Drnceni az rachození z motoru

Moderátor: Moderátoři

copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Drnceni az rachození z motoru

Příspěvek od copper5252 »

Ahoj tobě se rozpadl kat ? a jaký motor ? jak moc ? a co zničil ?
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Reklama
 

Majkli20GB
*
Příspěvky: 52
Registrován: 22 zář 2016, 09:59

Re: Drnceni az rachození z motoru

Příspěvek od Majkli20GB »

Motor 1.2 55kw, najeto 57t km, auto staré necelé 4 roky, neřekli mi nic víc než že katalyzátor byl vyměněn, protože byl rozsypany, po výměně se snížila průměrná spotřeba o 0,5L a auto mělo lepší tah. Momentálně najeto 60t km a katalyzátor zase v prdeli, auto nemá tah ani výkon a spotřeba se zvedla o litr. Příští týden to vezu znovu do servisu. Chyba bude určitě někde jinde než jen v katalyzátoru, protože aby se 2x po sobe byl vadný kat to se mi nechce věřit.
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Drnceni az rachození z motoru

Příspěvek od copper5252 »

tak rozpadly kat je hoděn velký problem ,jelikož pišeš že se ti zvedla spotřeba ,tak bych typnul že ti bordel z katu podřel valec/e :(
ono je více možností které muhou za rozpad katu :(
pak prosím napiš co bylo přičínou
takže máš nejto celkem ? 60 tkm
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Majkli20GB
*
Příspěvky: 52
Registrován: 22 zář 2016, 09:59

Re: Drnceni az rachození z motoru

Příspěvek od Majkli20GB »

Jojo momentálně najeto 60t km
Majkli20GB
*
Příspěvky: 52
Registrován: 22 zář 2016, 09:59

Re: Drnceni az rachození z motoru

Příspěvek od Majkli20GB »

Až budu vědět víc, určitě to napíšu, jinak si na autíčko nemůžu stěžovat, jen to mě hodně stve, doufám ze na to přijdou
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Drnceni az rachození z motoru

Příspěvek od copper5252 »

ono je hodně nezvyklé aby se rozpadl kat u toho motoru resp na foru si asi jediný ,
mně se rozpadl kus katu na I30 rv2015 motor 1.6 klasika ... začalo to snižením výkonu, na 4 valci nizké tlaky , najeto 42tkm řešíl sem to ze servisem ,kroutily se jako cikani když je chytnete když kradou ! prvně že tlaky jsou normální klidně zfalšovaly mněření , pak když jsem jim zdělil že mám taky mněřák na tlaky vlacu tak mi začaly tvrdit že je určítěš špatný ! a že tlaky které mněřily oni jsou ok ](*,) psal jsem na HU zastoupení jaké tlaky má mít muj motor podle win, mi zdělily že talaky motoru maji být 12.6 atm max na valec minimální povolený tlak je (pokud si pamatuji dobře) 10.9 atm na vlalec (ale je to psané někde tady na foru ) 4 valec mněl dicky při mněření cca 6.8 atm což je malo , takže jsem se dále hadal z autorizakem ! nakonec sem se nasral a auto prodal do AAA za velmi slušnou cenu a koupil I20activa zatím jen problémy z brzdama ale ty jsou řešítelné za "rozumné ceny " klep klep :)
pokud bys chtěl mněřák tlaku válcu mám tak pokud seš ze severní moravy neni problém :)

ps idealní je si napsal na Hu aby ti podle wín zdělyl jaké máš mít tlaky valcu ..
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Majkli20GB
*
Příspěvky: 52
Registrován: 22 zář 2016, 09:59

Re: Drnceni az rachození z motoru

Příspěvek od Majkli20GB »

Díky za radu, brzdy jsem měnil nedávno kotouče TRW a desky textar, dneska jsem byl auto prezout už na zimní, tak jsem kontroloval a vše v naprostém pořádku takže s brzdami nemám jediný problém, jinak jsem přesněji z Karviné, takže určitě není problém se někdy domluvit a sejít se, protože na i20 active bych se opravdu rád podíval, no ještě je jedna možnost, protože katalyzátor mám novy i ze svody a už tam je modernizovany, aby to nakonec nebyl vytahany rozvodový řetěz, dříve jsem jezdil opravdu krátké trasy a četl jsem ze díky krátke jízdě odchází napínací kladka na řetěz která neudrží olej a řetěz povolí. Abych pravdu rekl tak ten kovovy zvuk se ozývá jen pokud je motor opravdu studený což by sedělo k tomu ze kladka neudrží tlak oleje a řetěz povolí, potom už mám pokoj a kovový zvuk z motoru se neozyva. Taky mi nesedí aby se během 3t km rozsypal uplne nový katalyzátor. Takže je opravdu možné ze to bude chtít rozvody kolikrát jsem cetl ze se u i30 měnili po 60tkm nebo 80tkm preventivně. Jaký na to máš názor?
soban
***
Příspěvky: 990
Registrován: 01 dub 2013, 19:42

Re: Drnceni az rachození z motoru

Příspěvek od soban »

Máš novější motor jak já tak by to napínák neměl dělat. (Jedině že by ho zase změnily.)

