Jj, neporovnatelný rozdíl v prospěch PDeMaras píše: 17 zář 2021, 14:06 Když srovnám sedadla v předchozím modelu i30GD, která neměla boční držení zad a ty v současné generaci, tak ty naše jsou o level výše.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři
Jj, neporovnatelný rozdíl v prospěch PDeMaras píše: 17 zář 2021, 14:06 Když srovnám sedadla v předchozím modelu i30GD, která neměla boční držení zad a ty v současné generaci, tak ty naše jsou o level výše.

Manželka sa na toto sťažovala pri 2. generácii. Tieto nove si pochvaľuje ze su výborné. Sto ľudí sto chutí. Asi takHypnotux píše: 03 zář 2022, 09:02 Ahoj, I30 kombi III mám 3 měsíce a přítelkyně si stěžuje na opěrku hlavy. Že prý jí tlačí hlavu příliš dopředu a bolí jí z toho krk.
Opěrka se dá nastavovat, ale v tomhle směru už to lépe nejde. Je to na sedadle spolujezdce a je pravda, že oproti té u řidiče je o něco víc vystrčená.
Setkal jste se někdo s tím?
Ohnout to asi jen tak nepůjde, ta kulatina má tak 12 mm.
Nezkoušel jsem, ale přehodit to se zadní asi nepůjde.
obrázek ilustrativní
https://a.allegroimg.com/s360/114f56/bd ... -ZAGLOWEK-]
Jak vysoká je přítelkyně? Jsem 163cm vysoký a stejný problém mám taky. Zadní tam nepasuje, má nožičky bližší k sobě.Hypnotux píše: 03 zář 2022, 09:02 Ahoj, I30 kombi III mám 3 měsíce a přítelkyně si stěžuje na opěrku hlavy. Že prý jí tlačí hlavu příliš dopředu a bolí jí z toho krk.
Opěrka se dá nastavovat, ale v tomhle směru už to lépe nejde. Je to na sedadle spolujezdce a je pravda, že oproti té u řidiče je o něco víc vystrčená.
Setkal jste se někdo s tím?
Ohnout to asi jen tak nepůjde, ta kulatina má tak 12 mm.
Nezkoušel jsem, ale přehodit to se zadní asi nepůjde.
obrázek ilustrativní
https://a.allegroimg.com/s360/114f56/bd ... -ZAGLOWEK-]
 Ja jsem byl ted schopny ujet za 24h nejakych 1200 km s pauzama cca po dvou hodinach na protahnuti a schrupnuti a sedacky mi prisly ok  (etapy 800 km a 400 km). Mam 172 cm. Zato o trochu vetsi spolujezdec (180?) se tam porad vrtel, ze jsou na nej uzke (a pritom na sobe taky nema zadny tuk) a ze chce svoje 20 let stare Volvo s vysezenym dolikem.
 Ja jsem byl ted schopny ujet za 24h nejakych 1200 km s pauzama cca po dvou hodinach na protahnuti a schrupnuti a sedacky mi prisly ok  (etapy 800 km a 400 km). Mam 172 cm. Zato o trochu vetsi spolujezdec (180?) se tam porad vrtel, ze jsou na nej uzke (a pritom na sobe taky nema zadny tuk) a ze chce svoje 20 let stare Volvo s vysezenym dolikem. 
To je přesně ten důvod, proč i já už dlouhodobě zvažuju výměnu celých předních sedaček u i20 i i30 za jiné, ergonomičtější a polosportovní. My vlastníci Hyundaiů sice povětšinou nejsme boháči, ale pokud je někdo ochoten si připlatit za 1ks třeba i do cca 20tis. Kčdrobcek73 píše: 10 lis 2022, 20:36 Keď som tu natrafil na toto vlákno, tak pripojím aj ja svoje skúsenosti so sedákom v i30 kombi (2018). Auto bolo v najvyššej výbave na Slovensku (Style) malo kombinované sedačky koža-látka a malo bedernú opierku, čo bolo super, ale pri dlhších cestách (niekoľko sto km) som mával nepríjemný pocit - bočnice koženkového podsedáku ma tlačili z boku do vonkajšej strany ľavého stehna (z pravej strany som ten pocit nikdy nemal). Za celý čas, čo sme i30 mali som si na to nezvykol... Pri cestách do jednej hodiny to bolo v pohode, ale keď som v aute sedel dve a viac hodín (najhoršie som to vnímal cstou do Bulharska), tak som to tlačenie do stehien cítil...
 , ukázalo se, že nej by byly typy Cobra Stuttgart nebo o něco malinko větší Sparco GT. Cobra Stuttgart se vyrábí už snad od r.2014. Jde o velmi účelné retro sedačky, které jsou svými rozměry poměrně subtilní, jsou hodně vyklopitelné (úhly) vpřed i vzad, mají upravitelné i vyjmutelné opěrky hlavy (na rozdíl od dražších čistě sportovních sedaček), prodávají se i ve verzi se zvětšenými nebo zmenšenými bočnicemi u stehen, s podporou beder ("lumbar support"), prodávají se ve spoustě nejen barevných podvariant, jsou i lehčí než ty originální (Cobra Stuttgart váží jen cca 13,2kg a Sparco GT cca 18-19kg), obě mají velkou podporu montážních příslušenství a u Stuttgartu je dokonce vyjmutelná základna, viz fotky.
 , ukázalo se, že nej by byly typy Cobra Stuttgart nebo o něco malinko větší Sparco GT. Cobra Stuttgart se vyrábí už snad od r.2014. Jde o velmi účelné retro sedačky, které jsou svými rozměry poměrně subtilní, jsou hodně vyklopitelné (úhly) vpřed i vzad, mají upravitelné i vyjmutelné opěrky hlavy (na rozdíl od dražších čistě sportovních sedaček), prodávají se i ve verzi se zvětšenými nebo zmenšenými bočnicemi u stehen, s podporou beder ("lumbar support"), prodávají se ve spoustě nejen barevných podvariant, jsou i lehčí než ty originální (Cobra Stuttgart váží jen cca 13,2kg a Sparco GT cca 18-19kg), obě mají velkou podporu montážních příslušenství a u Stuttgartu je dokonce vyjmutelná základna, viz fotky. Takže nejblíž SRN nebo rovnou Anglie, ale na ebayi je od jedněch Anglánů taky ke koupi za cenu (se všemi dovoz. poplatky a poštovným) cca 18tis. Kč.
  Takže nejblíž SRN nebo rovnou Anglie, ale na ebayi je od jedněch Anglánů taky ke koupi za cenu (se všemi dovoz. poplatky a poštovným) cca 18tis. Kč.
 
 | Naše další fóra: | astra-g.cz | opel-astra-h.cz | astra-j.cz | opel-forum.cz | chevroletclub.cz | club-fiat.com | kia-club.net | suzuki-forum.cz | 
| Partner: | Hyundaiklub.pl |