
Ferda & Karkulka & Sněhurka & Soptík & Mavis
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11714
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Takových je nás víc... 

25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Reklama
- Axel.Foley
- *******
- Příspěvky: 20475
- Registrován: 07 zář 2011, 00:02
- Bydliště: Olomouc
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Jak to? Manželka taky ne?
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11714
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Tu lavírování se sedačkou čeká za chvíli...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11714
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Žena si pozici našla celkem snadno. Já jsem na tom pořád stejně - buď je v cajku vzájemná poloha opěradla a opěrky hlavy a dosáhnu na volant, ale nevejdu se s nohama nebo složím nohy na pedály, ale když víc napřímým opěradlo abych dosáhl na volant, tak mě opěrka hlavy tlačí hlavu nepřirozeně dopředu a křeč v krční páteři mám po cca 20 minutách
.
Jsem zvědavý jestli mi zítra odpoledne někdo z testerů poradí jak si najít pohodlnou pozici
...
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Jsem zvědavý jestli mi zítra odpoledne někdo z testerů poradí jak si najít pohodlnou pozici

25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Možná treba skúsiť Karoq,môže sa v budúcnosti hodiť.



Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11714
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Včera jsem Karotku konfiguroval - přes 750.000 a konfigurátor jsem zavřel...
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Neboj,budú zľavy.Chýbajúce predajné čísla im budú chýbať. 

Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
JJ
Slušně vybavený Karoq z +1mil. , na 999 999.- 


CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 56600 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
6,9l/100km
Aktuálně 56600 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11714
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Těch 3/4 mega je už v akci Igore... ](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka



Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11714
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Tak páni testeři - šup sem vaše dojmy a hodnocení. Já budu schválně psát až poslední
.

25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
- Mirus30
- *****
- Příspěvky: 1801
- Registrován: 04 úno 2013, 19:53
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Odkud to vzít.... Tucson
Přiznám se, že se mi to auto líbilo už ve chvíli kdy přišlo na trh, tzn verze před FL, zvenčí působí mohutně, důstojně, naopak pri jízdě vůbec nemám pocit, že je to auto velké, spíš naopak, krásně se ovládá a není problém s odhadem místa které člověk potřebuje ať už k projetí nebo parkování.
Motor, 1.6CRDI 100kW v manuálu, jsem měl tu čest v aktuální Kie Ceed kombi, kde nebyl úplně tak tichý, jako v Tucsonu, nicméně jízdní projev a hlavně spotřeba, která je pro mě nulovým ukazatelem, respektive neumím (Nebo nechci
) jezdit ekonomicky, tak mě doslova dostala. V mých rukách, jsem to auto nebyl schopný dostat přes 5l na sto v kombinaci za celou dobu co jsem s ním jezdil, což je opravdu neuvěřitelné číslo. V Tucsonu to určitě nebude až takhle růžové, ale každopádně je vidět, že úsporný bude i zde, což je jen dobře, navíc je fantasticky odhlucneny a ani o něm nevíte, žádný typický naftovy projev se nekoná, akustika prostě skvělá.
Automat se mi líbí už dlouho, i když to dle aktuálního auta nevypadá, ale zvykl bych si rychle a spojení s naftovym CRDI se k Tucsonu vyloženě hodí, asi by to byla i moje volba, pokud bych se rozhodoval o koupi.
Design, přiznám se, že původní se mi líbil víc, hlavně když na trh přišla verze po FL, ale za tu dobu co se prodává, jsem už tomu FL přišel na chuť, až na jeden detail, musí mít LED světla! Pro někoho možná malichernost, ale bez nich bych ho nevzal, kazí mi to dojem, ty žárovky a projektory. Vnitřek se mi už teď líbí víc než v původní verzi, nějak jsem si na vystavený tablet zvykl a v Tucsonu je pěkně zakomponovaný do palubky, že mě vůbec neruší a navíc je krásně ovladatelný a na očích.
Nakonec si nechám mojí největší slabost pro Tucsona, tou je podvozek. Ano, ještě pořád jsem "nedospěl" do věku, kdy dám komfortu jízdy přednost před většinou ostatních věcí, co by mi v Tucsonu chyběly, ale ono to přijde. Ladnost a suverenita s jakou to auto žehlí nerovnosti, projíždí zatáčky, minimálně se naklání a je krásně tichý bez jakéhokoliv bouchání nebo odskakovani, mě prostě dostává a moc se mi líbí. Druhá stránka věci je, že kdybych ho pořizoval tak vzhledem k cenám co aktuálně stojí a výbavě za tu cenu, bych volil N-line a to je kámen úrazu, ten stojí na 19kach a to bude jiné kafe s tím podvozkem, to už na ten vychvalovany komfort můžu zapomenout.
Závěr je tedy jasný, aktuální verze Adventure na 17kach by mi i vyhovoval, výbavu bych oželel, ale ta cena.....
když za podobné peníze můžu mít N-line (samozřejmě, předváděčku...) kde jsou ale zase ty zatracený 19ky
pro mě tedy aktuálně zakletá kruh a jsem celkem rád že tuhle hádanku můžu nechat nevyřešenou, narozdíl od někoho, viď Štěpo
Ale ty to nějak vymyslíš, věřím ti!
Přiznám se, že se mi to auto líbilo už ve chvíli kdy přišlo na trh, tzn verze před FL, zvenčí působí mohutně, důstojně, naopak pri jízdě vůbec nemám pocit, že je to auto velké, spíš naopak, krásně se ovládá a není problém s odhadem místa které člověk potřebuje ať už k projetí nebo parkování.
Motor, 1.6CRDI 100kW v manuálu, jsem měl tu čest v aktuální Kie Ceed kombi, kde nebyl úplně tak tichý, jako v Tucsonu, nicméně jízdní projev a hlavně spotřeba, která je pro mě nulovým ukazatelem, respektive neumím (Nebo nechci

