To, že jsou kola shodná s nabídkou automobilky neznamená, že můžou být nasazená na každý auto daného modelu. Kola na autě se musí vždycky shodovat s tím, co je zapsáno v TP, včetně ET.
Tak to se mi ještě nestalo, aby někdo na STK kontroloval ET. Rozměr pneu a průměr kol, to ještě jo, ale ET ne. Dokonce otec měl 6 let na autě kola, který mu dali v jako zimní sadu a až teď při prodeji kol jsme přišli na to, že má ET 48 místo 51. Nikdo to neřešil. Kola nijak nekoukala tak nebyl ani důvod.
Tak dneska nebylo nic v plánu, zima o sobě dává pomalu vědět a tak jsem přezul Tucsona. Kola s ET 44 se v pohodě vejdou do podběhů, nijak nevykukují, jsou podle mě ideálně s autem. Co se týká jízdních vlastností. Musím říct, že oproti předchozí sadě s ET 51 je auto v zatáčkách jistější, dokonce jsem nepoznal třeba při průjezdu kruháčem žádnou výraznou změnu oproti letním 19" (na předchozí sadě jsem měl větší pocit náklonu). Tvrdost podvozku je samo o něco lepší, ale není to tak, že bych nevěděl o dírách na silnici. Spíš auto získalo takový plavější, houpavější styl jízdy. No a pneu Hankook, v tomto rozměru nemají chybu, ticho jako v kostele.
Tak dneska odpoledne nebylo co dělat, tak jsem se pustil do polepu prostoru kolem rezervy. Stejně jako u FB se mi nelíbilo, že když jsem šel dát něco k rezervě, svítilo na mě kovový dno v barvě auta, což vypadá lacině. Práce ve dvou na hodinku a je hotovo a mnohem lepší. Blbost, ale potěší
Přesně tak, hrozně dobře se s tím pracuje, je to hrozně elastický a sakra to drží. Prakticky je dobrý to přilepit na poprvé. Jak to položíš, už se tomu nechce pryč. Za 600,- Kč i s dopravou a bohatě stačí na celý kufr a ještě mi pár odřezků zbylo. Celkem dobrý i v případě, že si člověk v kufru vozením věcí časem podře plastový boky nebo části. Pak stačí polepit tímto a je kufr jako nový.