jinak řj ECU BOSH MED17-9-8 umí jen dva lidi v čr pořádně , tedy nahrát přez obd a tak aby se nic nezapsalo do eprom že byla upravena ! což je duležíté při reklamaci ! pokud by motor kleknul , na benziny doporučuji motorpower a na dysely hajek česky těšín, jak se říka že malo peněz malo muziky
Chiptuning
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
-
copper5252
- ***
- Příspěvky: 911
- Registrován: 30 kvě 2015, 16:45
Re: Chiptuning
bohužel jinak než se mrknout nezistíte jakou řj motoru ! muže být vice druhu už sem se z tím setkal 
jinak řj ECU BOSH MED17-9-8 umí jen dva lidi v čr pořádně , tedy nahrát přez obd a tak aby se nic nezapsalo do eprom že byla upravena ! což je duležíté při reklamaci ! pokud by motor kleknul , na benziny doporučuji motorpower a na dysely hajek česky těšín, jak se říka že malo peněz malo muziky
to platí u všeho
jinak řj ECU BOSH MED17-9-8 umí jen dva lidi v čr pořádně , tedy nahrát přez obd a tak aby se nic nezapsalo do eprom že byla upravena ! což je duležíté při reklamaci ! pokud by motor kleknul , na benziny doporučuji motorpower a na dysely hajek česky těšín, jak se říka že malo peněz malo muziky
I20 Active T-GDI 88kw 2016
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
--------------------------------------------------------------
Nepřeji si aby na moje příspěvky reagoval Mirus30 !!!
a Axel.Foley ! Vendelín ! only_one ! a slabostka!!!!
- Reklama
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2646
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: Chiptuning
MotorPower dělá i jednotky na Hyundai? Na jejich stránkách je nemají uvedené 
Re: Chiptuning
Ahoj, dlouho tu nikdo nic nedal jestli už si nechal nachipovat svojí 1.4t-gdi. Našel jsem firmu xtuning.cz je to teda v Jihlavě. Nabízejí 123- 125 KW a 300Nm. Máte někdo zkušenost s touto firmou?
Psal jsem ještě do mh.cz tam jsem si nechal chipnout octavii a spokojenost, ale zatím bez odpovědi. Mají teď uzavřenou prodejnu.
Psal jsem ještě do mh.cz tam jsem si nechal chipnout octavii a spokojenost, ale zatím bez odpovědi. Mají teď uzavřenou prodejnu.
Hyundai i30n Performance hatchback Phantom BLack
Re: Chiptuning
300 Nm, co na to spojka? A navíc, pokud máš novější provedení s GPF, tak bych do toho hrabat nikoho nenechal, je potřeba parametry upravovat s rozumem a pochopením, aby zůstal zachován prostor pro regeneraci filtru.
A obávám se že dnešní chipeři tak daleko nejdou. Před 3 lety jsem poptával několik firem, šlo mi o zpětný chip a úpravu nastavení poté, co se mi díky ofiko servisnímu zásahu zkrátily intervaly regenerace. Na e-mailové dotazy jsem nedostal žádnou odpověď a když jsem volal, tak neochota nebo mlžení. Čili podle mě jsou to ve vztahu k moderním motorům amatéři, kteří z toho vycucají něco navíc bez ohledu na následky v rozsahu např. 50 - 100 tkm.
Věřím, že jsi s tou oktávkou tenkrát mohl být spokojený, ale dneska jsou ty motory jinde...
A obávám se že dnešní chipeři tak daleko nejdou. Před 3 lety jsem poptával několik firem, šlo mi o zpětný chip a úpravu nastavení poté, co se mi díky ofiko servisnímu zásahu zkrátily intervaly regenerace. Na e-mailové dotazy jsem nedostal žádnou odpověď a když jsem volal, tak neochota nebo mlžení. Čili podle mě jsou to ve vztahu k moderním motorům amatéři, kteří z toho vycucají něco navíc bez ohledu na následky v rozsahu např. 50 - 100 tkm.
