DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Moderátor: Moderátoři

Uživatelský avatar
petzl62
*******
Příspěvky: 5162
Registrován: 03 pro 2011, 17:09
Bydliště: Opava

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od petzl62 »

Přesně... :wink: :roll:
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 76650 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky, nebo prémiové paliva.
Reklama
 

Pata.87
**
Příspěvky: 118
Registrován: 27 srp 2019, 13:36

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od Pata.87 »

A o turbu nemluvě jak trpí když se motor podtači. Člověk v domění že autu pomáhá tím. Mu vlastně škodí nevědomky. Motor se musí točit poradně. A nešimrat ho až cele auto rezonuje a duni. A jezdit na spotřebu je blbost úplná.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2475
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od dibarbora »

petzl62 píše: 10 kvě 2021, 21:09 Pokud jsi sehnal celý set za 29 tis. je to relativně v pohodě. =D>
Problém je ta práce a nastavení. :-k
On kompletní set obyčejné spojky a dvouhmoty taky není žádná levná záležitost [-X #-o
A znám lidi co u dieslů měnili komplet v 80tis. km. :shock:
Akurát je tam malý rozdiel... set zotrvačníku a spojky (MT6) si pri troche šikovnosti vymeníš sám alebo to dokáže urobiť aj bežný servis pri požadovanej kvalite... DCT už vyžaduje servis vyberať dôkladnejšie ;-) .
Naposledy upravil(a) dibarbora dne 10 kvě 2021, 22:16, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
dibarbora
*****
Příspěvky: 2475
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od dibarbora »

Brio píše: 10 kvě 2021, 20:50 Spravne by se to melo brat jako bezna udrzba, ze člověk to vymeni podle potreby ale pri cene 29.000kc jen za dily, me to prijde trochu moc. Peace😉
Na mestské použitie je holt treba vyberať inú techniku.... meničový automat, HSD od Toyoty... ;-). Komfort niečo bude vždy stáť...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
Brio
**
Příspěvky: 279
Registrován: 07 pro 2019, 16:09
Bydliště: Brno

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od Brio »

dibarbora píše: 10 kvě 2021, 22:16
Brio píše: 10 kvě 2021, 20:50 Spravne by se to melo brat jako bezna udrzba, ze člověk to vymeni podle potreby ale pri cene 29.000kc jen za dily, me to prijde trochu moc. Peace😉
Na mestské použitie je holt treba vyberať inú techniku.... meničový automat, HSD od Toyoty... ;-). Komfort niečo bude vždy stáť...
Jj souhlas. Akorat, ze jsem v te dobe nevedel do ceho jdu. Urcite je lepsi do mesta AT z predfaceliftove i40 s klasickym hydromenicem. Ale urcite je to, ze nelituji. Auto mam rad vic nez svou přítelkyní 🤣
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
Uživatelský avatar
Brio
**
Příspěvky: 279
Registrován: 07 pro 2019, 16:09
Bydliště: Brno

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od Brio »

Takze, spojky + setrvacnik vymeneny. Vubec nevim kolik casu jim to zabralo, protoze auto sem tam nechal nez jel na dovolenou. Tipuju jeden den.
Auto uz jezdi konecne normalne a pri rozjezdech uz necuka. Hlavne motor se strasne moc ztisil. Opravdu neuveritelnej rozdil. Urcite za to muze setrvačník. Na cenu se me neptejte😁 Je to trochu slozitejsi...

p.s. mel jsem kolem 1700 otacek pri jizde vetsinou do kopce cukani jako by zavahani prevodovky, nez tam skocil dalsi kvalt a to bohuzel zustalo. Tajne jsem doufal, ze tohle to po vymene se taky vyresi ale bohuzel. Samozrejme je tam milion veci, ktera by na to mohla mit vliv ale nejvetsi podezreni mam na turbo. Kdo vi, treba casem na to prijdu
I40 WG 2016 DCT Premium Luxury 1.7CRDI
CaprioPom
Příspěvky: 2
Registrován: 11 lis 2025, 21:54

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od CaprioPom »

Zdravím všechny,

budu řešit výměnu dvouspojky + dvouhmotnostního setrvačníku u 7DCT najeto 211 000 km oboje původní.

Prosím, víte o nějakém servisu který by to udělal? Krom originál.

Řekli byste si, že to možná nebude nic extra, ale už mě jich spoustu odmítlo (i specializace na automat)

Předem moc díky :hyu: :D
Uživatelský avatar
Felotron
****
Příspěvky: 1039
Registrován: 16 lis 2006, 16:05
Bydliště: KM
Kontaktovat uživatele:

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od Felotron »

V autorizaku asi uspejes nejvic - maji na to pripravky… jinej servis by si to musel koupit/pujcit
Santa Fe TM 2.2 2020
ELANTRA XD 1.6 2006

dříve:
i30 PDe fastback 1.5 DCT
Tucson TLe 1.6 Crdi 2019
Santa Fe DM 2.2AT 2015
i30CW GDH 2016 1.6 Crdi
i30 FD 2.0i 2011
Accent LC
Felicia 1.3
CaprioPom
Příspěvky: 2
Registrován: 11 lis 2025, 21:54

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od CaprioPom »

Prosim mimo original.

Ty pripravky nejsou nic extra tj. na vyndani spojky, na zandani spojky a actuator adjuster jig. Prvni dve na alegru za 5 500 Kc (5 700 Kc jina znacka) a posledni 200 dolaru na amazonu. Verim ze by to slo i levneji, pisu info z prvnich odkazu.

Moc diky
dibarbora
*****
Příspěvky: 2475
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od dibarbora »

CaprioPom píše: 11 lis 2025, 21:57 Zdravím všechny,

budu řešit výměnu dvouspojky + dvouhmotnostního setrvačníku u 7DCT najeto 211 000 km oboje původní.

Prosím, víte o nějakém servisu který by to udělal? Krom originál.

Řekli byste si, že to možná nebude nic extra, ale už mě jich spoustu odmítlo (i specializace na automat)

Předem moc díky :hyu: :D
To, že Ťa odmietlo viacero špecialistov nie je náhoda. Servis DCT nie je len o výmene dielov (a teda o prípravkoch, ktorě si našiel na e-shopoch) ale aj SW nastavení. Tu je kameň úrazu, na nastavenie treba originál diagnostiku a pravdepodobne ďaľší špec. prípravok. Prístup k diagnostike je pre nezávislý servis nerentabilný. Keďže špecialista si nepotrebuje pokaziť meno sfušovanou robotou alebo sa chodiť doprosovať nastavenia do autorizáku, tak robotu odmietne. Toto mä H&K “dobre ošefovaně” … bohužiaľ. Nie je to koncern VW, kde je postup adaptacie jednoduchší a prostriedky dostupnejšie…
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Uživatelský avatar
idam.i
*******
Příspěvky: 9399
Registrován: 24 dub 2012, 23:25
Bydliště: Bratislava

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od idam.i »

Nemôžem sa zbaviť pocitu že :hyu: si už neváži zákaznikov. [-X
Desať rokov späť to bolo celkom iné. 8-[
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T (2018- 2025) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20679
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od Axel.Foley »

idam: Obávám se, že máš pravdu :-k
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20679
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: DCT prevodovka vymena spojek a setrvacniku

Příspěvek od Axel.Foley »

CaprioPom píše: 12 lis 2025, 09:45 Prosim mimo original.

Ty pripravky nejsou nic extra tj. na vyndani spojky, na zandani spojky a actuator adjuster jig. Prvni dve na alegru za 5 500 Kc (5 700 Kc jina znacka) a posledni 200 dolaru na amazonu. Verim ze by to slo i levneji, pisu info z prvnich odkazu.

Moc diky
Zkus Jip Car Zdice.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Odpovědět

Zpět na „i40 Motor a převodovka“