I30 Smart 1.0 TGDI
Moderátoři: Farrael, Moderátoři
Re: I30 Smart 1.0 TGDI
Ja len k tomu porovnaniu turba a atmo. Mám 1.4 MPI, čakám na 1.5 dpi.
Jediné čo ma štve, je horšie predbiehanie.
Inak je to jedno. Jasné, Škodovky s turbom mi ujdú na výjazdoch z obcí, alebo na vjazde na diaľnicu. Ale v 95% prípadov musia do minúty zvoľniť a som pri nich. Takže časová úspora je tam 0.
Jediné čo ma štve, je horšie predbiehanie.
Inak je to jedno. Jasné, Škodovky s turbom mi ujdú na výjazdoch z obcí, alebo na vjazde na diaľnicu. Ale v 95% prípadov musia do minúty zvoľniť a som pri nich. Takže časová úspora je tam 0.
- Reklama
Re: I30 Smart 1.0 TGDI
Pokud máš trasu s "blbým výškovým profilem", tak je turbomotor vhodnější. Benefity DPI se nejvíc projeví na rovinatých trasách. Jako s každou atmosférou je potřeba řadit, a to některé šoféry nebaví, uznávám. Já pro rychlé předjetí nemám problém v 70 podřadit na 2.
To srovnání se stodvácou beru jako nadsázku
davfel: gratulka k novému autu, tahle červená autu sedí mnohem lépe než ta základní pastelová Překvapila mě spotřeba Focusu 1.6: byl ten motor v pohodě nebo už byl načatý?
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: I30 Smart 1.0 TGDI
No motor ve fofo občas rozsvítil kontrolku motoru. Ale co mám kamarády s tím stejným autem i motorem tak všem to bere 8.5 - 9.5L/100km
Re: I30 Smart 1.0 TGDI
Tak to buď rád, že ses toho zbavil...
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: I30 Smart 1.0 TGDI
To ti ujede i ta i30 s 1,0 T-GDi... Psal jsem že to je dobrý motor, ale na ježdění mimo město spíš nouzovka, pokud si to někdo koupí s nájezdem 15000-20000km ročně jako daily car do práce, tak ho upřímně lituju, protože finančně ta 1.0 T-GDi není zase o tolik dražší, ale je mnohem efektivnější. Navíc nejde ani tak o to, kdo jak ujede na výjezdu, ale jde primárně o předjíždění kamionů, kdy je to prostě nechutně slabé a i nebezpečné,manželce by to asi nevadilo, ta jede za traktorem třeba hodinu, ale jsou střelci, co začnou předjíždět a prostě jim to nejede a vlečou se vedle kamionu jak hlemýždi a to je nebezpečné.myscho píše: ↑05 říj 2021, 10:53 Ja len k tomu porovnaniu turba a atmo. Mám 1.4 MPI, čakám na 1.5 dpi.
Jediné čo ma štve, je horšie predbiehanie.
Inak je to jedno. Jasné, Škodovky s turbom mi ujdú na výjazdoch z obcí, alebo na vjazde na diaľnicu. Ale v 95% prípadov musia do minúty zvoľniť a som pri nich. Takže časová úspora je tam 0.
No s tou akcelerací nejsem moc daleko od pravdy, komfortem samozřejmě nelze srovnávat...Chasnik píše: ↑05 říj 2021, 11:00 Pokud máš trasu s "blbým výškovým profilem", tak je turbomotor vhodnější. Benefity DPI se nejvíc projeví na rovinatých trasách. Jako s každou atmosférou je potřeba řadit, a to některé šoféry nebaví, uznávám. Já pro rychlé předjetí nemám problém v 70 podřadit na 2.
To srovnání se stodvácou beru jako nadsázku
davfel: gratulka k novému autu, tahle červená autu sedí mnohem lépe než ta základní pastelová Překvapila mě spotřeba Focusu 1.6: byl ten motor v pohodě nebo už byl načatý?
Jinak ta dřívější 1,6 GDi mi připadala mnohem živější, když jsem se s ní kdysi svezl oproti té 1,5 DPi
Re: I30 Smart 1.0 TGDI
Momentalne je 1.0 t lacnejšia ako atmo.
Nájazd mám cez 15 ročne, ja som atmo bral kvôli častým krátkym jazdam a predpokladu dlhšej výdrže.
Nájazd mám cez 15 ročne, ja som atmo bral kvôli častým krátkym jazdam a predpokladu dlhšej výdrže.
- Stringo
- ******
- Příspěvky: 2641
- Registrován: 27 led 2019, 12:54
- Bydliště: Plzeňský kraj
- Kontaktovat uživatele:
Re: I30 Smart 1.0 TGDI
Pokud najezdíš 15t ročně krátkými trasami, tak je to dobrá volba
Re: I30 Smart 1.0 TGDI
1.5 DPi je ideál do města. 1.0 T-Gdi je volba rozumu pro všechno.
Já se ale připojím ke krevní skupině Stringo. Užívám si emoce (zrychlení) s mou 1.4 T-Gdi. V sobotu jsem se hezky projel za nějakým novým Tuconem (ještě bez značek), který rozrážel cestu. Do 180 nám to zrychlovalo (i do kopce) podobně. Pak nás zpomalily slimáci v levém pruhu. Hezky to tomu Tucsonovi jelo.