Já když jsem byl u soukromníka a zajímal jsem se o to tak já bych už měl mít motor kde byl napínák vylepšen a už to na tuto chybu netrpí (motor už má CVVT starší to neměly)

Jinak teď mi prorezla nádrž tak jsem byl na vrakáči pro jinou a přišla řeč na motory a má skušenost že tyto motory nejsou na městský provoz, údajně začnou žrát olej a pak se rozsype katalizátor a motor jde do kopru i po 30 000 km......(já mám najeto 83 000 km) ale jezdím trasy převážně 100km.

Takže je to možné že krátké trasy a ten eko olej co lijou do motoru ve značkovém servisu co je jako voda přispívá k tomu že to jde do kopru.

Asi bych tam lil hustější olej specifikace ACEA A3 a né ten eko sračkový A5. A uvidíš co ten napínák na to

PS. Teď tam mám Divinol Syntholight 5W-40 ACEA A3
Majkli20GB
*
Příspěvky: 52
Registrován: 22 zář 2016, 09:59

Re: Drnceni az rachození z motoru

Příspěvek od Majkli20GB »

Aha, to je pěkné Teda, tak potom se nedivím proč v autorizovaném servise měnili rovnou katalyzátor, no právě jsem dříve jezdil krátké trasy a ten katalyzátor to asi prostě nezvládnul, ale proč se rozsypal po druhé během 3000km to mi hlava nebere, příští týden to vezu do servisu tak uvidím co vymysli a určitě dám vědět, s tím olejem to určitě vyzkouším, díky
soban
***
Příspěvky: 990
Registrován: 01 dub 2013, 19:42

Re: Drnceni az rachození z motoru

Příspěvek od soban »

Pokud vyměnily katalyzátor je možné že je chycený i motor, že mohl nasát bordel z katalyzátoru.

Pak se může dostávat olej nebo benzín do katalyzátoru a tam znovu zahořet a ničit katalyzátor.

Taky bych nechal skontrolovat ten rozvodový řetěz zda není přeskočen.
Majkli20GB
*
Příspěvky: 52
Registrován: 22 zář 2016, 09:59

Re: Drnceni az rachození z motoru

Příspěvek od Majkli20GB »

Noo mám s toho husy kůži, ale určitě jim to vše řeknu a budu jen doufat ze nebudou cukat
copper5252
***
Příspěvky: 911
Registrován: 30 kvě 2015, 16:45

Re: Drnceni az rachození z motoru

Příspěvek od copper5252 »

kam to vezeš ? jestli do ostravy a tak upřimnou soustrast :( v raly vymněnily garančního technika a ten novy moc rozumu nepobral :( navíc skouší koktotina na zakazniky asi si myslí že všíchnou jsou blbci jen on je ponorka :mrgreen:

nazor na řetěz nemám žadny, pokud neslyším tak nelze říci ,ale větišnou pokud by selhal napinak tak by přeskočil řetěz a to bys už asi vubec nejel :(
spiše bych to viděl na chicené vlace od toho rozpadlého katu co ti mněnily , motor muže nasát bordel z rozpadlého katu a to muže totálně vydřít valec a pist , pokud sem slyšel pokud je kat rozpadly vyplatí se skontrolovat tlaky valcu což mněly udělät v servisu pokud to bylo v raly tak tam se na to určítě vykašlaly ja je znám ! i když autolaros taky stojí za starou bačkoru
navíc už sem psala tady jinde ,za poslední rok hodně oba autorizaky zmněnily přistup k reklamaci a to o hodně k horšímu ](*,) ](*,) ](*,) navíc chtěji/ly za 4 garančku 9 tisic kč ! jen zaklad ! nedalo se sněma vubec mluvít o tom že by se něco nedělalo ! i když svičky brzdovka a filtr motoru byly mněněny a jaře a něco v letě vše v autorizaku myslely si že mně podojí , se přepočítaly nedostou nic :) tedy max rabat za dily které u nich kupuji:filtr motor- kabinajk- olej filtr - nové brzdiče zadní- hadice zadní k brzdam - kotouče zadní - desky zadní- ještě mně asi čeka hlavní brzdový valec najk divně chodí i když auto bezdí normálně 8-[ :roll:
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
Majkli20GB
*
Příspěvky: 52
Registrován: 22 zář 2016, 09:59

Re: Drnceni az rachození z motoru

Příspěvek od Majkli20GB »

Do Rely nee tam jsem byl jednou a stačilo mi. Vezu to do larosu tak u uvidíme, pokud nic nevymysli tak hodně chválí jsem cetl na automima, je to až v Opavě, ale určitě by se vyplatilo tam zajet. Uvidíme příští týden, pak, dám vědět co ti kluci vymysleli :mrgreen:
soban
***
Příspěvky: 990
Registrován: 01 dub 2013, 19:42

Re: Drnceni az rachození z motoru

Příspěvek od soban »

Nech si přeměřit tlaky ve válcích klidně někde jinde v servisu (u soukromníka) a pak budeš mít argument do autorizáku.

Prostě když se rozpadne katalyzátor tak když má motor CVVT a je tak blízko jako u 1,2 tak dojde k nasátí bordelu do motoru a co to tam udělá si můžeš představit.

Jinak když řetez přeskočí o jeden zub tak to jede ještě bez nějakých chyb, až když je to o víc tak už to nechce jet a rožne se většinou i kontrolka.
Majkli20GB
*
Příspěvky: 52
Registrován: 22 zář 2016, 09:59

Re: Drnceni az rachození z motoru

Příspěvek od Majkli20GB »

Dobře, díky moc za rady, určitě si to nechám udělat
Odpovědět

Zpět na „i20 2015- Motor a převodovka“