v roku 2018 bol prvý FL, v roku 2020 bol už druhý FLWalterB píše: 06 úno 2021, 08:58 [SK]peter: nevím, co máš za auto, ale "i30 po FL (model 2019)" mi nedává smysl. FL byl až v roce 2020.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
v roku 2018 bol prvý FL, v roku 2020 bol už druhý FLWalterB píše: 06 úno 2021, 08:58 [SK]peter: nevím, co máš za auto, ale "i30 po FL (model 2019)" mi nedává smysl. FL byl až v roce 2020.
ja si myslim, ze facelift bol len jeden a to v roku 2020. v roku 2018 neviem o ziadnom facelifte, viem len o zmene pri zmene modeloveho rocniku {2019} a to, ze vsetky verzie dostali predny naraznik z liftbacku a motory splnujuce novu normu. predtym mali naraznik z liftbacku len niektore "akcne" vybavy ako napr. go! v cz.
Problém je, že to už dneska jednak není otázka samotné automobilky, ale pouze jejího lokální zastoupení, nemluvě o tom, že tam je to spíš otázka PR. Kdybychom to měli brát podle kódu modelu, tak i30 3. generace žádným faceliftem zatím neprošla, protože interní kód je stále stejný - PDWalterB píše: 08 úno 2021, 13:57 Pánové (Mr. HYUNDAI, JoKo), jako de factozačátečník se vám nechci plést do vaší mazácké diskuse, ale není facelift náhodou to, co jako facelift označí sama automobilka?
![]()
Mr. HYUNDAI píše: 08 úno 2021, 15:11 A svítí tam tohle číslo i když je tempomat mimo činnosti, ale zapnutý, když posléze vyvoláváš rychlost z paměti tlačítkem "RES"?
Za jízdy v aktivním použití je rychlost zobrazována už od prvních provedení MY2017.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |