Musím servis v Senici pochváliť, servisy v BA sú hrozné, servis v Pezinku zrušili a na dobré odporúčanie som skúsil Senicu... Minulý týždeň mi tam menili brzdové doštičky a mal som výnimočnú možnosť vidieť majstrov pri práci, robia rýchlo, čisto, precízne, presne, ako očakávate a za rozumné ceny... Minulý rok mi robili servisku pri 100 000km, výmena rozvodov a kopec práce, takisto absolútna spokojnosť. Dúfam, že im to tam vydrží a kvalitu si udržia!
Nie je to moje auto, oprava bola zamluvená otcom! Ostalo to iba pri jednom tlmiči
Možno otec nechcel príliš investovať do opravy, ale tiež odporučili jeden tlmič vymeniť v Senici.
PS: Tlmič so stabilizátorom do hoďky spravený
Ešte som aj šnúrku hyundai vyfasoval...
Momentaly: VW Polo 1,4TDi 55kW RV2002 100 000km
Passed: WrAccent MC 1,4 71kw RV2007 60 000km
WrAccent LC 1,3 61kW RV2001 150 000km Posledný príspevok sa necituje! používaj tlačidlo ODPOVEDAŤ.
Velka spokojnost. Maximalne ustretovy pristup, nadstandartne sluzby, velmi sikovni a odborne zdatni mechanici. Snad tymto bude Euroman vynikat na Slovensku spomedzi ostatnych servisov este dlho.
Tak si odpoviem sam ... Dnes som u nich absolvoval prehliadka pri 30.000 Km:
- pristup ku mne ako zakaznikovi -> za vsetko velikanska 1*
(profesny pristup, poradili mi v nejakych veciach a aj 2 reklamovane drobnosti poriesili k mojej spokojnosti (vrzganie opierky, kufra))
- cena -> cca 184,34 Euro s DPH (olej som mal vlastny - 70,65 Eur s DPH origos Shell pre moj typ auta) -> spokojnost
(v cene bol mimo prehliadky aj vzduchovy filter a cistenie klimy ...)
Zaverecne hodnotenie - za absolvovanie tejto prehliadky davam 5 * z 5-tich.
2013 Hyundai ix35 2,0 CRDi 135 kW 4x4 Premium Navi (6MT)
(paket design + paket pre zle cesty + sun / winter packet + safety packet)
spotreba - dlhodoby priemer 7.2 L / 100 km (3/3 RT na tempomate)
najazdene - 55.000 km
Svojho času super servis. Fakticky som tam rad chodieval, dokonca z Bratislavy, cele roky aj po skončení garančky. Čo sa tam však deje v posledných rokoch je fakt zúfalstvo. Nedá sa, nepodarilo sa, takú žiarovku nemáme (podsvietenie palubovky mi svieti rôznym jasom, lebo nemali vhodné žiarovky!). Sprasil sa aj prístup k zákazníkom. Posledne ma tak dožrali, že som povedal, že viac tam nevleziem. Za tri hodiny nedokázali nakódovať kľúč a pri dodatočnej návšteve, aby to už dokončili (po viacnásobnom ubezpečení, že sú na všetko pripravení) ma išli priam vyhodiť zo servisu aj s nefunkčným kľúčom za 160 Eur. Spraviť to síce nevedia, ale to nie je ich problém, keď blbec zákazník už zaplatil (ano, moja chyba, dobré ponaučenie do budúcnosti). Od totálne arogantého prístupu pána Jelinka by sa mohli učiť aj naši bezchrbtoví politici. V živote sa mi nestalo, že sa s niekým musím hadať o texte reklamácie!
Nakoniec pol hodina v servise Karireal v BA a bolo všetko vybavené. Stálo ma to dokopy viac ako 2 stovky Eur a pár cenných skúseností. Napr. že do Euromanu už ani za svet. Radšej by som jazdil na Dácii, než by som mal chodiť sem do servisu.
Napodobne, chodieval som tam niekolko rokov. Servisky, zarucne opravy, poistne udalosti. Vsetko v pohode, kym tam nezacala robit majitelova dcera. Od vtedy tam uz nechodievam ani ja. Inak ak to cita tak tymto ju pozdravujem, od vtedy som si uz kupil 2 ine SUV a len vdaka jej pristupu ku mne ako k zakaznikovi to nebolo u nich. Co uz ...