Problem s bateriou a startovanim.

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Ladislav Ilko
Příspěvky: 2
Registrován: 03 dub 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Problem s bateriou a startovanim.

Příspěvek od Ladislav Ilko »

Ahoj Chcem sa spytat ci ma niekto skusenost s vybitou a bateriou.
Stalo sa mi ze moja polovicka zle zatvorila dvere, a vybila autobateriu,.Po jej dobiti na asi 13,5 V ale na kapacitu asi len 30% som nedokazal nastratovat.Vsetky svetla svietili, problem bol v tom ze strater sa ani nepretocil dokonca sa nezazali ziadne kontrolky.Prosim Vas moze to byt problem s Imobilizerom???Ale problem s poistkou od startera.Ak mate niekto podobnu skusenost prosim Vas poradte.
dakujem.
Laco. :cry:
Reklama
 

Uživatelský avatar
Felotron
****
Příspěvky: 1039
Registrován: 16 lis 2006, 16:05
Bydliště: KM
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Felotron »

To je spis ta baterka uplne mrtva. Zkus to nastartovat pres kabely, nebo si od nekoho pujc baterku.
Santa Fe TM 2.2 2020
ELANTRA XD 1.6 2006

dříve:
i30 PDe fastback 1.5 DCT
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2293
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Felotron píše:To je spis ta baterka uplne mrtva. Zkus to nastartovat pres kabely, nebo si od nekoho pujc baterku.
Přesně tak,kup novou autobaterii,ta Tvá už na to prostě nestačí,ještě k tomu máš dieselový motor,musíš žhavit a ještě startovat s velkým odporem,benzínový motor tolik nepotřebuje,ale diesel jo!! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Uživatelský avatar
Borek
******
Příspěvky: 4514
Registrován: 25 črc 2005, 01:25
Bydliště: Orlické hory
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Borek »

Ivane,myslím že nemá nafťák(tam je opravdu potřeba větší startovací proud).Píšeš po dobití baterie na 13,5V-to je dost vysoká hodnota.Neměřil jsi to hned po odpojení od nabíječky?Musíš měřit až po nějaké hodince,aby to byl správný údaj.
Pro zajímavost-kdo nemá hustoměr na změření nabití autobaterie,ale má nějaký měřák(voltmetr),tak 100% kapacita baterie=12,6V a výše.
75%=12,40-12,54V
50%=12,24-12,40V
25%=11,88-12,18V
0%=méně než 11,88V
Pokud jsi naměřil po nabití 30% kapacity,tak tě čeká nová baterie.Ptáš se na imobilizér-u mého auta,pokud jsem zkoušel nastartovat neoriginálním klíčem(nechal jsem si udělat obyčejný klíč,bez čipu na deaktivaci imob),tak startér TOČÍ,ale zapalování je bez proudu a samozřejmě nejde nastartovat.V tvém případě,se startér ani neroztočil. :( Koupě baterie,tě nemine.Jak psal Felotron,zkus si vypůjčit od souseda baterii nebo nastartovat na start,kabely,ať máš jistotu. :wink:
Hyundai Genesis Coupe (2.generace) 3,8V6 GDI - 260kW Raptor
Hyundai Tiburon GK(2.generace)-2,0l,samba red
Hyundai Veloster-1,6 GDI,zelená žabička
Kia Rio-1,6l CVVT stříbrný sršeň,v plné náloži
Ladislav Ilko
Příspěvky: 2
Registrován: 03 dub 2007, 10:34
Bydliště: Bratislava

Bateria

Příspěvek od Ladislav Ilko »

Je to slaba bateria .Dik Moc.
laco.
ivan
Moderátor
Příspěvky: 2293
Registrován: 08 srp 2005, 00:10
Bydliště: Domažlicko

Příspěvek od ivan »

Borek píše:Ivane,myslím že nemá nafťák(tam je opravdu potřeba větší startovací proud).Píšeš po dobití baterie na 13,5V-to je dost vysoká hodnota.Neměřil jsi to hned po odpojení od nabíječky?Musíš měřit až po nějaké hodince,aby to byl správný údaj.
Pro zajímavost-kdo nemá hustoměr na změření nabití autobaterie,ale má nějaký měřák(voltmetr),tak 100% kapacita baterie=12,6V a výše.
75%=12,40-12,54V
50%=12,24-12,40V
25%=11,88-12,18V
0%=méně než 11,88V
Pokud jsi naměřil po nabití 30% kapacity,tak tě čeká nová baterie.Ptáš se na imobilizér-u mého auta,pokud jsem zkoušel nastartovat neoriginálním klíčem(nechal jsem si udělat obyčejný klíč,bez čipu na deaktivaci imob),tak startér TOČÍ,ale zapalování je bez proudu a samozřejmě nejde nastartovat.V tvém případě,se startér ani neroztočil. :( Koupě baterie,tě nemine.Jak psal Felotron,zkus si vypůjčit od souseda baterii nebo nastartovat na start,kabely,ať máš jistotu. :wink:
Ehm :oops: ,mě se zdálo,že jsem tam viděl crdi,ale to se mi asi jenom zdálo :shock: :oops:
Jinak na autobaterie mám záťěžový měřák prověří sílu baterie!! :wink:
Hyundai Sonata Y3 2.0L Dohc 16V G4CP-DM již miulostí(prodaná)
Odpovědět

Zpět na „ATOS“