Motor 2.0 103kw vhodný na přestavbu LPG?

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: nulda, 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Rene
Příspěvky: 1
Registrován: 09 led 2022, 15:37

Motor 2.0 103kw vhodný na přestavbu LPG?

Příspěvek od Rene »

Zdravim. Máte niekto skusenosti s motorom 2,0 103kw. R.V. 2008. Má najazdených 200000km na benzin. Či sa oplati to dať na LPG.
Reklama
 

Uživatelský avatar
Axel.Foley
*******
Příspěvky: 20061
Registrován: 07 zář 2011, 00:02
Bydliště: Olomouc

Re: Motor 2.0 103kw vhodný na přestavbu LPG?

Příspěvek od Axel.Foley »

Z mého pohledu by byla přestavba holý nesmysl.
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White, alias Tuky
ex Hyu i30 1,4 Trikolor Plus, 08/2011, Continental Silver, alias Číbrný sršeň
ex Ford Escort 1,6 16V kombi, r. v. 1998, tmavě modrý, alias Modrásek
dibarbora
*****
Příspěvky: 2087
Registrován: 05 úno 2018, 14:53
Bydliště: Žilina

Re: Motor 2.0 103kw vhodný na přestavbu LPG?

Příspěvek od dibarbora »

Tiež si myslím... s 200tkm má už motor výraznú časť životnosti (nepíšem väčšinu) za sebou.... už má určite aj svoje prevádzkové neduhy, takže prerábka na LPG (ktoré ten motor aj viac zaťaží) môže spôsobiť, že v čase keď by si mal začať "zarábať" - po splatení investície, tak začneš riešiť poruchy súvisiace s prevádzkou na LPG.... nehovoriac o tom, že cenou za LPG prestavbu tomu veteránu zdvojnásobíš nominálnu hodnotu.....
Hyundai Tucson NX4 Shine+, 1,6TGDi, 110,1kW, 2WD MT6 bez náznaku hybridu
ex.Hyundai i30 kombi PDe Family 1.4 T-GDI 6st.
sneb
*
Příspěvky: 33
Registrován: 29 kvě 2021, 12:05

Re: Motor 2.0 103kw vhodný na přestavbu LPG?

Příspěvek od sneb »

Coby majitel LPG souhlasím s klukama, náklady na pořízení se ti již rozhodně nevyplatí....
v očekávání od 10.6.2021Hyundai i30 WG 1.5I MT Smart engine red

Hyundai i30 combi 2013 TRICOLORE, 1,6CVVT, LPG
Uživatelský avatar
Mexican
*******
Příspěvky: 7910
Registrován: 05 srp 2007, 14:39
Bydliště: Střelice (JmK)
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor 2.0 103kw vhodný na přestavbu LPG?

Příspěvek od Mexican »

je to jednoduche spocitat a bude to stat a padat na tom ako dlho chces s tym lpg jazdit. pretoze si myslim, ze motor s 200 000 km moze byt v perfektnom stave kedy bez vacsej udzby vydrzi dalsich 100 / 200 / 300 tisic km

takze tuzka do ruky a pocitaj. Ono sa tvrdi, ze :hyu: motory nie su uplne vhodne na prestavbu na lpg
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023
2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023

http://pancuha.wordpress.com/
slabostka
*****
Příspěvky: 1728
Registrován: 23 dub 2008, 21:00

Re: Motor 2.0 103kw vhodný na přestavbu LPG?

Příspěvek od slabostka »

presne závisí od konkretneho zadania - ak je motor v top stave - neberie olej, má komprsesiu, nie je zakarbonovaný, dobré lambdy a bude tam nájazd vs spotreba prečo nie.
ak ale - málo jazdíš, motor nie je OK tak nie.
Návratnosť si vyrátaj aby sa ti urobila max. za 3 roky, čiže bud je vysoký nájazd alebo vysoká spotreba
Getz 1.4, 04-2006
Nissan Almera Tino 2.0 cvt lpg 2002
Fiat Punto 1.2 16v cvt 2000
Toyota Auris HSD 2012
Suzuki Vitara 1.4 boostrejet 2018
Toyota RAV4 AWD hybrid 2021
Odpovědět

Zpět na „i30 Motor a převodovka“