martun: Hnisan pekny, ja sa tych bezovych interierov v poslednej dobe bojim. rychlo sa spini
Martun - New Accent 1.5 CRDi
Moderátoři: Martun, Moderátoři
- Mexican
- *******
- Příspěvky: 8625
- Registrován: 05 srp 2007, 14:39
- Bydliště: Střelice (JmK)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martun - New Accent 1.5 CRDi
rokolo: viem este o jednom t34, ten je zvonku ruzovy 
martun: Hnisan pekny, ja sa tych bezovych interierov v poslednej dobe bojim. rychlo sa spini
nic pre mna do stavebnin
martun: Hnisan pekny, ja sa tych bezovych interierov v poslednej dobe bojim. rychlo sa spini
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
- Reklama
Re: Martun - New Accent 1.5 CRDi
Pro Borka: na pokuty jak dělaný, ale jinak paráda 
Accent 1.5 CRDi ELEGANCE - Black Ebony
Re: Martun - New Accent 1.5 CRDi
Martune, pěknej kočár
Ten béžový interiér vypadá honosně, líbí se mi, ale jako Mexican bych z něho měl obavu. Ale třeba s autem zacházíš jinak, než my
Každopádně, mě temnota v autě neděsí, naopak mám vnitřní tapecy, včetně stropu, černé a líbí se mi to víc, než ty standardní šedé.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4515
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martun - New Accent 1.5 CRDi
Ahoj.
Gandalf,Rokolo-dám jednu fotku.Snad se Martun nebude zlobit.Jsem z toho letadla nadšený,jako malý kluk
.Rokolo-už jsem ho trochu prohnal-když ručička rychloměru ukazovala 280km/hod.,tak GPS ukazovala 273km/h a manželka, jako správný omezovač, zakročila a začala vydávat varovné zvuky
.
Gandalf,Rokolo-dám jednu fotku.Snad se Martun nebude zlobit.Jsem z toho letadla nadšený,jako malý kluk
- Přílohy
-
- 20190627_130233_HDR1.jpg (190.77 KiB) Zobrazeno 4191 x
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Martun - New Accent 1.5 CRDi
No Borku, jak dlouho už toho krasavce máš, já myslel, že jezdíš pořád s Tiburonem, asi mi něco uniklo...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Martun - New Accent 1.5 CRDi
hmm.. Měním své stanovisto, snad se Martun nebude zlobit.. TOHLE bych si nechal líbit 
Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Re: Martun - New Accent 1.5 CRDi
Borek: A to si pamatuji, jak jsi mu nemohl přijít na jméno a kritizoval, jak je to špatně udělané. Tak jsi změnil názor? A co rozhodlo?
Accent 1.4i Active - Continental Silver (10/2008-4/2015) prodáno
Re: Martun - New Accent 1.5 CRDi
Borek píše:Pěkný.
Pán má alergii na hadrová sedadla a plast.Ušlechtilý řidič,si zaslouží ušlechtilé materiály
![]()
díky, hele tady by mě vadily i ty kupy kovu zevnitř...rokolo píše:Ahoj Martine, u nás v bazaru stojí T34. Ve vnitřku je také béžový, akorát nevím, zda by se Ti líbila ta vnější zelená barva![]()
Jinak gratuluji k novému autíčku....
právě.. ekonomika vzkvétá díky nám právě.. Já, Borek a ostatní... kdyby byl každej jako ty, salóny a bazary se můžou jít klouzat...Gandalf píše:A potom, že ekonomika nevzkvétáTady se nakupuje jedna kára za druhou
![]()
Však si užívejte kluci![]()
Martun: Píšeš "úchyl na béžovou a dřevo"... jen dřevo jsem tam nenašel a taky víc info o autě![]()
hele, máš dobrý pozorovací talent...
Lehký "tůning" už proběhl!
Chasnik píše:Martune, pěknej kočárTen béžový interiér vypadá honosně, líbí se mi, ale jako Mexican bych z něho měl obavu..
Já se nebojím.. Do kufru jsem pořídil vanu i s lemem, takže toho vozím dost. Dcera má povoleno jíst v autě..
MAZDA CX-9 3.7 V6 204KW
Prodáno:
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Prodáno:
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Martun - New Accent 1.5 CRDi
Borek
No hochu to je brko
Pánové, jasný že to nevadí
... Sám bych Borkovi řekl ať sem hodí foto svého nového přibližovadla
No hochu to je brko
Pánové, jasný že to nevadí
MAZDA CX-9 3.7 V6 204KW
Prodáno:
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Prodáno:
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4515
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martun - New Accent 1.5 CRDi
Gandalf-rozhodl generační megaskok od A do Z na autě!
První generace měla nedostatky/nedotaženosti.
připomínky bral vážně a v 2.gen.rázně přepracoval a vylepšil.
Od jiných motorů MPI/GDI (výrazný nárůst výkonu),přes jiné převodovky 6A/8A,podvozek, až po vnitřek!Když si vzpomenu na sedadlo řidiče v 1.gen.,bez paměti,které se ani nedalo odklopit ze zadního sedadla(vystoupit)
(i
měl paměť a přístupné odklápění sedadla),rádio bez AF ,2.0l turbo chcíplotinu s klepající se řadičkou,atd .......