Automat se mi líbí už dlouho, i když to dle aktuálního auta nevypadá, ale zvykl bych si rychle a spojení s naftovym CRDI se k Tucsonu vyloženě hodí, asi by to byla i moje volba, pokud bych se rozhodoval o koupi.
Design, přiznám se, že původní se mi líbil víc, hlavně když na trh přišla verze po FL, ale za tu dobu co se prodává, jsem už tomu FL přišel na chuť, až na jeden detail, musí mít LED světla! Pro někoho možná malichernost, ale bez nich bych ho nevzal, kazí mi to dojem, ty žárovky a projektory. Vnitřek se mi už teď líbí víc než v původní verzi, nějak jsem si na vystavený tablet zvykl a v Tucsonu je pěkně zakomponovaný do palubky, že mě vůbec neruší a navíc je krásně ovladatelný a na očích.
Nakonec si nechám mojí největší slabost pro Tucsona, tou je podvozek. Ano, ještě pořád jsem "nedospěl" do věku, kdy dám komfortu jízdy přednost před většinou ostatních věcí, co by mi v Tucsonu chyběly, ale ono to přijde. Ladnost a suverenita s jakou to auto žehlí nerovnosti, projíždí zatáčky, minimálně se naklání a je krásně tichý bez jakéhokoliv bouchání nebo odskakovani, mě prostě dostává a moc se mi líbí. Druhá stránka věci je, že kdybych ho pořizoval tak vzhledem k cenám co aktuálně stojí a výbavě za tu cenu, bych volil N-line a to je kámen úrazu, ten stojí na 19kach a to bude jiné kafe s tím podvozkem, to už na ten vychvalovany komfort můžu zapomenout.
Závěr je tedy jasný, aktuální verze Adventure na 17kach by mi i vyhovoval, výbavu bych oželel, ale ta cena.....
](./images/smilies/eusa_wall.gif)



Ale ty to nějak vymyslíš, věřím ti!

i30N Performance Sport, DCT 2023
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Kia Proceed GT 2021
Škoda Scala MC 1.5TSI 2020
Kia Proceed GT 2019
i40 kombi 2,0GDI 2018
i30 kombi FL 2017
i30 kombi FL 2015
i30 1,6GDI 2012
Accent 1,3 2006
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka


Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Tak taky přidám trošku do mlýna (pokusím se být stručný). V prvotní řadě chci poděkovat Štěpánovi za zápůjčku a Mírovi za rady, protože to bylo mé první setkání s automatickou převodovkou
Vzhled: Nemám co vytknout, už když jsem poprvé zavítal s ácou do autorizovaného servisu, tak jsem tam nad Tucsonem tajně slintal
Motor: Krásně odhlučněn, slyšet je méně než benzín v mém Accentu, takže člověk si dle zvuku ani neuvědomí, že vlastně sedí v ,,traktoru". To si uvědomí až následně, když na něj zapůsobí jeho síla.
Převodovka: Řadí hezky plynule, normální režim na takové to domácí poježděníčko bohatě postačuje, když přepnete do Sport, tak hned cítíte, jak auto znatelně ožije i bez přidání plynu. Ale nechtěl bych ji.. Nejenže se levá noha nudila, ale občas mi přišlo, že normální režim motor podtočil a Sport šel zas až moc ochotně do otáček, což u surového motoru taky není dobře. Automat bych bral asi jen v případě, ta převodovka byla adaptivní a já si ji mohl sám naučit, kdy má řadit.
Sedačka: Nevím, s čím má Štěpán problém, za mě úplně v pořádku
Ale je fakt, že já za volantem sedím jak dobytek
Kufr: Na můj vkus by tak velké auto mohlo mít i větší zavazadelník, ale věřím, že si to své zájemce najde
A protože jsem recenzi nikdy nedělal a slintám nad každým hezkým autem, tak se dalších komentářů zdržím (stejně mě teď žádné nenapadají
) Za mě je to ale povedené auto 

