 
 https://www.youtube.com/watch?v=JW8Di8D ... nkascibuli
Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
 
  
 
 Prostě Subaru
  Prostě Subaru  Radost řídit a nechce se ti vystupovat.
 Radost řídit a nechce se ti vystupovat.


 
 ](./images/smilies/eusa_wall.gif) , kteří dokážou auto strhat hned ze startu. Takže v tomhle jsem měl štěstí a ještě jednou díky osudu za tuhle možnost
 , kteří dokážou auto strhat hned ze startu. Takže v tomhle jsem měl štěstí a ještě jednou díky osudu za tuhle možnost  
   
  . Co nedoporučuju, tak do těch cca 3tis. km nic tahat, pokud budeš mít tažné a pokud už nebude zbytí, tak raději lehké věci.
 . Co nedoporučuju, tak do těch cca 3tis. km nic tahat, pokud budeš mít tažné a pokud už nebude zbytí, tak raději lehké věci. A doteď pokud používám tempomat, tak klasický, ten adaptivní mi nevyhovuje. Příliš brzy reaguje i v nejkratší nastavené vzdálenosti, alespoň pro mě. Dá se na to zvyknout, ale já jsem raději, když auto jezdí podle mě a ne naopak. Jinak vyzkoušeno časem a ujetými kilometry, dálniční rychlost v pohodové toleranci hlídek PČR je 145km/hod. Okresky 100-105, město 57-61km/hod. Pozor na Rakousko, Slovinsko, Itálii, Německo a teď už i Slovensko- tam jsou tolerance minimální, nebo nulové
 A doteď pokud používám tempomat, tak klasický, ten adaptivní mi nevyhovuje. Příliš brzy reaguje i v nejkratší nastavené vzdálenosti, alespoň pro mě. Dá se na to zvyknout, ale já jsem raději, když auto jezdí podle mě a ne naopak. Jinak vyzkoušeno časem a ujetými kilometry, dálniční rychlost v pohodové toleranci hlídek PČR je 145km/hod. Okresky 100-105, město 57-61km/hod. Pozor na Rakousko, Slovinsko, Itálii, Německo a teď už i Slovensko- tam jsou tolerance minimální, nebo nulové  
   
  Moderní motory nemají moc rády ranní stání na místě a zahřívání(vstřikování lije benzín do válců po kýblech a nespálený benzín ředí olej. On se pak z oleje při delších cestách odpaří.). Takže pokud není zbytí, tak natočit, rychle omést, oškrabat auto a vyjet. Jo u toho škrabání pozor!
 Moderní motory nemají moc rády ranní stání na místě a zahřívání(vstřikování lije benzín do válců po kýblech a nespálený benzín ředí olej. On se pak z oleje při delších cestách odpaří.). Takže pokud není zbytí, tak natočit, rychle omést, oškrabat auto a vyjet. Jo u toho škrabání pozor!   všeobecně trpí na papírová skla a škrábance jsou na skle,ani nevíš jak
 všeobecně trpí na papírová skla a škrábance jsou na skle,ani nevíš jak  Jízdu po ránu v zimě nechat opravdu plně na inteligenci převodovky. Ona si vyhodnotí vše sama a pokud je zima, nepustí tě- nebo velmi neochotně a ví proč- přes 2tis. otáček. Takže je s tím potřeba trochu počítat jízdně a neděsit se spotřeby, která ti v chladném ránu klidně prvních 5km bude atakovat zpočátku 25 a pak 15l/100km. Jo a na to hlavní bych zapomněl
  Jízdu po ránu v zimě nechat opravdu plně na inteligenci převodovky. Ona si vyhodnotí vše sama a pokud je zima, nepustí tě- nebo velmi neochotně a ví proč- přes 2tis. otáček. Takže je s tím potřeba trochu počítat jízdně a neděsit se spotřeby, která ti v chladném ránu klidně prvních 5km bude atakovat zpočátku 25 a pak 15l/100km. Jo a na to hlavní bych zapomněl  . Hned po každém nastartování vypnout start stop
 . Hned po každém nastartování vypnout start stop  
   
   
 | Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz | 
| Partner: | Hyundaiklub.pl |