam přes víkend, v sobotu se za nimi vracím) Začínám se bát, jestli jim tam v sobotu nepovezu z podniku náhradního transportéra.. Snad mu dneska po práci umožnili pořádnou projíždku kvůli vypalování, i když se ty kilometry pak špatně vysvětlují na podniku, když je auto hlídaný gpskou a člověk se nesmí moc vzdálit od povolené oblasti ](*,) ](*,) ](*,)

Tady je aspoň krásně vidět špatný výběr motorizace vůči zamýšlenému provozu a špatné seznámení veřejnosti, jak se k takovému autu chovat.. Mě se třeba ještě u služebního nestalo, aby mi ukazoval, že mám podřadit, vždy ukazuje jen eko šipku přeřadit na vyšší stupeň, kolegům svítí šipka dolů skoro pořád a i tak ho dál v těch nízkých otáčkách trápí :cry: ](*,) ](*,)
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20061
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Axel.Foley »

Jedna věc je povědomí veřejnosti, druhá strana mince je co výrobci a média tlačí veřejnosti do hlavy - viz třeba rádce řazení. Je to "jen" soft, evidentně nastavený z výroby na minimalizaci emisí bez ohledu na další komponenty. Bohužel :( Podtáčením kolega sice auto ničí jako celek, ale evidentně je mu to jedno - firma to zaplatí ](*,)
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Pampa
**
Příspěvky: 237
Registrován: 22 led 2018, 14:42

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Pampa »

Rucne si zaradis co chces, problem je s automatom, ten sice ide dat do rezimu sport, co drzi otacky rozumne, ale v momente ked zapnem tempomat tak sa to vrati a zase len jazdim na nizke otacky. Navyse mi to rovnako ako start stop nejde dat do sportu nastalo. Takze ked sadnem do auta, tak prve musim postlacat 20 tlacitok aby som dostal auto do modu aky chcem ... o ergonomii asi dizajner este nepocul, alebo sa mu zapacili tlacitka, ale H este aretovane tlacitka nevymyslel, takze smola ](*,)
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20061
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Axel.Foley »

Když je :hyu: takový krám, proč jsi do něj šel? Prodej ho a kup si něco jiného.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Pampa
**
Příspěvky: 237
Registrován: 22 led 2018, 14:42

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Pampa »

A preco si myslis ze si myslim ze je to taky kram? Myslis ze som neschopny si vybrat auto z existujucej ponuky? :roll:

Proste som si vybral nalepsie co mi vyhovovalo, to ale neznamena ze si budem chvalit vlastny ohon, vsetko ma svoje klady aj zapory, nebudem ho nekriticky chvalit ked ma jasne faulty len preto ze som si ho kupil.
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20061
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Axel.Foley »

Nepsal jsem, že jsi "neschopný" [-X Z předešlého negativního příspěvku ale vyznělo, že to krám je...
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
Pampa
**
Příspěvky: 237
Registrován: 22 led 2018, 14:42

Re: Intenzita regeneracia DPF filtra

Příspěvek od Pampa »

No vidis, rovnako ako z tvojho komentu "kup si nieco ine" zase vyznelo ze si vybrat neviem. :mrgreen:

Komentoval som nezmyselnost ergonomie tlacitok, to je vsetko. Ci je to kram zhodnotim az auto pojde prec, nie po pol roku pouzivania noveho auta. Ja som zatial spokojny (je to moje 14te auto takze trochu skusenosti s roznymi autami uz mam), ale ako u kazdeho auta, vzdy su veci co mohli byt urobene lepsie a v tomto pripade to nebolo tazke.
I30, Scenic II, Megan II, Scenic I, Megan I, Leganza, Espero, Nexia, Tempra kombi, Escort kombi, Favorit kombi, Favorit, S 120, S 105, MB 1000
Odpovědět

Zpět na „i30 2012- Motor a převodovka“