Baterka odpojena nebyla, pouze konektory a hadičky z filtru. Obal filtru ven, vybrat filtr, porovnat velikost stávajícího s novým, když ok namazat těsnění naftou, filtr vložit do obalu, namotovat celek do auta, napojit hadičky a konektory a začít přerušovaně startovat. Čerpadlo si naftu natáhlo. Žádné odvzdušňování se tuším nekonalo.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Ale tím pádem tám máš v tom Tuscone evidentně o dost více místa, já se podle mně, bez toho že bych vyndal baterii, a následně asi nějakou řídící jednotku, k tomu filtru nedostanu.
tobě pravděpodobně stačí dát pryč box vzduchového filtru. U mně bude muset ven baterie a asi nějaká tá řídící jednotka... hmmm. moc se mi do toho nechce.
Omlouvám se, máš pravdu, na krabici filtru a sání jsem zapomněl, to šlo opravdu ven.
Konstrukčně mám stejný motor jako ty, ačkoliv u mně ve verzi 85 kW a 280 Nm. Pod kapotou je ale jinak uspořádané, jak vidím. Výměnu filtru ti nezávidím.
Jo, a ještě jsem si vzpomněl, z předešlé výměny tam byl filtr od UFI (výměnu provedl servis ), letos tam šel aftermarket taky UFI. Identický filtr, pouze v jiné barevné úpravě.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Děkuji za info, asi by to mělo proběhnout hladce, akorát mám stále určité pochybnosti. Ohledně zavzdušnení vím že to není pro vstřikovací čerpadlo moc dobré. Prosim tě, jseš si 100% jistý, že to nijak jinak při té výměně filtru mechanik neodvzdušňoval? Nerad bych poškodil čepradlo, nebo nemohl auto nastartovat. Pamatuji si když jsem byl ješte s i30tkou na garančce a chtěl jsem být u výměně, tak se technik po výměně filtru připojil s diagnostikou k auto, a dal pokyn palivovému čeradlu aby doplnilo naftu.
U mně to je tak, že jsem teď byl na 4-té garančce, na další už asi nepojedu (není už důvod, když už nebude záruka), pak si chci vše měnit sám. Už teď si měním olej po 15t km, místo 30t km. Takže nějak to chci rozkousnout.
Co se týče oleje já ještě řeším "přechod" na jinou značku a možná i na 5W-40, počas léta, na to mám jiné vlákno, to nechci rozebírat tady. Autu tošku chutná olej, cca 1L na 10tkm.