Cca 15 kilometrů od hranice Prahy, máš to kousek .
V obou je AEB/FCA, LKA (to funguje fakt skvěle) - kamerou, asistent rozjezdu do kopce, hlídání únavy řidiče a pak armáda obyčejných věcí jako TPMS, ABS, TCS, ESP . Schválně na co jsem zapomněl .
ptam se a ty to mas vlastne vyplnene ve svem profilu. Nedaleko, v Celakovich mam kamarada, sem tam za nim zajdu, tak mozna bych se nekdy i stavil (varoval bych te s predstihem!).
Nejde mi to hlavy jak to funguje, ale evitentne to nejak bez toho radaru funguje, tak hold clovek se nemusi vyznat ve vsem .
Že pozorné oko.
To by si všimol aj jednooký.
Asi si budem musieť na to zvyknúť.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Tak já mám oči obě a na první pohled mě to očí neprásklo (na mobilu tedy), proto ta poznámka o pozorném oku .
Zvykneš si, já si taky zvykl a řešení je to fakt praktické .
Iné mi neostáva.
Kedysi som tvrdil,že pod 2 litre,to nie je motor.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
díval jsem se na polské stránky Hyundai a mají trochu více členěný ceník na 4 kategorie podle výbavy, podle toho co uvádějí jsem mezi business a premium. I to FCA je tam uvedeno, ale je to jen u premium verze. https://www.hyundai.pl/fileadmin/user_u ... n_2019.pdf
Trochu mne zaskočilo to zrychlení z nuly na 100km/h je nejlépe za 11,5s, to je celkem dost, já mám z nuly na sto za 9,6s.
Zrýchlenie 11,5s má s motorom 1,6GDI a najslabší diesel.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Njn, je to auto střední třídy, pohotovostní hmotnost 1,4 t. Na to je atmosféra 1.6 GDi s 99 kW a pouhými 165 Nm už dost slabá - i v mé i30 je to na hraně při předjíždění, člověk musí točit motor nad 4 tis ot/min a podřazovat ( např. při 80 km/h tam hodit trojku). Na běžnou jízdu ok.
Seat Leon 5F FR 1.8 TSi 162 kW
i30 II combi 1.6 GDi 99 kW (2013)
___________
i30 III 1.4 T-GDi 103 kW
i 30 I 1,4 l CVVT 80 kW crashed
Ford Focus combi 1,6 74 kW crashed
Suzuki Swift 1,3 50 kW
Suzuki Wagon 1,3 56 kW
Škoda 120 L, LPG
Ano, vím, že je to jen 1.6GDi a v dieslu taky 1.6CRDi (ale nic jiného tam v nabídce nemají! ), ale i tak mi to přijde už hodně slabé. Na tak těžké auto měli zvolit silnější motory. Už to že u 2.0GDi snížili ze 131kW na 121kW, je velká škoda.
Dnes som sa bol pozriet na jednu (zanovnu) i40-tku. Bola velmi pekna, v plnej vybave, +DCT, prisla mi relativne zachovala, mala mat najazdene 60t km, 10/2015, ale malo to nejake to "ALE".
Konkretne mi nesedeli tieto dve veci:
1) volant bol "odrety", "osuchany". Cital som ze sa to stava, ale zil som v tom, ze sa to tyka len predfaceliftovej verzie. Mohli by prosim majitelia faceliftovanych verzii dat vediet ako to je s tym osupanim volantu? stava sa to? v alej miere?
2) Na to ze malo auto nove zimne pneu (dot 2018) , tak mi prisli dost zjazdene (odhadom mohli mat 4mm). Predpokladam, ze ked za 3r najazdil 60t, tak nemohol za posledny rok (tj cast minulej a cast tejto zimy najazdt tolko aby zjazdil polovicu zimnych pneu). Ked som sa ho na to pytal, povedal ze to su nejake cinske (podozrive samo osobe).
Inak auto malo servisnu knizku, 1.majitel, kupene v CR.
Zaujimalo by ma ci exstuje nejaka moznost ako zistit skutocne km. Neviem ci existuje nejaka "lepsia diagnostika", ktora by to odhalila, alebo nie (vraj su tie km zapisane na viacerych miestach). Kludne by som za to v servise zaplatil. Predpokladam, ze zmenit km na pristrojovkce je relativne jednuduche, co viem, tak zariadenie na to sa da kupit za niekolko desiatok EUR na aliexprese.