 .
 .Berte to jako dobrou radu od někoho, kdo to má už 48 hodin k dispozici
 
   .
 .Moderátoři: Farrael, Moderátoři
 .
 . 
   .
 . 
  
 
   ...
 ... 
   S kultem spánku to bude tentokrát špatné. To já si počkám na ty správné silnice. A že nás zítra čekají
  S kultem spánku to bude tentokrát špatné. To já si počkám na ty správné silnice. A že nás zítra čekají  
   Snad nás mine ten déšť
 Snad nás mine ten déšť 

 Ale zajíci se počítají až po honu, tak uvidíme
 Ale zajíci se počítají až po honu, tak uvidíme  
 
 
 
 ...
 ...
Časté reštarty budú spaľovaciemu motoru vždy vadiť nech ho skonštruujú ako chcú (vždy to bude najextrémnejší prechodový dej) ... MH systém umožňuje to vypínanie na dlhšiu dobu a umožňuje komfortnejší štart - pre užívateľa, pre motor je to úplne jedno z ktorej strany kľuky dostane impulz, trpieť bude rovnako.stefanpilat píše: 27 zář 2020, 11:19 Ve spojení s MHEV by snad ale neměl SS ničemu vadit, takže ho ani nemá smysl vypínat. Klasicky přes startér z autobaterie to má startovat jen při studeném startu, tak už si připojování motoru přebírá MHEV ústrojí. S vypnutým SS by spíš pak MHEV nedával žádný smysl. Aspoň tak jsem se dočetl, že by to mělo fungovat. Doufám, že to tak i v praxi bude. Jsem moc zvědavý na reálné zkušenosti.
 Je jakoby dělaná na mou nekonfekční postavu - dostatečně široká, se skvělým, ale ne excesivním bočním vedením, vysoké opěradlo drží i boky od beder až nad ramena, opěrka hlavy nastavitelná ve dvou směrech. Perforovanou kůží čalouněný volant je tlustý tak akorát, jak se na tohle auto patří. A velice příjemný do dlaní. Bonus: na dolním konci prostředního ramene je znáček "N"
 Je jakoby dělaná na mou nekonfekční postavu - dostatečně široká, se skvělým, ale ne excesivním bočním vedením, vysoké opěradlo drží i boky od beder až nad ramena, opěrka hlavy nastavitelná ve dvou směrech. Perforovanou kůží čalouněný volant je tlustý tak akorát, jak se na tohle auto patří. A velice příjemný do dlaní. Bonus: na dolním konci prostředního ramene je znáček "N"   Ten je i v hlavici řadící páky, která má také specifický tvar a velice příjemně padne do dlaně. A také na textilních kobercích. K zaměření auta skvěle ladí černě očalouněný strop a sloupky. Nad prostředními výdechy je 8" displej MMS, bohužel, bez navi. První dojem po usednutí je opravdu skvělý
 Ten je i v hlavici řadící páky, která má také specifický tvar a velice příjemně padne do dlaně. A také na textilních kobercích. K zaměření auta skvěle ladí černě očalouněný strop a sloupky. Nad prostředními výdechy je 8" displej MMS, bohužel, bez navi. První dojem po usednutí je opravdu skvělý   
  Na to, že to má být turbem dopovaná jedna pětka, celkem vlažný projev
 Na to, že to má být turbem dopovaná jedna pětka, celkem vlažný projev   Jsem sice v kopcích Orlických hor, motor má najeto jen něco málo přes 900 km (takže syrový), ale i tak... Asi po dvou kilometrech nám to s petzl docvakne: auto má nastaven ECO mód
 Jsem sice v kopcích Orlických hor, motor má najeto jen něco málo přes 900 km (takže syrový), ale i tak... Asi po dvou kilometrech nám to s petzl docvakne: auto má nastaven ECO mód   Okamžitě nasleduje změna jízdního režimu  na NORMAL a motor ožívá. Tohle už je trochu jiné kafe, konečně to jede
 Okamžitě nasleduje změna jízdního režimu  na NORMAL a motor ožívá. Tohle už je trochu jiné kafe, konečně to jede  Čtyři, plyn do podlahy. Auto se nádherně rozjíždí, motor hezky táhne. Esíčko, brzdy zabírají téměr okamžitě a lze je hezky dávkovat, podřadit do tři, plyn. Otáčky letí nahoru, čtyři, pět, plyn. Auto pořád táhne i v ne právě malých kopcích okolo Neratova. Přepínáme do SPORT... a padá nám brada
 Čtyři, plyn do podlahy. Auto se nádherně rozjíždí, motor hezky táhne. Esíčko, brzdy zabírají téměr okamžitě a lze je hezky dávkovat, podřadit do tři, plyn. Otáčky letí nahoru, čtyři, pět, plyn. Auto pořád táhne i v ne právě malých kopcích okolo Neratova. Přepínáme do SPORT... a padá nám brada   Motor se asi napil energeťáku, jeho reakce na plyn je ještě ostřejší a není problém zrychlit na pětce nebo šestce - né že bych tam byl moc často, spíš vůbec
 Motor se asi napil energeťáku, jeho reakce na plyn je ještě ostřejší a není problém zrychlit na pětce nebo šestce - né že bych tam byl moc často, spíš vůbec   Na výjezdu z jedné vracečky trochu víc zašlápnu plyn do podlahy. Mám zařazeno za dva. Otáčky letí nahoru rychlostí blesku a kola si na mokrém asfaltu hrábnou
 Na výjezdu z jedné vracečky trochu víc zašlápnu plyn do podlahy. Mám zařazeno za dva. Otáčky letí nahoru rychlostí blesku a kola si na mokrém asfaltu hrábnou   Neuvěřitelné. Zátah je famózní. Na motor o tomto objemu opravdu parádní
 Neuvěřitelné. Zátah je famózní. Na motor o tomto objemu opravdu parádní   A návykový. Navíc motor je úžasně utlumený, při klidné jízdě není vůbec slyšet, v otáčkách je jeho zvuk příjemně jadrnější, ale nic, co by rušilo či vadilo. Spíš naopak.
 A návykový. Navíc motor je úžasně utlumený, při klidné jízdě není vůbec slyšet, v otáčkách je jeho zvuk příjemně jadrnější, ale nic, co by rušilo či vadilo. Spíš naopak. Zadní světla mají taky nápaditou grafiku. Z LED jsou poskládána koncová a brzdová světla a mlhovky, blinkry a zpátečka jsou osazeny halogenovou žárovkou. Vpředu mlhovky nejsou, není pro ně ani spínač na levé páčce. Lezeme do kufru. Podlaha je v rovině se zadním nárazníkem, pod podlahou jsou přihrádky. Místo rezervy je tady akumulátor.
 Zadní světla mají taky nápaditou grafiku. Z LED jsou poskládána koncová a brzdová světla a mlhovky, blinkry a zpátečka jsou osazeny halogenovou žárovkou. Vpředu mlhovky nejsou, není pro ně ani spínač na levé páčce. Lezeme do kufru. Podlaha je v rovině se zadním nárazníkem, pod podlahou jsou přihrádky. Místo rezervy je tady akumulátor. za zapůjčení a možnost svezení. A vám všem, že jsem vás zase viděl, za krásný výlet.
  za zapůjčení a možnost svezení. A vám všem, že jsem vás zase viděl, za krásný výlet.| Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz | 
| Partner: | Hyundaiklub.pl |