Mam znameho v

servise... Zhodou okolnosti prijimaci mechanik... Povedal mi, ze si motor moze este sadnut a aby som to riesil az v pripade, ze sa bude spotreba oleja zvysovat. Uvidime... budem sledovat kazdych 800-1000 km... Februar/unor mam prvu servisnu prehliadku, tak urcite to budem nejak riesit... Minimalne sa mechanikov popytam, co mi povedia... Co sa tyka oleja A5 - riedkeho, dava to zmysel. Len uplne neviem, ci v ramci zauky mozem prejst na A3, musim pozriet do servisnej knizky, pripadne sa poradit so servisom. Snad bude vsetko OK... BMW som sa zbavil, pretoze ten servis bol uz nerentabilny a preto som si kupil nove auto. Porazi ma ak budem riesit take hovna znova...
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Mam trochu obavy o pripadnu reklamaciu, pretoze som neikde cital, ze povolena spotreba oleja je okolo 1L na 1500km, alebo nejaky taky nezmysel...
Len dodam, ze v rodine mame TSI motor v Skode Yeti, ktoreho spotreba oleja je tiez astronomicka - medzi vymenami treba dolievat... a podla servisu je to u nizkoobjemovych naturbenych motorov celkom bezny jav...
Neo-Mike 120-140km/h toci od 2800 do 3200 od oka by som povedal... takze v rozmedzi 3000 ot.
Tudy U mna to vychadza za rok tak cca 10-12tisic km... Takze skor naplnim hranicu rocnej prehliadky ako najazdovej. Takze v tomto ohlade som v pohode
