Neviděl jsi mně, protože tam nejsem . Jinak dnes tankováno cca 42 litrů Pb95, palubák ukazoval průměr 5,9 l a bylo to přesně tak i po fyzickém odečtu. Na ty podmínky, kdy jaro ne a ne přijít, naprostá spokojenost. V pátek jedu do autorizáku montovat tažné, tak uvidím jak dlouho jim to bude trvat, konektor s kabeláží už mají předpřipravený od výroby u levého zadního podběhu.
willy50 píše: ↑18 dub 2021, 13:43
S tím se dá souhlasit. Já mám zatím asi 700km a je cítit, že zhruba pod hranici 1500 až 1600 ot. už se mu to nelíbí a začíná "dunět". Myslím, ze po delší době (třeba 10tkm a vice) se projev motoru ještě zlepší. Aspoň u mé staré i30 to tak bylo.
Nahoře to ani moc nemá cenu vytáčet, motor má tak trošku "turbo" charakteristiku, zabírá pěkně už od cca 2500ot. Nad 5000ot bych to dal občas, v krizovce nebo kvůli vymetení pavouků.
Jo, to potvrzuju, teď si při plynulé jízdě bez potřeby silné akcelerace dovolím i 1300 ot., bez vibrací a rezonancí. A i nahoře je to silnější, táhne to daleko přes 5000.
Jaký máte prosím názor na kombinaci 1,5 DPi a NATURAL 98 od Tank ONO?
Většina lidí tam tankuje N95 a o té N98 jsem nic moc nikde nenašel. Pokud vím, tak je ONO jednou z nejvíc testovaných a kontrolovaných sítí a tak si myslím, že by tento benzín měl být vpořádku a lepší, než běžná N95. Motoru myslím víceoktanový benzín jen prospěje, ikdyž kvalitu Verva 100 to asi určitě mít nebude. Cena je ovšem víc než příznivá - aktuálně 31,50/l.
Pocitově nečekám vyšší výkon, jen mi jde o kondici motoru, jelikož si chci auto nechat 10+ let a tak bych se o něj rád dobře staral od nova.
Doteď jsem do Citroenu C4 (2007) tankoval obyčejný "neznačkový" N95, ale rád bych u nového auta zestartu nic nepodcenil.
P.S. Vím - hrozný fronty, ale to mi nevadí. Jsem schopen si natankovat později večer, kdy už tam skoro nikdo nebývá.
Hyundai i30 kombi 2021, 1.5 DPi 81kW, Start Plus, Polar White
Opel Zafira 2018, 1.4i Turbo 103 kW, Innovation, White
Cecil67 píše: ↑27 dub 2021, 10:52
Dnes jsem si všimnul, že mám černou koncovku výfuku, tak nevím, zda je to normální.... Mám najeto 11t a olej to nežere....
Každé auto bez DPF má na nějaké ty stopy sazí ve výfuku nárok - záleží na tom, kolik to ho je. My máme najeto teprve něco přes 2 tis. a když tam šáhnu ubrouskem, taky už není úplně čistý.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Mimochodem Slovnaft Drive 95 je základní N95 nebo je nějak vylepšený aditivy? U Makra v Brně ho nabízejí jako dražší alternativu k normálnímu N95, ale je vůbec lepší? Rozdíl cca 1,50 kč/l. Shodou okolností nyní tam právě Drive 95 stojí stejně jako ta N98 u ONO.
Hyundai i30 kombi 2021, 1.5 DPi 81kW, Start Plus, Polar White
Opel Zafira 2018, 1.4i Turbo 103 kW, Innovation, White
Cecil67 píše: ↑27 dub 2021, 10:52
Dnes jsem si všimnul, že mám černou koncovku výfuku, tak nevím, zda je to normální.... Mám najeto 11t a olej to nežere....
Každé auto bez DPF má na nějaké ty stopy sazí ve výfuku nárok - záleží na tom, kolik to ho je. My máme najeto teprve něco přes 2 tis. a když tam šáhnu ubrouskem, taky už není úplně čistý.
Ahoj, teď jsem tam sáhl prstem( samozřejmě jsem se porezal ) a není to tak hrozné, i když tam ta cernota je.... Asi bylo špatné světlo.... Byl bych nasrany, protože jinak opravdu spokojenost. A velká!
Maras píše: ↑27 dub 2021, 12:42
Cecil, zkus tam nalít obyčejný benzin 95. Řekl bych, že Verva 100 je už moc.
Zdar, to by mě nenapadlo, liju tam v dobré víře vervu 100 a čtu na netu, že to obsahuje 10% biosrecek.... Paneboze... Zkusím nalít 95ku
Ak je v navode k autu uvedene, ze minimalne 95 okt, tak tvrdenie zastupcu vyrobneho zavodu "Verva 100 je uz moc" je nezmysel. Potom je na mieste otazka, kto ma pravdu, ci vyrobca s navodom, ktory tvrdi, ze aj 100 okt je v poriadku, alebo Maras, ktory navrhuje opacnu cestu smerom k znizovaniu okt.
Verim, ze to Maras upresni, alebo objasni preco je 100 okt uz vela.
CECIL67: Benzina nepoužívá řepkovou biosložku, ale ETBE. Akorát dříve jí bylo pouze 5%. Teď jsem začal testovat Premiovou od OMW, kaufland má na ně nějaký ty slevy..a ty mají pořád těch 5% jejich obdoby biosložky ETBE.
Jinak jezdím 2-3x 95+ od Tesca (mají dle laboratoře opravdu slušně aditivovanou) a 1 x 100, VIF dávám vždy vzhledem k ceně nádrže je to nicotný náklad.
Hyu Kona 1.6 T-GDI, DCT, 2WD, Style, 7/2019, Pulse Red,...aka Dáša Š Oct I 1.9. TDI nezmar Barča
ex AUDI 5000 2.5, AUDI 80 2.2
OPEL Kadet combi 1.6, Opel Kadet 1.3