Tak Číňan i u nás pomalu začíná vystrkovat růžky a začíná tu prodej Dongfengů. Zatím dvě auta benzínová a jedno elektrické. Nevypadají vyloženě blbě, ale přiznaná kombinovaná spotřeba 12 l na 100 km mě u 1.5 benzínového turba docela překvapila, na to už nejsme u nás zvyklí. Za ty ceny na mě nepůsobí úplně přesvědčivě, i když jejich jízdní vlastnosti a kvalitu nemůžu zatím soudit. Ale nesmál bych se jim. I korejským autům se lidi se zpočátku smáli a kde jsme teď? Na Hyundai fóru.
Určite by som Čínu nepodceňoval.Myslím si,že v elektromobilite majú slušný nádskok.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T (2018- 2025) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Viděl jsem čínskou elektro dodávku Maxus. Na první pohled bez nějaké vady ve zpracování, ale po prohlédnutí motorového prostoru a nosníků bych se bál, že po nehodě na předek, bych měl elektromotor na klíně.
Hyundai Kona EV Smart Suzuki SX4 1.6 VVT, 4x4, 2013
Staré pověsti české: Hyundai Kona
Suzuki S-Cross, Honda CR-V, Honda Civic, Honda Jazz, Renault Mégane, Š 120LS, Š 120L.
Suzuki SX4, VW Lupo, Suzuki Ignis, Subaru Justy, Suzuki Alto 2x.
Cena je zaujímavá a patrične dopovaná... až by som napísal, že to vozia skoro "zadarmo" aby bolo na homologácie a všetko eko-výpalné v rámci EU.
Záruka sa snaží presvedčiť... základ na presadenie sa teda je ale...
chlieb sa bude ale lámať na dostupnosti servisu a dielov...
kupujúci sa musí pripraviť na to, že auto bude musieť odpísať takmer celé... predávať v budúcnosti takúto jazdenú exotiku bude asi výzva.
Celé mi to pripomína opakované príchody a odchody SSANGYONG, ktorý ale dlho išiel na vyžitej technike MB, čo bola aká taká záruka spoľahlivosti.
Presvedčiť konzervatívnu Európu bude chcieť veľa snahy a peňazí... aj keď EU green revolution môže byť v tomto smere slušný katalyzátor...
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
Vďaka reštrikciam ceny áut stúpajú a eleauta budú ešte dlho finančne nedostupné.Ideálne podmienky nahnať zákazníkov do čínskeho košiara.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T (2018- 2025) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
Holt, bude na výber cenovo nedostupné európske auto s reálne čínskou baterkou.... alebo čínske auto s čínskou baterkou...takže, až taký rozdiel to nakoniec nebude.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
no keď si porovnáme ich domáci trh - cez milion áut predaných ročne - s týmto tu hoc aj celoeuropskym tak neviem - nevidím v tom celkom zmysel aby sem ťahali pár áut... ale je pravda že oni rozmýšľajú strategicky, Boh vie či nevlastnia polovicu planéty.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Prius plug in 2024
Vlastnia bane na uhlie, železnú rudu a iné suroviny,tak prečo nie aj automobilky.A radi sa vysmejú Európe.
Máme od nich mobily,počítače tak musia ísť ďalej.
Vôbec ma to neteší,no netuším ako to zmeniť.
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T (2018- 2025) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....
A co by si chtěl jako měnit? Tak si nekupuj jejich výrobky. Je mnoho výrobců mimo Asii, kteří ti nabídnou stejně produkty, jediný rozdíl bude v ceně = jediné kritérium bude, zda na to máš nebo ne.
Podívej se na Evropské uskupení, celé to jde do hajzlu, každý krade jak může do poslední chvíle, nemožné směrnice a nařízení, marže překupníků a prodejců, platy normálních lidí jsou normální možná v Rakousku a Německu a ty bys chtěl něco dělat s Korejci a Číňany? Až u nás budou podmínky pro to, aby si každý mohl koupit tuzemský nový vůz, tak se to změní samo, věř mi....
Je mi smutno, kam to došlo. Snažím se nekupovat výrobky čínských značek, už vůbec nepodporuji Aliexpres. Ovšem treba u mobilu je to dost Těžké, výrobci z Číny jsou na velmi slušné úrovni jak technologicky tak cenově. Mě třeba z této drobné elektroniky zbývá Apple a Samsung obojí neevrposke. Volvo už má taky čínský vlastník ( nevím tedy jak velkou část).
myslim si, ze s touto ponukou za tieto ceny neprerazia. Uz nejaky cas sledujem cinske moto a tie aspon konkuruju vyrazne nizsou cenou. A tiez sa moc nepredavaju. ono je vsak zasadne si uvedomit, ze europsky trh nie je celosvetovo nijak velky, pocitam ze cinan sa tu chce skor usadit a otestovat moznosti. Vtopne je ze dovozcom je firma zauberajuca sa najma realitnymi projektami
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023