Vzhled: Nemám co vytknout, už když jsem poprvé zavítal s ácou do autorizovaného servisu, tak jsem tam nad Tucsonem tajně slintal
Motor: Krásně odhlučněn, slyšet je méně než benzín v mém Accentu, takže člověk si dle zvuku ani neuvědomí, že vlastně sedí v ,,traktoru". To si uvědomí až následně, když na něj zapůsobí jeho síla.
Převodovka: Řadí hezky plynule, normální režim na takové to domácí poježděníčko bohatě postačuje, když přepnete do Sport, tak hned cítíte, jak auto znatelně ožije i bez přidání plynu. Ale nechtěl bych ji.. Nejenže se levá noha nudila, ale občas mi přišlo, že normální režim motor podtočil a Sport šel zas až moc ochotně do otáček, což u surového motoru taky není dobře. Automat bych bral asi jen v případě, ta převodovka byla adaptivní a já si ji mohl sám naučit, kdy má řadit.
Sedačka: Nevím, s čím má Štěpán problém, za mě úplně v pořádku


Kufr: Na můj vkus by tak velké auto mohlo mít i větší zavazadelník, ale věřím, že si to své zájemce najde

A protože jsem recenzi nikdy nedělal a slintám nad každým hezkým autem, tak se dalších komentářů zdržím (stejně mě teď žádné nenapadají