Věřím, že jsi s tou oktávkou tenkrát mohl být spokojený, ale dneska jsou ty motory jinde...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Chiptuning
Existuje varianta stejného motoru s parametry podobnými jako po chipu? U škodovek např. tomu tak bylo, kdy byl výkon uškrcený nastavením řídící jednotky. To se pak chipovalo.giuseppep píše: 31 říj 2020, 09:55 Ahoj, dlouho tu nikdo nic nedal jestli už si nechal nachipovat svojí 1.4t-gdi. Našel jsem firmu xtuning.cz je to teda v Jihlavě. Nabízejí 123- 125 KW a 300Nm. Máte někdo zkušenost s touto firmou?
Psal jsem ještě do mh.cz tam jsem si nechal chipnout octavii a spokojenost, ale zatím bez odpovědi. Mají teď uzavřenou prodejnu.![]()
Re: Chiptuning
Ahoj.
já mam ještě motor bez GPF. Jinak už mi odepsali z mh.cz. Bohužel je tam prý instalován nový typ jednotky, kde se prozatím čeká na komunikační rozhraní pro možnou úpravu. Prý to v tuto chvíli není možné vyčíst/zapsat SW.
já mam ještě motor bez GPF. Jinak už mi odepsali z mh.cz. Bohužel je tam prý instalován nový typ jednotky, kde se prozatím čeká na komunikační rozhraní pro možnou úpravu. Prý to v tuto chvíli není možné vyčíst/zapsat SW.
Hyundai i30n Performance hatchback Phantom BLack
Re: Chiptuning
Aspoň, že jsou slušní a neslibují nesplnitelné.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: Chiptuning
robí niekto deaktiváciu EGR pri 1,5Dpi ?
Re: Chiptuning
Zdravím, chtěl bych trochu oživit toto tema. Má nekdo již nějaké zkušenosti s chiptuningem konkrétně na 1.5 t-gdi? Sám jsem auto nikdy chipovat nenechal a jsem spis odpůrce, ale kdyby se našlo něco rozumného, u tohohle auta bych se tomu asi ani nebránil ( k tomu n linu by se proste ten výkon navíc hodil a na Nko zatím nemám
)
Videl jsem zatím jen powerboxy, o kterých si postupně hledám informace a recenze, který jsou tak 50/50 kladné/záporné. Ale konkrétně na tomhle motoru sem žádnou recenzi ani informace nedohledal.
Předem díky za vaše odpovědi a snad se vyhnu veřejnému lynčování
Videl jsem zatím jen powerboxy, o kterých si postupně hledám informace a recenze, který jsou tak 50/50 kladné/záporné. Ale konkrétně na tomhle motoru sem žádnou recenzi ani informace nedohledal.
Předem díky za vaše odpovědi a snad se vyhnu veřejnému lynčování
Hyundai i30 FB N-line 1.5 T-gdi MHEV 11/2021 Polar white
Re: Chiptuning
Ahoj ja mam powerbox DTE a aj pedalbox pouzivam to zhruba 10tisic km a zatial ani jeden problem.Powerbox mam najvyssiu radu Powercontrol X je to 3kanal pripojenie/vacsina powerboxov je len 2kanal/ pouzivam ho stale v rezime SPORT a aj pedalbox v rezime city/zima/ a sport/leto/.powerbox mam nastaveny po 3min nech sa zapne kym sa motor trocha nezohreje.No a teraz k realnemu vykonu seriu mam 1,6TGDI 4x4 130Kw/177PS 265Nm konikov rataj tak realne 20PS a krutiaci moment tak zhruba 40-50Nm robil som si merania z 0-100km a robilo mi to priemerne zrychlenie 0,6s-0,8s je to urcite poznat a auto je pruznejsie.Realita je vzdy menej ako pisu je to niekde medzi seriou a original chipom .samozrejme tiez som chcel original chip v profituningu ale povedali ze musia rozobrat RJ a kedze mam auto este 1rok v zaruke tak som od toho upustil a mam aj GPF filter.ked idem na servisnu dam to dole za 5minut a po nasadim za 5 minut.ak ta nieco zaujima tak sa este pytaj.spotreba ked jazdim normalne tak ziaden rozdiel pri tankovani nevidim ak tomu sliapnem tak mozno o pol litra viac.
objednaval som tu pan je seriozny a vysvetli vsetko potrebne.
http://www.dtechiptuning.sk/auta/hyunda ... rcontrol-x
objednaval som tu pan je seriozny a vysvetli vsetko potrebne.
http://www.dtechiptuning.sk/auta/hyunda ... rcontrol-x
Re: Chiptuning
Vypadá to velmi lákavě. Pár desítek KW navíc i větší kroutící moment, solidní firma chiptuning i zapíše do TP a na brzdě se dá opravdu naměřit nezanedbatelné zvýšení výkonu.
