Ono to taky může dopadnout tak, že neevropské automobilky se tady na nás vykašlou a budou produkovat a prodávat auta ve zbytku světa. A pokud se něco rychle nezačne měnit, tak ty evropské půjdou rychle do ******. Už teď se auta zdražují kvůli kravinám, které chce málokdo, různá čidla, senzory. Do toho nákladné vývoje motorů, převodovek, za chvíli se zaměří na emise brzd, k tomu všemu výpalné EU za neplnění nesmyslných norem. Stačí se podívat na nové motory. Kde je jednoduchá a účelná konstrukce? Vždyť to je složitější než raketoplán před 15 lety..
Nejvíce fascinující je sekce hybridů, kdy je udávána nesmyslná spotřeba, kterou nikdo nedá, auto je o 200 kilo těžší a jako vrchol idiocie tam cpou nějaké benzínové motůrky. Proč VW nemá hybrid s 2,0 TDI? Protože teoretické tabulky a idioti.
Ale za tento stav ať všichni poděkují koncernu a dalším německým automobilkám, které proti tomu snad ani nelobovaly a ministrům životního prostředí, kteří to v rámci EU dohodli.
A jelikož fyziku člověk neoj*be, tak u přímovstřiků prostě benzín do oleje pronikat bude. Ale můžeme se tvářit že ne.
dibarbora píše: 25 čer 2020, 13:52
Na ladenie nie je čas, keď nestihneš dať do výroby jeden motor, pričom Ti na dvere už klepe nová najlepšie 2x prísnejšia emisná norma.. na ktorú musíš vyrobiť zase iný motor. Kdesi to vo vlákne bude aj odkaz, honda sa s tým ani nezaoberala... rovno hodili do sveta video, ktoré priznáva riedenie oleja benzínom. Dokiaľ olej nedosiahne na rysku X.. tak je všetko v najlepšom poriadku

.
Úplně přesně popsáno. Prostě se musí rychle udělat něco, co splní nové normy. Protože pak přijdou ještě přísnější. A na pořádné vyladění není čas...