Hyundai Accent 1,4 71kW 08 Bronze Gray Metallic
Re: Ferda & Karkulka & Sněhurka
Tož... chvilku času na oddech nám dej ty nedočkavče
Jsme to měli s Jožem trošku dál... no
Ale zase si člověk po cestě mohl utřídit myšlenky
Takže za 1.) Díky za možnost se pro mne po dlouhé době, vidět pohromadě se "starými" i dalšími známými i neznámými mladými
a navíc na tak krásném místě
2.) Díky za možnost prohlédnout a prolézt a projet z blízka a pravda i z daleka "nového" Tucsona
3.) Ač to vůbec není můj šálek kávy, musím uznat, že svým způsobem to má cosi do sebe.Teď tedy- co to má do sebe.
Jednoznačně za mě, to je jízda v tom autě. Když už tohle auto, tak smysl by mi dávalo jen v téhle kombinaci. Tzn.
diesel-ten jednoznačně a pro mě(promiň Igore) se 7°DCT. Je pro mne až opravdu s podivem, jak se podařila udělat
mapa sladění převodovky(DCT) s motorem. První co zájemce(budoucího potenciálního majitele) překvapí po zmáčknutí
startovacího tlačítka je-ticho. Což opravdu překvapí s dieslem pod kapotou. Podařilo se fakticky zapracovat na
odhlučnění motoru jak externím, tak hlavně interním měrou hodně velkou. Fakt člověk nepozná, jestli motor běží ani
uchem, ani zadkem. Ani hluk, ani vibrace
A to ani za jízdy. Jen pokud převodovka podřadí o dva stupně, je na
chvilku-než odřadí, cítit že jedete v dieslu, jak lehce hlukově, tak hlavně díky krouťáku. Kdo s tou převodovkou jezdí
už nějaký čas ví, kam- do jaké polohy je třeba sešlápnou pedál plynu, aby auto jelo sametově plynule a sypalo tam
rychlosti, jak Ruská(korejsko-česko-moravsko-slovenská) sčotka. Takže Kyrmone v pohodě, na první pokus i tak velký
úspěch. S boulí na čele jste nedojeli, takže o.k.
Další věc, kterou tady výborně popsal Miruš, je podvozek. Ten auťák je tak parádně vyváženě naladěný. Píšu-
podotýkám v konfiguraci, kterou jsme měli k dispozici,že dokážu pochopit Axela a jeho jízdy do trafiky za rohem pro
noviny. Eventuelně pro granule do Norska, nebo na kafe do Koperu a zmrzlinu do Puly
Prostě za volant se
těšíte a užíváte si každý metr jízdy tohoto auta po cestách i necestách. Prostě jej z míry budete vyvádět hodně těžko a
zrovna tak Vám to Tucson vrátí. Je to taková sametová napařovací žehlička- jedete si jako na parním obláčku a ostatní
Vás vidí trochu jako parní válec
Další velký klad je spotřeba, sice člověk za hodinu jízdy v Českém Švýcarsku nezíská adekvátní obraz, ale jezdit 50% v
režimu sport-Axel, 50% v režimu normal-já,suma sumárum za 6l/100km se syrovým motorem, to je sakra
k zamyšlení
Štěpáne, doporučuji uzavřít smlouvu s Čepro na odkup přebytků nafty, když ještě vysuneš panorámu,
bude ti nafta vytékat z nádrže
Interiér za mě, palubka-ta se hodně zlepšila, MMS- jsem na to tak zvyklý a vyhovuje mi to o hodně víc, jak
utopený systém v kapličce a přijde mi opět o krůček lepší. Kvituji s uznáním v palubním PC záložku teplota
převodovky
Repro hrají slušně, ale za mě jen průměrně a to je Miruš ladil v equalizéru, jak to šlo 
Chybí mi a to citelně, pádla pod volantem-nechápu absenci
Na volantu už by po letech bylo potřeba taky
zapracovat.Volant v i30 mi přijde o level výš. S nastavením sedadla jsem na tom podobně se Štěpánem,ale je to
řešitelné úpravou ohnutí opěrky hlavy.
Jinak vše ostatní Tucson klasika. Neurazí- ani nenadchne. Chybí mi v tom autě takové to "Genius loci", něco co by mě
upoutalo na první pohled a nezevšednělo mi to za několik týdnů-měsíců. Sednu si do auta, usměju se, pohladím volant
a jsem doma. Prostě že ta plechová věc má duši a kus mě.
Já to prostě v Tucsonu za sebe nenacházím, ale třeba je to jen můj pocit.
Ale u auta za 700tis. bych to tak trošku sobecky očekával
A ceníková cena mi přijde "trošku" přitažená za vlasy
Každopádně je to opravdu kus auta. Jako rodinné auto to dokážu naprosto pochopit, pro mě- jako moje soukromé auto pro jednoho-max. dva a výrobní prostředek, by to byl ekonomický nesmysl i s ohledem na stárnoucí páteřní kosti apod. A navíc a to opakuji- není to můj šálek kávy. A já si na dobrou kávu potrpím
K mému závěru. I jsem jej prezentoval veřejně.
Igore- opravdu si tě v Tucsonu umím představit a to úplně živě a myslím, že budeš hodně mile překvapený, jak to auto jede a jak se s ním jezdí. Jen pokud možno vyzkoušej, jak manuál, tak automat. Diesel s AD Blue nebude až tak extra náchylný na krátké jízdy a problémy s tím spojené a ty jej i tak jednou týdně slušně protáhneš po dálnici a bude to o.k. Velikost kufru posoudit pro tvé účely neumím, to si musíš okouknout a zkusit sám. Co se odvozu rodičů týká, tam nevím
Určitě bych to zkusil a nechal je nastoupit a vystoupit. Ač se to na první pohled nezdá, je Tucson dost vysoký a posez v něm pro staré lidi taky.
Štěpáne, co se tvého rozhodnutí týká, já si myslím, že ty máš jasno. Teď je ještě důležité do svého meteorologického jasna vnést polojasno z
a ať z toho nevyjdou bouře
,ale kvetoucí jaro
Pozdravuj tvou drahou RRP (rychle rostoucí princeznu)
a ještě dražší RCK (rychle couvající královnu)
Držte se všichni a ať nám to vrčí
Dobré ráno a dobrou noc.


Ale zase si člověk po cestě mohl utřídit myšlenky

Takže za 1.) Díky za možnost se pro mne po dlouhé době, vidět pohromadě se "starými" i dalšími známými i neznámými mladými

a navíc na tak krásném místě

2.) Díky za možnost prohlédnout a prolézt a projet z blízka a pravda i z daleka "nového" Tucsona
3.) Ač to vůbec není můj šálek kávy, musím uznat, že svým způsobem to má cosi do sebe.Teď tedy- co to má do sebe.
Jednoznačně za mě, to je jízda v tom autě. Když už tohle auto, tak smysl by mi dávalo jen v téhle kombinaci. Tzn.
diesel-ten jednoznačně a pro mě(promiň Igore) se 7°DCT. Je pro mne až opravdu s podivem, jak se podařila udělat
mapa sladění převodovky(DCT) s motorem. První co zájemce(budoucího potenciálního majitele) překvapí po zmáčknutí
startovacího tlačítka je-ticho. Což opravdu překvapí s dieslem pod kapotou. Podařilo se fakticky zapracovat na
odhlučnění motoru jak externím, tak hlavně interním měrou hodně velkou. Fakt člověk nepozná, jestli motor běží ani
uchem, ani zadkem. Ani hluk, ani vibrace