Já se ale připojím ke krevní skupině Stringo. Užívám si emoce (zrychlení) s mou 1.4 T-Gdi. V sobotu jsem se hezky projel za nějakým novým Tuconem (ještě bez značek), který rozrážel cestu. Do 180 nám to zrychlovalo (i do kopce) podobně. Pak nás zpomalily slimáci v levém pruhu. Hezky to tomu Tucsonovi jelo.
i30 kombi 2020- Style 1.4 t-gdi navi Olivine Grey
ex : Nissan Primera 2.0i
ex : Nissan Primera 2.0i
Re: I30 Smart 1.0 TGDI
Podstivy zábeh toho nového Tucsona.
Som prekvapený aká raketa je ten "kafemlejnek".
https://youtu.be/EvTzJu8xTOI
Som prekvapený aká raketa je ten "kafemlejnek".
https://youtu.be/EvTzJu8xTOI
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
- Mr. HYUNDAI
- *******
- Příspěvky: 11610
- Registrován: 07 kvě 2008, 12:51
- Bydliště: Lázně Toušeň
Re: I30 Smart 1.0 TGDI
Já překvapený nejsem ani trochu !
25. (OPEL 2.) Astra PHEV GS line
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
24. (OPEL 1.) Mokka-e Ultimate
Re: I30 Smart 1.0 TGDI
No áno,EKOreally to chápam.
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8
Mazda 626 V6, Renault 21 , Citroen BX16...
Re: I30 Smart 1.0 TGDI
Sežeň stodvácu, já dám k dispozici DPIčko a můžeme poměřovat. A s prstem v nose té škoduli ujede i manželčino RIO 1.2 DPI, které je díky protaženým kvaltům skutečný lenoch.Stringo píše: ↑05 říj 2021, 11:13No s tou akcelerací nejsem moc daleko od pravdy, komfortem samozřejmě nelze srovnávat...Chasnik píše: ↑05 říj 2021, 11:00 Pokud máš trasu s "blbým výškovým profilem", tak je turbomotor vhodnější. Benefity DPI se nejvíc projeví na rovinatých trasách. Jako s každou atmosférou je potřeba řadit, a to některé šoféry nebaví, uznávám. Já pro rychlé předjetí nemám problém v 70 podřadit na 2.
To srovnání se stodvácou beru jako nadsázku
Jinak ta dřívější 1,6 GDi mi připadala mnohem živější, když jsem se s ní kdysi svezl oproti té 1,5 DPi
A GDi aby nebyla živější, když má deklarovaných 25 koní navíc. Mám slíbenou Ceedku JD na krátký testík, tak snad porovnám. Že bude lepší, o tom nepochybuju, jde o to, o kolik.
i30 combi PDe 1.5 DPi 110k
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
i30 kombi CRDi Weekend Design 109 k (17-20), Cee'd SW 1.6 GDI 135 k (15 -17 )
i30 cw 1.6 CVVT 126 k (11 - 15), C-MAX 1.6 TDCI 109k (06 - 11), Punto 1.2 16V 80k (02 - 06)
6 x Š 120/125 (95 - 02)
Re: I30 Smart 1.0 TGDI
Souhlas s Chasníkem - GDi je přímovstřik, takže i bez turba bude vždycky živější.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
Re: I30 Smart 1.0 TGDI
Michal Karpat - autožurnál, najdi si na YT video, tam porovnává 1.5Dpi a 1.6Gdi
*
Stringo, to srovnání se Š120 je trošku mimo realitu. Ale jako vtip dobrý!
*
Stringo, to srovnání se Š120 je trošku mimo realitu. Ale jako vtip dobrý!
Re: I30 Smart 1.0 TGDI
Willy50: v tom testu spolu ale soutěží 1.5 DPi (81 kW, 144 Nm) a 1.6 MPi (88 kW, 156 Nm). Jde tedy o relativně vyrovnaný souboj dvou atmosfér s nepřímým vstřikem.
Motor 1.6 GDi (99 kW, 164 Nm) - přímý vstřik - je něco jiného. Ten by naší 1.5 DPi asi přeci jen vyprášil kožich.
Motor 1.6 GDi (99 kW, 164 Nm) - přímý vstřik - je něco jiného. Ten by naší 1.5 DPi asi přeci jen vyprášil kožich.
je: Hyundai i30 Combi 1,5 DPI Smart - Heduše (21-)
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011
je2: KIA Ceed II 1.4 MPI (15-), Škoda Octavia I 1.9 TDI Combi (04-)
bylo: Opel CorsaB 1.0, BMW X1 1.8D F48, Šk. Fabia I 1.2 HTP
dávno: Šk. Fabia I 1.4 MPI, Šk. Forman LX, Šk. 105 L, VAZ 21011