Převodovka je skvělá,úsporná-v režimu D,si motor většinu času bublá kolem 1500 ot.-8 stupňů je znát.Stačí šlápnout na plyn-převodovka podřadí i o 5 stupňů a Genesis vystřelý,jak dělová koule.V režimu S-naopak drží motor ve vysokých otáčkách a přeřazuje v červeném poli.Sekvenční,ruční řazení pracuje rychle a parádně,samosvor-super věc.
A ten zvuk velkého V6 motoru-to je náááádhera[-o<
.Ta nasr..nost,nasupenost,která se line z výfuků,když stádu koní šlápnu na krk
-té se nemůžu nabažit.
Jinak-
na Tiburona nedám dopustit a rozhodně ho neprodám!!!,ani když mám teď raketoplán
i povedenou designovku Veloster. Jeho totální spolehlivost (ani jedna sebemenší porucha,vše funkční a původní,i po letech uvnitř nic nevrže,neskřípe a to má zatraceně tvrdý podvozek),design,nikde není ani náznak koroze nebo bublinka na laku,vnitřní propracovanost a funkčnost,velký a bezkonkurenčně přístupný kufr i pěkné svezení,včetně možnosti,že se dá používat jako rodinné auto (viz.naše dovolené po Evropě ve 4 lidech)-z něho stále dělá parťáka na cesty a stále se na svezení s
těším.Když jdu kolem,tak mu vždy pohladím kapotu a on na mě vycení svůj žraločí úsměv.
Přiznám se,že kdyby byla potopa,tak asi prvního zachráním
.
Genesis je nadopovaný sportovec,rváč,nasupený ještěr,vrtící zadkem a kouřem od kol...(uvnitř samá vzpěra-v motoru i kufru,otvor kufru-typ sedan-jen víko....vše je podřízeno rychlosti,tuhosti).V reálu více než na fotkách,jde z něho pocit,že je připravený už už naskočit a hnát se s protáčejícími se koly vpřed.To je auto od začátku dělané pro rychlost,jízdu.....žádný universál
A tak to má být!To od něho čekám a on mně to plní na sto procent.
Veloster-to je takový frajírek.Lidé se u něho zastavují,okukují a design a extravagantnost jsou dotaženy na 1(včetně černé panoramy v kombinaci zelené metalízy auta).Praktičnost a prostornost je díky kolům v rozích-perfektní.Třetí dveře super-i jejich maskování kliky ve sloupku.Nebál bych se dělat 5-ti dvéřové provedení(vždyť do Anglie,Austrálie..dělají třetí dveře na druhé straně auta a finanční náročnost dvou boků,musí být velká.Veloster je důkazem,že
je dnes silný a může si dovolit vyrábět i takovéto náročné, designové výstřelky).Ale je znát,že motor je již moderně ekoudušený a převodovka super dlouhá.Takže i přes silný motor,to velký sportovec není.103kW dnes,rozhodně nejede tak,jako auto se stejným výkonem dříve.Hlavně díky dlouhým převodům,které přinášejí menší otáčky,nižší spotřebu = spaliny.Ano-dá se s ním jezdit běžně pod 6l/100km,ale jízda s Kiou Rio 1,6l CVVT(r.v.2006) s 82kw a extra krátkou převodovkou,to je radost,s jakou jde motor do otáček(pravda-průměr spotřeby je k 8l/100km,ale radost z jízdy to plně kompenzuje
). I jednoduchá zadní náprava Velosteru,není zrovna extra třída a nemá ráda nerovnosti(plus nápravy je,že zabírá málo místa a kufr je hodně hluboký).Tady je už hodně znát oproti Genesisu i
,že je auto stavěné už pod diktátem ekologů-škoda.Tady
stavěl auto prioritně na vzhled,styl a podařilo se mu to!Žádná nudná šeď.Na parkovišti před Kaufem,nemám problém Velostra najít-září v řadách šedých myšek.
Tiburon-to je prostě parťák do elegantní společnosti i do kempu,který splní každé přání a je na něho 100% spolehnutí.
Chasník-Veloster mám rok a Genesis měsíc.
Za poslední dva roky jsem sjezdil kus západní Evropy,než jsem ten správný kousek G.našel.Má najeto lehce přes 30t.km-takže v záběhu
.První majitel-puntičkář(nejen motor,ale i pedály čistil snad kartáčkem),serviska,v zimě nejetý-kupovaný u dealera,kde ho předchozí majitel kupoval jako nové a také servisoval.Mám pocit,že ta vůně kožených sedadel a nového auta,tam snad pořád je
.Vzhledem k tomu,že Genesisů šlo do Evropy kolem 350ks,tak jsem našel poklad
.Tenhle je navíc v provedení 50ks,které si Německé zastoupení objednalo na zakázku u
Pozná se podle širokých OZ disků kol Ultralegera 19".
První generace měla nedostatky/nedotaženosti.
