S tím souhlasím, u Tucsona si nevybavuju, že bych v interiéru co se týká ovládání na něco nadával nebo si říkal - proč to dali zrovna sem? Všechno je po ruce a na místech, kde to člověk tak nějak očekává, což je super.
Jediný co mě mrzí, což se týká jen majitelů automatů, je spouštění režimu sport tlačítkem u řadící páky. Lepší systém využívají ostatní automobilky, kde tento režim spustím kliknutím řadičkou dozadu. Sice tento režim nevyužívám často, ale když už taková situace nastane a vim, že budu potřebovat předjet rychleji, musim před předjížděním vždycky hledat to tlačítko mezi ostatními (ani na něj neudělali nějaký výstupek, abych ho třeba nahmatal po slepu). To odvrací dost pozornost od řízení, navíc po předjetí potřebuju sport režim zase vypnout, takže zase hledam. Prostě to spíš udělali na trvalé zapnutí než jako boost při předjíždění, což bych osobně využíval častěji.
Axeli máš pravdu v tom, že klavírní lak je potvora na čištění. Měl jsem v Elantře a je na tom vidět sebemenší smítko nebo otisk prstu. Na druhou stranu interiéru umí dodat šmrnc. V Tucsonu ho dali kolem nastavování klimatizace, mohli jej alespoň v malé míře použít někde dál. Nebo hliník, stačí linka nebo tak. Naštěstí se dá lecos sehnat na ebay apod., takže se to dá alespoň trochu doladit
Jinak s tou 3008 s tebou naprosto souhlasim, to jsou přesně ty důvody, proč jí nakonec nemam v garáži. To ovládání je otázka příliš zbytečného klikání.