chvilku-než odřadí, cítit že jedete v dieslu, jak lehce hlukově, tak hlavně díky krouťáku. Kdo s tou převodovkou jezdí
už nějaký čas ví, kam- do jaké polohy je třeba sešlápnou pedál plynu, aby auto jelo sametově plynule a sypalo tam
rychlosti, jak Ruská(korejsko-česko-moravsko-slovenská) sčotka. Takže Kyrmone v pohodě, na první pokus i tak velký
úspěch. S boulí na čele jste nedojeli, takže o.k.

Další věc, kterou tady výborně popsal Miruš, je podvozek. Ten auťák je tak parádně vyváženě naladěný. Píšu-
podotýkám v konfiguraci, kterou jsme měli k dispozici,že dokážu pochopit Axela a jeho jízdy do trafiky za rohem pro
noviny. Eventuelně pro granule do Norska, nebo na kafe do Koperu a zmrzlinu do Puly

těšíte a užíváte si každý metr jízdy tohoto auta po cestách i necestách. Prostě jej z míry budete vyvádět hodně těžko a
zrovna tak Vám to Tucson vrátí. Je to taková sametová napařovací žehlička- jedete si jako na parním obláčku a ostatní
Vás vidí trochu jako parní válec

Další velký klad je spotřeba, sice člověk za hodinu jízdy v Českém Švýcarsku nezíská adekvátní obraz, ale jezdit 50% v
režimu sport-Axel, 50% v režimu normal-já,suma sumárum za 6l/100km se syrovým motorem, to je sakra
k zamyšlení

bude ti nafta vytékat z nádrže

Interiér za mě, palubka-ta se hodně zlepšila, MMS- jsem na to tak zvyklý a vyhovuje mi to o hodně víc, jak
utopený systém v kapličce a přijde mi opět o krůček lepší. Kvituji s uznáním v palubním PC záložku teplota
převodovky


Chybí mi a to citelně, pádla pod volantem-nechápu absenci

zapracovat.Volant v i30 mi přijde o level výš. S nastavením sedadla jsem na tom podobně se Štěpánem,ale je to
řešitelné úpravou ohnutí opěrky hlavy.
Jinak vše ostatní Tucson klasika. Neurazí- ani nenadchne. Chybí mi v tom autě takové to "Genius loci", něco co by mě
upoutalo na první pohled a nezevšednělo mi to za několik týdnů-měsíců. Sednu si do auta, usměju se, pohladím volant
a jsem doma. Prostě že ta plechová věc má duši a kus mě.
Já to prostě v Tucsonu za sebe nenacházím, ale třeba je to jen můj pocit.
Ale u auta za 700tis. bych to tak trošku sobecky očekával

A ceníková cena mi přijde "trošku" přitažená za vlasy


Každopádně je to opravdu kus auta. Jako rodinné auto to dokážu naprosto pochopit, pro mě- jako moje soukromé auto pro jednoho-max. dva a výrobní prostředek, by to byl ekonomický nesmysl i s ohledem na stárnoucí páteřní kosti apod. A navíc a to opakuji- není to můj šálek kávy. A já si na dobrou kávu potrpím

K mému závěru. I jsem jej prezentoval veřejně.
Igore- opravdu si tě v Tucsonu umím představit a to úplně živě a myslím, že budeš hodně mile překvapený, jak to auto jede a jak se s ním jezdí. Jen pokud možno vyzkoušej, jak manuál, tak automat. Diesel s AD Blue nebude až tak extra náchylný na krátké jízdy a problémy s tím spojené a ty jej i tak jednou týdně slušně protáhneš po dálnici a bude to o.k. Velikost kufru posoudit pro tvé účely neumím, to si musíš okouknout a zkusit sám. Co se odvozu rodičů týká, tam nevím


Štěpáne, co se tvého rozhodnutí týká, já si myslím, že ty máš jasno. Teď je ještě důležité do svého meteorologického jasna vnést polojasno z



Pozdravuj tvou drahou RRP (rychle rostoucí princeznu)


Držte se všichni a ať nám to vrčí



Dobré ráno a dobrou noc.
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 56600 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.
6,9l/100km
Aktuálně 56600 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.