Hmm, ten hmotnostní index je tedy hodně omezující ve výběru . Nechápu proč ho použil, auto podle mě není o tolik těžší jako předchozí Tucson, který má index "H".
H je rýchlostný index... ale robia to aj iné automobilky. Moja toyota má konštrukčnú rýchlosť 180km/hod a pneu musia mať do 210... ale u tucsona 240? neviem či je to nejaká poistka pre prípad súdneho sporu?
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Prius plug in 2024
Homologace byla evidentně dělaná na hybrid nebo mild-hybrid, což jsou auta těžší kvůli batériím. Vrámci úspory nákladů to švihnul i na "čistý" spalovák. Naneštěstí pro majitele.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Řešil jsem to samé co zakladatel vlákna na fullHybrida AWD...
Zimní v ceně nebyly pač jsme to bral na fleet přes zaměstnavatele a tam byla výrazně nižší cena, avšak bez těchto premií.
Protože v techničáku mám jen R19 235/50 103V, objednal jsem i kola R17 ET 45 s tím, že si je nechám zapsat.
Jako pneu jsem zvolil Michelin Alpin 5 SUV 103H.
Mluvil jsme s technikem na STK a ten mi říkal, že pokud je rychlostní index o vyšší jak maximální rychlost uvedená ve velkém TP a auto disponuje elektronickým omezovačem rychlosti tak je to v pohodě a štítek být nemusí a vystaví nějaké lejstro o shodě pro zápis do TP, tak snad, budu to zapisovat spolu s kolama.
Michelin Alpin 5 jsem měl na před-předchozím autě a byl jsme spokojen, hlavně byli super tiché, jen se docela rychle sjeli.
Naproti tomu na Toyotě Aurisovi jsme měl Nokiany a to bylo velké zklamání, jediné kdy drželi byl sníh (tam byli jak přibité), ale to co předváděli kdykoli jindy bylo dost naprd a jak mile bylo tepleji jak 15 stupňů tedy klidně na začátku března tak to byla naprostá žvýkačka + ten hluk to snad i dodávkové / cargo pneu na obytce jsou tišší.
tak to je ukážka ako je hodnotenie pneu silne subjektívne - ja som mal nokian WRD4 na auris I - najprv v zime a teraz som ich dorážal v lete a podľa mňa super gumy. Dokonca jak mizol dezén tak sa mi jazdilo ešte lepšie. Auto bolo krásne čitateľné - vždy som s istotou vedel či idem do šmyku alebo nie. Kľudne by som ich bral znova. A výdrž výborná.
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Prius plug in 2024
Zimní NOKIAN byly obuty na dvou autech, které jsem měl možnost otestovat. Odlišný vzorek, odlišný rok výroby, odlišný stupeň opotřebení - obě sady hučely jak pila. Děkuji, za mně ne
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
Bych chtěl vidět, jak s tím základním benzínem pojedu 240 Prostě vzali nejsilnější hybridní variantu a to co pro ni vyhovuje, paušálně propsali na všechny varianty.
kosatka píše: ↑29 zář 2021, 17:41
Všem moc díky za info a rady už se rozhoduji jen mezi MICHELIN ALPIN 5 215/65 R 17 103H nebo Nokian WR SUV 4 tak pokud máte někdo ještě radu nebo jiný nápad budu rád.
Já jdu letos do GY Ultragrip 9 plus. Loni mě manželka párkrát na sněhu vyškolila, s iksem obutým do těch Goodyearů vyjela tam, kde já na Kléberech musel vytahovat řetězy.
A ženě na RIO budu dávat ty Hankooky, tak jestli nasněží tak, jako loni, tak budeme mít zase srovnávací testy...
Vím je to jiný rozměr, vím je to test o kterém se nejvíc polemizuje, ale taky vím, o některých pneu v testu své. A tady máte výsledek těch tolik opěvovaných Nokian, víc bych se o tom nerozepisoval, raději
Prostě mě na auto Nokian s poděkováním NE https://www.pneumatiky.cz/megatest-brzd ... --20210930
CUPRA Formentor 1,5TSI, 110kW- 2023 matná petroleum
6,9l/100km
Aktuálně 50000 km
Olej: Ravenol 0W-20
palivo: Převážně EO N95,pokud možno bez biosložky.