Jsem ale přesvědčený, že v tom bude někde háček. Mám za to, že to dlouhodobě nebude svědčit spojce, nebo i převodovce.
Říkám si, že pokud by chiptuning opravdu neměl žádné nežádoucí účinky, proč by to výrobce nenabízel legálně a oficiálně u svých aut? Taková verze N-line by si o to přímo říkala. Vzhledově je stejná, jako N-performance a cca 25kW navíc by jí vyloženě prospělo. Spousta lidí by za takový chiptuning cca 20 000Kč ráda dala, pořád by to bylo výrazně levnější, než dvoulitr N-performance.
Jsem ale přesvědčený, že v tom bude někde háček. Mám za to, že to dlouhodobě nebude svědčit spojce, nebo i převodovce.
Říkám si, že pokud by chiptuning opravdu neměl žádné nežádoucí účinky, proč by to výrobce nenabízel legálně a oficiálně u svých aut? Taková verze N-line by si o to přímo říkala. Vzhledově je stejná, jako N-performance a cca 25kW navíc by jí vyloženě prospělo. Spousta lidí by za takový chiptuning cca 20 000Kč ráda dala, pořád by to bylo výrazně levnější, než dvoulitr N-performance.
Hyundai i30 Fastback, 1,4 T-GDi
Re: Chiptuning
Automobilky to nedelaji z padneho duvodu - hnat vykon na hranu znamena vyssi riziko problemu a selhani, navic nektera auta jezdi od slunneho spanelska az po polarni kruh. Podminky se hodne meni a potrebuji toleranci. Tez musi zohlednit ne zcela 100% dily a montaz, tedy byt je potencialni problem minimalni, presto muze znamenat obtize. Navic slibi nejaky vykon a potom se nepodari auto perfektne slozit a ten vykon mit nebude. Stejne tak ne kazdy je citlivy na spojce a spojka je dimenzovana na nejaky vykon + rezerva. Co je platne nekomu rict at meni olej co 15tis km a v pripade vetsi zateze i drive, kdyz pulka lidi pretahne. Proto je pro automobilku lepsi udelat verzi GT/RS apod. kde to trosku natuni jak rikas, ale pridaji vetsi chladic, lepsi filtr, jinou spojku atd a zase to ma nejake rezervy co zkousnou ten rozdil.
i30 kombi family smart 1.5 DPI 2023 engine red
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
ex. VW Golf V 1.6 MPI 75kW trendline, Škoda Superb II 2.0 TDI 103kW DSG ambition, Škoda Felicia 1.3 MPI 50kW
Re: Chiptuning
Zkusme trochu matematiky, o kolik je povolené max navýšení hmotnosti :
Pohotovostní je asi 1400kg, max hmotnost je 1800, max bržděný přívěs je 1400, nosnost střechy je 80 kg.
Takže max hmotnost soupravy je cca 3300kg což je o 130% více než pohotovostní hmotnost.
Takže při rozjezdu by to mělo zvládat víc než 2x hmotnost.
Takže si myslím že navýšení výkonu a krouťáku o nějakých 20% by v běžném provozu mělo být bezpečné a spojka i převodovka by to měly zvládnout
Pohotovostní je asi 1400kg, max hmotnost je 1800, max bržděný přívěs je 1400, nosnost střechy je 80 kg.
Takže max hmotnost soupravy je cca 3300kg což je o 130% více než pohotovostní hmotnost.
Takže při rozjezdu by to mělo zvládat víc než 2x hmotnost.
Takže si myslím že navýšení výkonu a krouťáku o nějakých 20% by v běžném provozu mělo být bezpečné a spojka i převodovka by to měly zvládnout