enjoy píše: 1.6 má pokud vím 55kw... ať si každý odpoví sám,jestli jede.
Ať se to papírově nezdá, tak ta 1,6 byla (je) opravdu celkem slušná. Měl jsem ji - bylo to moje 1. auto Rád na ni vzpomínám
Táta měl 1,3 50kW a já 1,6 55 kW a srovnání nesrovnatelné. 1,6 byla prostě pila
Jenže jestli Felinu tak jedinně dotaženou z Reichu. Tady totiž pokud vim nebylo možný namontovat dohromady posilovač řízení, airbagy a abs najednou. Vždycky něco z toho chybělo. O tom, že je to prakticky faceliftovanej Favorit ani nemluvě. A to se mi ještě Favorit (my teda měli Formana v Marathon edici) líbil víc.
Nejhorší je snad u těch Felicií teď ta koroze. Lidi sice maj takovou krásnou tendenci říkat jak starý Háčka reznou, ale upřimně proti spoustě Felin to ještě rezne jenom málo. Už jsem jich totiž viděl dost, kde nebyla rzí sežraná snad jen střecha.
Na druhou stranu jsou na to levný náhradní díly, ale já bych do toho nešel. To už tu Fabii, když už.
Hyundai Sonata NF r.v. 2005 2.4i LPG Dark Elegant Red Než založíte další téma, raději třikrát použijte tlačítko hledat (vpravo nahoře), než zmačknete nové téma. + Název nového tématu musí být výstižný. Děkujeme.
niž než Fabie I (ne Junior) bych nešel. Favorit a Felicia jsou ještě papíráky, bez deformačních zón (respektive celé auto je jedna velká deformační zóna).
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
FISHkaa píše: Favorit a Felicia jsou ještě papíráky
Budeš se divit, ale Felicie na tom nejsou tak špatně už jsem jich pár po bouračkách dělal a nedopadly zase tak zle.
Favorit, to je jiná sorta .... nebezpečný auto i když stojí na parkovišti !!! Měkká kastle až hrůza a to ze všech stran ... při čelním nárazu, motor vražený až na nohy řidiče a že jsem jich dělal dost a v drtivé většině s fatálními následky pro posádku vozu. FAVORITA a FORMANA určitě nebrat !!! A pro řidiče začátečníka, už vůbec ne .....
Ssangyong Korando 1.5 GDI 2024
Fiat Tipo 1.4 T-Jet 2018 Red Amore - prodaný
Yamaha Midnight Star 1300 De luxe New Accent 1.6i CVVT celadon blue - prodaný
souhlasím, že oprotifávu je tam pokrok, ale i tak je Felicia "facelift" Favorita. Až Fábule má jinou podvozkovou platformu...
Člen Hyundaiclub.cz
Hyundai i30 kombi 1.6i Weekend+
Hyundai Ix35 2.0i Style LPG 2010 = prodáno Mazda 6 Sport MZR-CD 2003 = out
Audi A4 Avant 2002 TDi = out
Škoda Fabia 1.4 MPi = out
Škoda Favorit 135LS = out
Zdravím, tak sem si to tady celé znova pročetl a synek se vrátí po tříměsíční montáži z Ruska zhruba za 5 dní a zakoukal se do Coupe 2G v dvoulitru, takže volba je "skoro" jasná, já sem pro, do teď jezdil služební dvoulitrovou octávkou a zatím v pohodě.
Kdyby někdo z klubu prodával Coupe 2G.......cena do 100 000,-kč
HYUNDAI TUCSON 1.6 T-GDI 4WD White Polar Best of Czech 2018 HYUNDAI ACCENT 1.6i CVVT Elegance Extreme Blue koupeno 11-2008 věnováno synovi na dojetí
Nevím, zda toto téma ještě žije, ale nové jsem zakládat nechtěl. Momentálně končím autoškolu a chci si udělat představu, co by bylo vhodné na rozježdění. Segment B nebo C, co nejjednodušší technika (komfortní výbavu také neocením). Výkon a jízdní vlastnosti nejsou prioritou, bezpečnost a prostor ano. Za vozidlo bych chtěl dát do 150 tis, kolem 50 pak mohu dát za uvedení do provozuschopného stavu.
Nebudu jezdit moc, asi do 7000 za rok, spíše delší výlety, příměsto, většinou po okreskách, dálnice spíše výjimečně.
Co první generace i30? Líbila se mi druhá generace Accenta, ale v současnosti už jde o příliš staré auto.
Nebo je Korejec obecně na začátek špatnou volbou?
Kórejec nie je zlá voľba.Volil by dom 4-válec .Je otázka ako budeš auto používať? Či skôr mesto s okolie,alebo často dialnične presuny?
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
slyda: S i30 I jsem strávil 5 let života a najel 124100 km s atmosférickou 1,4 vyladěnou na 80 kW. Interiér jednoduchý, zato prostorný (ve verzi kombi +50 mm na nohy vzadu v porovnání s hatchem), motor točivý a když mu dopřeješ dobrý benzín a výměny oleje a filtrů v rozumném intervalu, může to být dobrá volba. Upozorňuji, že při dálničních 130 točí motor přes 4000 kvůli absenci šestky a je to znát na hluku v interiéru. Co si pamatuji, šestku měl motor 1,6, s tím jsem ale nejezdil.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Také jsme od novoty měli i30 I s 1,4cvvt 80kw. Najeto pres 120.000km za cca 8 let ke spokojenosti, jen jednou auto zastávkovalo. Interiér prostorný, výborná přední sedadla, další i30 je už měly horší, obzvlášť u II mi vůbec nesedly. Na pravidelne ježdění po dálnici to není vhodne, vysoké otáčky a chybí 6’.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Díky. Rodinu už mám, dvě malé děti (3 a 1 rok). Bude se hodit mj. isofix, nevím, zda byl standardem. Vím, že CW nemá v segmentu největší kufr, ale proti jiným alternativám (Megane II, Octavia 1Z, Astra H) mi to přijde jako menší risk.
S dálničními přesuny ze začátku moc nepočítám (po autoškole chci hlavně získat cvik, 600 km na jeden zátah určitě hned nepojedu). Na druhou stranu, 4-5x do roka bychom nějakou delší cestu podnikli.