Od jiných motorů MPI/GDI (výrazný nárůst výkonu),přes jiné převodovky 6A/8A,podvozek, až po vnitřek!Když si vzpomenu na sedadlo řidiče v 1.gen.,bez paměti,které se ani nedalo odklopit ze zadního sedadla(vystoupit)
Převodovka je skvělá,úsporná-v režimu D,si motor většinu času bublá kolem 1500 ot.-8 stupňů je znát.Stačí šlápnout na plyn-převodovka podřadí i o 5 stupňů a Genesis vystřelý,jak dělová koule.V režimu S-naopak drží motor ve vysokých otáčkách a přeřazuje v červeném poli.Sekvenční,ruční řazení pracuje rychle a parádně,samosvor-super věc.
A ten zvuk velkého V6 motoru-to je náááádhera[-o<
Jinak-
Genesis je nadopovaný sportovec,rváč,nasupený ještěr,vrtící zadkem a kouřem od kol...(uvnitř samá vzpěra-v motoru i kufru,otvor kufru-typ sedan-jen víko....vše je podřízeno rychlosti,tuhosti).V reálu více než na fotkách,jde z něho pocit,že je připravený už už naskočit a hnát se s protáčejícími se koly vpřed.To je auto od začátku dělané pro rychlost,jízdu.....žádný universál
Veloster-to je takový frajírek.Lidé se u něho zastavují,okukují a design a extravagantnost jsou dotaženy na 1(včetně černé panoramy v kombinaci zelené metalízy auta).Praktičnost a prostornost je díky kolům v rozích-perfektní.Třetí dveře super-i jejich maskování kliky ve sloupku.Nebál bych se dělat 5-ti dvéřové provedení(vždyť do Anglie,Austrálie..dělají třetí dveře na druhé straně auta a finanční náročnost dvou boků,musí být velká.Veloster je důkazem,že
je dnes silný a může si dovolit vyrábět i takovéto náročné, designové výstřelky).Ale je znát,že motor je již moderně ekoudušený a převodovka super dlouhá.Takže i přes silný motor,to velký sportovec není.103kW dnes,rozhodně nejede tak,jako auto se stejným výkonem dříve.Hlavně díky dlouhým převodům,které přinášejí menší otáčky,nižší spotřebu = spaliny.Ano-dá se s ním jezdit běžně pod 6l/100km,ale jízda s Kiou Rio 1,6l CVVT(r.v.2006) s 82kw a extra krátkou převodovkou,to je radost,s jakou jde motor do otáček(pravda-průměr spotřeby je k 8l/100km,ale radost z jízdy to plně kompenzuje
Tiburon-to je prostě parťák do elegantní společnosti i do kempu,který splní každé přání a je na něho 100% spolehnutí.
Chasník-Veloster mám rok a Genesis měsíc.
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
- Borek
- ******
- Příspěvky: 4515
- Registrován: 25 črc 2005, 01:25
- Bydliště: Orlické hory
- Kontaktovat uživatele:
Re: Martun - New Accent 1.5 CRDi
Info jsem podal a už ti to tady prasit nebudu

Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Re: Martun - New Accent 1.5 CRDi
Borek
Hochu měl bys to vydat knižně! Pěkný popis
Takže ty máš vlastně raritu!!
Tak to se těším na další případný sraz.
Vytiskni si vstupenky na spolujízdu
Hochu měl bys to vydat knižně! Pěkný popis
Takže ty máš vlastně raritu!!
Tak to se těším na další případný sraz.
Vytiskni si vstupenky na spolujízdu
MAZDA CX-9 3.7 V6 204KW
Prodáno:
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Prodáno:
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Martun - New Accent 1.5 CRDi
Ty jo pánové
Gratuluji Matunovi i Borkovi k takovým krasavcům
Ať dobře jezdí
těším se na budoucí popis dalších zkušeností s auty 
Gratuluji Matunovi i Borkovi k takovým krasavcům
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Re: Martun - New Accent 1.5 CRDi
Leendrix
nojo.... moje srdcovka..
jak jsi spokojený?
nojo.... moje srdcovka..
MAZDA CX-9 3.7 V6 204KW
Prodáno:
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Prodáno:
HYUNDAI IX55 3.0crdi V6 176KW
NISSAN X-TRAIL 1.6 DCI 96KW
KIA SORENTO XM FL 2.2 145KW
NISSAN MURANO 3.5 V6 188KW
HYUNDAI GRANDEUR 3.3 V6 173KW
HYUNDAI ACCENT 1.5 crdi
Koupeno: 03.08 ukradeno 02.14
Re: Martun - New Accent 1.5 CRDi
Martun: ale tak jo jde to.. jsou tam nějaké drobné neduhy viz co semtam hodím do sekce Grandeur.
Asi mě tam nejvíce ale začíná opravdu vadit, že nemají sedačky žádné boční vedení. To jsou opravdu jen pohodlná kožená křesla
Nicméně aspoň jsem v Ostravě trochu originální s autem
Motor je radost 
Hyundai I30 kombi 1,5 DPi r.v. 2022
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)
Hyundai Grandeur 3,3 V6, r.v. 2009 (u nového majitele)
Hyundai Sonata 2.0 16V, r.v. 2002. (RIP)