Brzdy:
Teď mě ale trápí asi podtlak brzd. Na palubce se rozsvítí červená kontrolka podtlaku,po prudkém sešlápnutí brzd, nebo po několikanásobném sešlápnutí a pedál je jak z betonu. Po chvilce zase zhasne a pokud šlápnu na pedál opatrně tak v pohodě.
Vzevrubně jsem kontroloval vedení jestli mi někde neteče brzdovka, nefouká to někde apod.(ta ani nemizí).
Je možné, že není tlak díky altíku, respektive, že bude v háji vývěva co je na něm? Protože ta je jediná celá oblemcaná olejem.
Včera jsem si na ní vyrobil z plechu pouzdro abych veděl že to stříká z ní tak uvidíme. Dá se to nějak repasovat, přetěsnit? Bo koupit nový altík? Ten byl mimochodem vyměněn v létě za za repasovaný.
Ztráta výkonu:
Občas se mi stane, že při jízdě spadne výkon, sundám nohu z plynu, znovu sešlápnu a zase frčím v pohodě. Někdy to neudělá za 600km ani jednou, nekdy za 16km 5x a občas se k tomu rozsvítí check engine, občas ani to ne.
Zatím jsem vyhledal, že by to mohly dělat jakési podložky pod vstřiky snad. Je tato teorie správná?
Za studena neřadí:
Pokud je auto studený tak řadí jen na dva kvalty. Stračí aby se ručička ukazatele teploty vody pohla na první čárku a začne řadit.
Díky za jakoukoliv radu. Nejvíc mne samozřejmě trápí brzdy


 ok, tak myslím že to je to nejmenší co udělat. Díky za tip
  ok, tak myslím že to je to nejmenší co udělat. Díky za tip 