musim sa priznat, ze mi poslednu dobu skutocne do oka padol model Fastback - ked k tomu priratam skutocne vyladenu prevodovku DCT, dobry infotainment system (Apple Carplay!) a priaznivu cenu (plus potencialnu zaruku), tak mi z toho vychadza Hyundai vychadza ako velmi pravdepodobny adept na nove auto v garazi.
Bohuzial, nie vzdy vsetko je take uzasne ako sa zda - v pripade i30 mam trocha obavu ohladom motorizacie.
Motor CRDi je kvoli mojmu nizkemu najazdu mimo hru a taktiez celkovo sa mi nepaci zvukovy prejav dieslov ako aj tych +50 (100?) kg navyse nad prednou napravou.
Povodne som mal za to, ze motory TGDI, konkretne 1.4 TGDI su vychytane, spolahlive agregaty (hlavne oproti napr. TSI), do ktorych staci liat benzin, olej a nic neriesit. Potom som bohuzial (nastastie?
 ) nasiel toto forum a uz to zacalo - rezonacia od turba, vynechavanie motora pri 2000-3000 otackach a nasledne pri tejto teme som sa dostal k fenonemu LSPI a ake potencialne fatalne nasledky to moze mat na motor.
 ) nasiel toto forum a uz to zacalo - rezonacia od turba, vynechavanie motora pri 2000-3000 otackach a nasledne pri tejto teme som sa dostal k fenonemu LSPI a ake potencialne fatalne nasledky to moze mat na motor.Keby to vynechavanie motora - ktore je viac nez urcite sposobene detonaciou v spalovacom priestore a RJ nasledne stahuje predzapal, resp. ukony, aby sa zabranilo dalsiemu detonacnemu spalovaniu - bolo spomenute jednym alebo dvoma uzivatelmi fora, tak to beriem ako nejaku nahodu, ale z toho, co som precital mam pocit, ze sa to deje dost casto.
Preto moja otazka je nasledujuca -> ma zmysel kupovat motor TGDI (konkretne silnejsiu verziu 1.4) alebo sa do toho radsej nehrnut a pockat, kym Hyundai bude priamo adresovat LSPI fenomen (napr. vylepsenym olejom, ako to bolo v pripade GM/Opel)? Aky je vas nazor na toto? Dakujem


 prudiče, kamarády a jiné osobnosti
 prudiče, kamarády a jiné osobnosti   
  

 
 
 .
 .
 petzl, děkuji.
 petzl, děkuji.



