šli byste do faceliftovaného fastbacku n-line (1.5 t-gdi mild) nebo ještě zkusili koupit 1.4ku před faceliftem? V konfigurátoru jde ještě naklikat n-line 1.4ka .. případně klasická verze all-inclusive ..
Odchází do důchodu passat 3c (turbo ko, klima ko, světla že v noci skoro nevidim..), roční nájezd 10-15k km. Opravovat passata se mi už moc nechce, oprava by zřejmě stála víc, než se tento typ prodává na bazaru. Nebo taky nestál,a ale chtěl bych ještě přidat tažné zařízení (kvůli kolům) a to už se mi do toho Passata opravdu nevyplatí investovat.
Nejrozumnější při mém nájezdu by byla nová 1.5ka atmosféra ale mě se nelíbí ta široká maska, a taky chci nějakou výbavu .. a aby autičko hezky sedělo v zatáčkách při trochu ostřejší jízdě
 
  Děkuji

 .CZ a u všech mi bylo řečeno že buď už není nebo je rezervováno.
 .CZ a u všech mi bylo řečeno že buď už není nebo je rezervováno.

 ale o 100k dražší no.. ikdyz jelikož navi nepotřebuji a DCT nechci, tak novej n line seženeš za 500, takže jen o 20 k dražší což se mě zamlouvá víc
  ale o 100k dražší no.. ikdyz jelikož navi nepotřebuji a DCT nechci, tak novej n line seženeš za 500, takže jen o 20 k dražší což se mě zamlouvá víc
 
  




](./images/smilies/eusa_wall.gif)