](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
](./images/smilies/eusa_wall.gif)
Moderátoři: frawd, Moderátoři
Tak já bych nikdy nejel tam kde by přede mnou bylo víc jak jedno auto v rade, tedy pokud bych neměl dojezd 20km.motorol píše: ↑12 bře 2022, 14:38 Na netu má každý silné řeči, ale když člověk mrkne na frontu u tank ono nebo u polských pump, tak pul hodinka ve frontě je jen vlhký sen. Většina lidi tam je déle a docela by mě tedy zajímalo, kteří to jsou, když odtud by tam nikdo nečekal, protože je to nekonfortni a pod jejich úroveň.
Toto je pekná teória, ale nabúrava ju práve ten test z reálneho sveta, čo som tu postoval. Na 900 km trase totiž nabíjal 4x. Vďaka super rýchlym nabíjačkám to bolo v pohode, ale zastavovať sa na nejakých 50 kW nabíjačkách (momentálna realita ČR, nakoľko ne-Tesláckych rýchlo nabíjačiek, čo majú výkon 150 kW+ tu spočítam na prstoch dvoch rúk) a na 900 km ceste potom stráviť na zastávkach cez 2 hodiny, to teda ďakujem, ale neprosím...
Coz je ovsem logicke a rovnako by sa zachoval kazdy clovek, ktory nechce niekde zostat stat, nakolko dnes zatial nemozes cakat, ze dalsia moznost nabijania vozidla bude za 20 km ako u benzinky. Fakt mu to nemozem mat za zle, na druhej strane, ked sa zastavis u nabijacky, co ti do auta laduje 200 kW+, tak je to jedno, bo stejne si za 10 minut zas na ceste. Lenze 10 a 30 minut na zastavku je za mna (pri dlhej ceste) sakra rozdiel.
Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz |
Partner: | Hyundaiklub.pl |