To je právě taková záhada, je to nějaká zvláštní výbava, protože hlídání mrtvého úhlu to zrovna nemá (což mi u auta chybí, vyměnil bych to klidně za hlídání pruhů). Díval jsem se do ceníku z té doby, z paketu Technology má nouzové brždění (na blížící auto mě to už i upozorňovalo a v menu je možnost nastavení zda jen info nebo i brzdy), nic dalšího z uvedého paketu není a z Premium má zase navigaci s 8" a keyless, osvětlení klik a nástupního prostoru a víc jsem si zatím nevšiml. Takže taková ochutnávka z každého Ale až na to hlídání mrtvého úhlu asi vše potřebné a nic zbytečně navíc, takže spokojenost No ještě to hlídání při couvání by nebyla špatná věc, u Tucsona jsem si na to docela zvykl.
Ale musím říct, že se s tím jezdí moc dobře. Oproti Tucsonu si připadám jak ve Ferrari, i podobně se mi do něj leze Obával jsem se místa vzadu, syn má něco přes 180 cm a je to v pohodě. I výhled vzad je v pohodě, podobné jsem to měl u Elantry, senzory nutnost, s kamerou už je to naprosto v pohodě.
Syn má 190 cm,a vzadu si nestěžuje.Já mam 192 cm a zkoušel jsem si sednou dozadu a připadá mě to v pohodě,hlava už se sice dotýká stropu ale není to žádná tragédie.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T (2018- 2025) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Také se divím že je za řidičem který má přes 180 dost místa. Mám 187 a kvůli prostoru je pro mě nová i30 nepoužitelná. Spíše tedy kvůli místu za řidičem.
Tak,tak hlavne priestor na kolená.Hodnota rázvor je limitujúca.Mal som 2700mm a bolo to hódne na tesno.
Teraz mám 2830mm a je kľud.
i30 III. mám 2650mm bez rozdielu na karosériu.Tak len tíško čumím.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T (2018- 2025) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Asi záleží, jak je člověk položen za volantem, mě moc nevyhovuje být nějak od volantu odsunutý, takže i za mnou místo v pohodě. Když si sednu za sebe, i na kolena v pohodě. Na hlavu tak do 185 cm, mám 180 a skoro se dotýkám stropu. Ale stačí si mírně podsednout a je to v pohodě. Holt daň za karoserii. Jinak 3 vzadu už je podle mě problémem většiny nových aut. Už i sedačka vzadu je vidět, že prostřední je užší a auta už bývají spíš 2+2. Když pojedu v 5 lidech, beru Tucsona, tam je to v pohodě. Fastbacka beru spíš jako auto pro 4 lidi.
Nějak nechápu, proč by si někdo, kdo potřebuje jezdit v 5ti dospělých, kupoval Fastbacka (potažmo i30)... To snad vidíte při koupi, že to auto není Passat nebo A6
Ono ani v Octavii se ve 3 dospělých vzadu moc extra nejede. Já jezdím teď nově 2 dospělí vpředu a 3 děti vzadu, z toho je tam 1 autosedačka a pak 7 a 10 let. Jo, je to trochu pro prostřední dceru nepohodlné (blbě se poutá) ale jinak je to v pohodě. Časem budu muset pořídit druhé větší auto (asi tu Octavii) kde to bude o něco lepší, ale stejně žádná hitparáda...