Náhodou jsem v mobilu narazil na foto z 8. 7. 2019. Na tacho tam svítí 100040 km. Včera od tohoto data uběhlo 30 měsíců (2 a 1/2 roku) a tacho ukazoval 176863 km. Takže za 30 měsíců najeto 76823 km... soukromých... v průměru 2560 km měsíčně
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
30 000 rocne sa da. Ked bol otec v Bratislave a cakal na transplantaciu srdca, jazdieval som len k knemu, k mame a znova domov cca 900km tyzdenne. K tomu nejaky hannover a bolo z toho za prve dva roky snad 37 000km/rocne po dobu dvoch rokov. teraz som rad ked preleziem 20000km/rocne (v 2021 sa podarilo
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Axel: Môžeš so spokojným srdcom skonštatovať, že investíciu do auta využívaš a nežerie Ti ju čas, prach a pavúky kdesi v stodole..... ja sa posledné roky držím v rozmedzí 28 - 30tkm ročne.... čisto rodinne výletný režim.
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
presne som si to aj ja tak kedysi sledoval, ale potom som to vzdal. za necelých 4,5 roka mám nájazd takmer 140 tisíc, s tým, že prvý rok som spravil 20 a zvyšok za 3,5 roka. Ročný nájazd priemere niekde okolo 35 tisíc. Začal som už z toho poškuľoval po i30 kombíku (plánujeme rodinu s partnerkou), chcel som si ho online nakonfigurovať ale zisťujem že nie sú v ponuke dieselové motory?
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024- Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017 ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024 ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Ano v i30 nafta už není a uvažovalo se i u Tucsonu o konci nafty, ale nakonec se přidal ještě jeden vstřikovač močoviny a nafťák se bude dál vyrábět i prodávat.
Minko: ako fanda dieslu v malom aute som bol tiez skepticky. ale s dobrou nohou sa da jazdit aj s cca 110kW turbobenzinom okolo 5,5-6l. ten treba davat pozor na tazsiu nohu a dialnice
chcem si teraz otestovat ten nas litrovy benal 74kW ktory ma by voko 4000km na mojej standardizovanej 240km trase (dialnica 100km, kopce a zakruty 50km, obce a prva trieda zvysok). A myslim, ze do 5.2 to bude, co je asi o 3-4 deci viac nez diesel podobneho vykonu.
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
no ja som na kii ceed_sw prvej generácie diaľkové trasy robil za 5L/100 km niekedy aj pod. Pri extrémne úspornej jazde sa na mojom vysávači na túto hodnotu dostanem, pri štandardnej jazde s ľahkou nohou pod 5,5 nejdem Pri mojich ročných nájazdoch to vyzerá na nie práve zanedbateľný rozdiel v kombinácii s cenou.
Dacia Duster TCe 100 LPG Arizona Orange Journey + country pack 01/2024- Hyundai i20 1.2 62kw CHIC Phantom black + winter pack 8/2017 ex Škoda Fabia 7/2019 - 1/2024 ex Kia cee´d_SW 02/2015 - 08/2017
Ako rozšírenie obzoru k myšlienkam na diesel si prečítaj Axelove peripetie s DPF a prístup servisu/importu k záručnému plneniu. Ďalej môžeš pokračovať vo vlákne o častých regeneráciach v i30 2gen.... to len na objasnenie, že aj relatívne jednoduché a mechanicky odolné motory dokázal výrobca odpáliť nevyžiadanou sw úpravou.... . Ak motor regeneruje 3 - 4 za vyjazdenú nádrž tak ekonomika je úplne v pr.... .
Motory smart stream diesel (100kW mild hybrid kúpiš ešte u susedov zo Žiliny..), takýmito lapáliami netrpia ale vykúpené je to odhadom 2x takou zložitoťou a 3x takou cenou za potenciálny väčší servisný zásah. U iných značiek/koncernov to nie je o nič rozumnejšie... za mňa ak kúpiť tak bez ohľadu na záruku začať riešiť obmenu veľmi skoro pred métou 200tkm.... prípadne aj pod 150tkm.....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.