ddano007 píše: @
Mr. HYUNDAI : Očúvaj, buď si vymýšľaš, alebo jazdíš furt len dole kopcom! Neverím, že sa dá takáto spotreba spraviť s benzínom pri normálnom jazdení
Abych mohl jet "dolu kopcom" tak se musím na ten kopec dostat

a fakt to není na špagátu za jiným autem

. Jednak je to o tom, že je to tady všude kolem vlastně placka, pak jezdím opravdu hodně trasy, které perfektně znám. A u Karkulky i Sněhurky tyhle průměry dělá na delších trasách ta šíleně dlouhá sedmička u DCT. Při 80 km/hod. (tedy momentálně standardní rychlost na našich dálnicích v měřených omezeních
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
) točí motor jen 1.500 otáček za minutu, okreskových 90 km/hod. znamená 1.750 otáček za minutu a dálničních 130 km/hod. je 2.500 otáček za minutu - jasně, vše dle budíků, takže rychlost reálně drobet nižší a otáčky jsou orientační. V autě je dostatečně ticho (zejména od kol a motoru) do zhruba 120 km/hod., nad touto hranicí už naše mladá v autě nějak nespí, takže když jedeme po dálnici někam dál, tak zaseknu otáčkoměr na 2.250 otáček (tedy cca 118 km/hod. tacho) a plujeme krajinou. Pak není zase takové umění jezdit za zhruba 6 litrů Vervy 100

.
A touhle "metodou" se dá občas jezdit za neuvěřitelná čísla -
https://www.hyundaiclub.net/viewtopic.p ... start=2175 
.
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate