motor 1.4 T GDi

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
dibarbora
*****
Příspěvky: 2107
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od dibarbora »

Tá trochu drahšia prerábka (vstrekovania tekutej fázy LPG cez pôvodné benzínové vstrekovače) ako píše slabostka stála v roku 2018 3000€... či sa našiel dobrodruh a dal to do auta?... pochybujem.......

tu si môžeš pozrieť nejaké info...

https://www.prinsautogas.com/en/systems ... max-system
Naposledy upravil(a) dibarbora dne 20 črc 2021, 06:31, celkem upraveno 1 x.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20106
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Axel.Foley »

helou píše: 19 črc 2021, 21:57 Mate uz niekto pichnuty LPG pre tento typ motora? Mne asi pomalicky konci zaruka tak rozmyslam ho tam dat...
Proč chceš kurvit tak skvělý motor? :shock:
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
dano30109
*
Příspěvky: 46
Registrován: 03 lis 2019, 18:53

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od dano30109 »

helou píše: 19 črc 2021, 21:57 Mate uz niekto pichnuty LPG pre tento typ motora? Mne asi pomalicky konci zaruka tak rozmyslam ho tam dat...
Ahoj mal som LPDi Vialle tekuta faza montovane v roku 2013 na octavia 1,8Tsi dal som to namontovat za 2800EUR a fungovalo to bez problemov tak 60tisic km potom sa to zacalo serinkat hlavne palivove cerpadlo 2x vymena po 300eur a nieco potom v riadiacej jednotke dalsich 700eur a nic mi nebolo uznane na reklamaciu vraj 100tisic km rucia alebo 2 roky lenze akurat sa to zacalo serinkat po 2 rokoch a mal som natom nabehane len 60tisic LPG a problemova reklamacia cakal som na opravu auta mesiac kym prisiel diel a nakoniec aj pol roka problem je ten servis hlavne okolo toho a aj na Emisnej prehliadke problemy nevedelo im to nacitat tu lpg riadiacu jednotku no uzil som si s tym to ti poviem.po rokoch mi koncila LPG nadrz nova vymena 500EUR uz by som dotoho nesiel v zivote na benzin to zralo 8L a po prerabke 10-11l plynu vôbec sa to neoplati muselo by to slapat bezchybne aspon 200tisic km aby sa to oplatilo a v servise ti naslubuju hory doly :-) radsej jazdy o 3-4eura drahsie na 100km ale bez problemov.ked uz auto na LPG tak jedine z vyroby a na zaruku a nove inak ani prd.
Uživatelský avatar
helou
**
Příspěvky: 459
Registrován: 18 čer 2017, 17:07

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od helou »

Tak prave pre toto som sem napisal, ja si dam poradit nie som znaly veci. Na LPG sa prechadza iba kvoli ekonomike, ale ked je tolko problemov...kaslat nato.
Dakujem za vase odpovede.
I30 kombi, 1.4TGDI, Style, 7 - DCT, RLED, Safety pack plus, 103 kW.
Citroen Xsara 1.4 i, 55 kW.
Uživatelský avatar
michal84
**
Příspěvky: 302
Registrován: 15 srp 2018, 08:38
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od michal84 »

Ahojte, včera sa mi na palubke rozsvietila kontrolka MIL, nestalo sa Vám to niekomu? Budem určite zajtra volať do servisu ale zajima ma či ste sa s tým niekto už nestretli?
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Kdysi mě to na jedné potkalo - v motorověm prostoru tenkrát zařádila kuna :roll: .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Uživatelský avatar
michal84
**
Příspěvky: 302
Registrován: 15 srp 2018, 08:38
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od michal84 »

Prosim Ta, mozno hloupy dotaz, ale je to poznat na prvy pohled ze v aute radila kuna? Ja som prave pocul ze sa nam tu nejake potuluju v okoli ale co som teraz koukal z vrchu do motoroveho prostoru tak nevidim ziadne znamky po kune. Cakal by som nejaky bordel, mozno rozhrizenu tu izolaci co je na prepazke mezi motorom a kabinou ... samozrejme priamo pod motor nevidim ...

Nicmene ked nad tym uvazujem tak som auto naposledny zaparkoval vo stvrtok bez problemu, o dva dny neskor (vcera) som sadol do auta a kontrolka hned svietila. Nezacala svietit pocas jazdy ale po dvojdnovom stani ... to by mozno poukazovalo skor na tu kunu ak teda neuvazujem spatne.
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
AndrejSVK
*
Příspěvky: 35
Registrován: 08 říj 2018, 10:38

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od AndrejSVK »

Ahoj Michal.

Mam podobnu skusenost a problem nebola kuna.
U mna to malo aj nejaku postupnost kym kontrolka zasvietila.
Najskor obcasne dlhe teple starty.
Potom strata vykonu a chod na 3 valce, nasledny odtah.
Vymenili zapalovacie cievky a vstrekovace.
Tym, ze to asi dobre nepalilo odisiel katalyzator.
Po vymene uz cca rok bez problemov.

Snad som Ta nevyplasil. Vsetko menene na zaruku.
Stalo to ale vela casu a chodenia do servisov lebo nepocuvali.
Uživatelský avatar
Mr. HYUNDAI
*******
Příspěvky: 11579
Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
Bydliště: Lázně Toušeň

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Mr. HYUNDAI »

Právě, že po ní žádný bordel, otisky tlapek ani jiná poškození nebyla. Našla si jeden drát, zhora na první pohled neviditelný ](*,) . Servis napíchl diagnostiku, přesně věděli kam pak sáhnout, zjevně oblíbené místo. Ale bohužel už si po těch letech nepamatuju co přesně tenkrát rafla :( .
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Martinsp
****
Příspěvky: 1399
Registrován: 25 zář 2010, 09:59
Bydliště: Č. Budějovice

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Martinsp »

Někdy stopy ani pořádně nezjistíš, jen občas nějaké chlupy které se zachytí o nějakou sponu nebo o něco ostřejšího nebo mastného. Když jsou stopy na motoru a hadicích tak vidíš hned. Okousané už je to v řiti. Já stříkám smradem i plaším. Sice asi fungují i spreje které lepí, ale je to vopruz.
Hyundai I30 kombi, 1.6gdi, weekend. Tucson 2022, 1,6 T-gdi, 110kw, 4x4, smart
Honda Jazz, 1,4, 2008- prodaný
Hyundai Getz, 1.3, 2003- prodaný
Uživatelský avatar
michal84
**
Příspěvky: 302
Registrován: 15 srp 2018, 08:38
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od michal84 »

Jako viem ze tu v okoli kuny su a kedze sa problem objavil po stani tak je teoreticky sanca velka. No nic uvidome co povedia v servise.
Ak to potvrdia tak asi budem riesit nejaku ochranu ... snad su efektivne sposoby.
Este sa spytam, ak by to bola kuna jde to riesit cez poistovnu?

A skusim este jeden dotaz, predpokladam ze nesuvisi ale v poslednom case sledujem ze ked nastartujem studene auto tak to na volnobeh tak buble do vyfuku a je trochu citit vibrace, jak sa auto trochu ohreje tak to prestane ... nenapada vas co by to mohlo byt? Nemal som este cas sa ptat v servise a aj tak by muselo byt auto studene ...
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
Casey27
**
Příspěvky: 101
Registrován: 19 pro 2016, 21:02

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od Casey27 »

michal84: Ahoj, ohledně toho chvění po studeném startu..... začalo mně to taky dělat tuhle zimu cca 2 měsíce zpátky. Jen tak pro zajímavost se koukni, jestli se ti nezačal více ředit mot. olej benzínem.... zda se ti nezvedla podstatně hladina na měrce. Moje teorie je taková, že teď v zimě a po 4 letech už není úplně v kondici těsnění na čerpadle a při studeném startu je únik paliva a tím pádem není správná směs a auto trochu "kucká". Podle mě to dělá buď to čerpadlo nebo ještě max vstřiky. Každopádně se objevuje další "nedokonalost" 1.4 T Gdi. Když to sečtem, tak vrzání od volantu... u mě to bylo horní uložení tlumičů... až třetí pár byl OK. Další je turbo.... rezonance od ovladače tlaku plnění..... :hyu: prezentuje jako vlastnost... aspoň tady na Moravě... jinde mění. A teď jako "novinka" chvění po studeném startu a velké ředění oleje benzínem. Jasně každý přímovstřik trochu ředí.... hlavně v zimě a při krátkých trasách, ale osobně jezdím většinou 40km tam a 40 zpět.... 4 roky to bylo OK a najednou začalo to chvění a po najetí cca 500km jsem měl víc jak půl litru navíc. A co pozoruju, tak hlavně se to děje u MY 18.... asi dobrej ročník. Koukni na tu měrku.... jsem zvědavej na výsledek.
Uživatelský avatar
michal84
**
Příspěvky: 302
Registrován: 15 srp 2018, 08:38
Bydliště: Moravskoslezský kraj

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od michal84 »

AndrejSVK: ďakujem za tip, myslím ale že u mňa to bude niečo iné, so startovaním nie je problém a to ani teraz so svietiacou kontrolkou.

Casey27: Díval som sa na měrku a nevím, viem že som sa díval možno pred mesiacom a je tam teraz možno o trochu viac ale určite nie výrazne. To že benzín riedi olej viem a v podstate možem potvrdiť že mi olej skor nabude jako by ubudol ale bohužel v poslednom čase auto absolvuje hodne krátke jazdy, často školka cca kilometer dva krát denne atd ... nicmene už od kúpy mením olej aj medzi štandardnými intervalmi takže cca každých 7500km. Razantný prírastok oleja ale nevidím nicmene budem to teraz trochu viac sledovať.
Hyundai i30 kombi, 1.4 T-GDi 2018
Volvo V70, 2.4 benzin + LPG, MY05
................. minulost .................
Volvo V40, 1.8 benzin + LPG 1998 / Ford Mondeo MK3 2.0 TDCi 2005 / Škoda Superb II 2.0 TDi 2011 / Peugeot 306 SW 2.0 HDi 2001
AndrejSVK
*
Příspěvky: 35
Registrován: 08 říj 2018, 10:38

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od AndrejSVK »

Michal, snad to v Tvojom pripade bude len nejaka banalita.
V podstate kontrolka motora MIL suvisi s emisiami a tym padom aj so spalovanim.
Jedine co mozes urobit, je ist do servisu na diagnostiku.
V mojom pripade bolo zaujimave, ze s uplne rozsypanym katalyzatorom bola chyba iba " sporadicka "
Daj nam vediet co sa zistilo.

Prajem Ti ale vela radosti s autickom. Mna teraz tesi a robi radost.
slabostka
*****
Příspěvky: 1735
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: motor 1.4 T GDi

Příspěvek od slabostka »

choď si to zriešiť čím skôr, sú chyby ktoré následne vedú k cenovo drahším chybám... a tohto roku ťa čaká stk a s týmto neprejdeš ani náhodou. môže to byť bárs čo, diagnostika napovie viac.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“