1.4tgdi problemy v motorové části

Startování, spojka, převodovka, provozní kapaliny.

Moderátoři: 89majlo96, Moderátoři

Odpovědět
Raifenus
Příspěvky: 3
Registrován: 03 zář 2022, 10:08

1.4tgdi problemy v motorové části

Příspěvek od Raifenus »

1. Jak jste na tom s reklamací aktuátoru turba? I po výměně stále rezonuje, i za jízdy a skřípe. Hyundai Motors tvrdí, že po výměně za modifikovaný aktuator zvuky mají přestat, ale nepřestaly. Autorizak už si neví rady a bombarduje Hyundai Motors o řešení, ale nic se neděje.
2. Syčení z motoru při 3-4 stupni do kopce pod plynem. Autorizak chce vyměnit olej v převodovce ](*,) :evil: #-o
Podle mě buď motor nasavá někde falešnej vzduch nebo někde vzduch uniká, nevíte po čem jít?
3. Řachtání z motorového prostoru při dojíždění na křižovatku, sjezdu z dálnice atd( bez plynu)..jde přesně o zvuk jako když jedete na jízdním kole z kopce nez šlapání( řachtání řetězu).. ale dle autorizáku je řetěz na pevno a ten řachtat nemůže.. musí být zařazená rychlost, jak se vyřadí, přestane, jak zařadim, začne zas řachtání, dělá to sporadicky.. takže řetěz to dle aut. není, ale co jinýho to může být neřeknou, protože neví, takže závada se neprojevila a pohoda jede se dál..

Díky za postřehy a rady.
Ať už přijdu do autorizáku s nějakym problémem, buď si neví rady, nebo je to normální. ](*,) ](*,)
Reklama
 

thaischumi
**
Příspěvky: 191
Registrován: 05 srp 2020, 09:03

Re: 1.4tgdi problemy v motorové části

Příspěvek od thaischumi »

1. Mám za sebou už 40t km a aktuátor už začíná dělat zvuky (myslel jsem že rezonuje izolace turba ale nebylo to ono) při určitém zatížení (řekl bych někde kolem 30-40% zatížení, když plyn přidám nebo ubírám tak ten zvuk ztichne). Možná kvůli vůli celého mechanismu? https://www.youtube.com/watch?v=Os34Rbv63g8

2. Syčení u turbomotorů je asi normální, jak hlasitě ti syčí? Únik za turbem je velmi jednoduše poznat, že z toho uniká i olej.

3. Není to rachtání pořád od toho turba/aktuátoru https://www.youtube.com/watch?v=0rnJXe-G5As , když dáš nohy z plynu, vrátí se ovládání do prava a rachtá, žádné tlumení dorazu tam asi není.
i30 kombi 2019 1.4 T-GDI Comfort "Clean slate blue"
Focus mk2 kombi FL 2008 1.6 TDCi 66kW 28x xxx km
RIP Focus mk1 kombi 2004 1.8 TDCi 74kW 414xxx km
Raifenus
Příspěvky: 3
Registrován: 03 zář 2022, 10:08

Re: 1.4tgdi problemy v motorové části

Příspěvek od Raifenus »

thaischumi píše: 06 zář 2022, 00:21 1. Mám za sebou už 40t km a aktuátor už začíná dělat zvuky (myslel jsem že rezonuje izolace turba ale nebylo to ono) při určitém zatížení (řekl bych někde kolem 30-40% zatížení, když plyn přidám nebo ubírám tak ten zvuk ztichne). Možná kvůli vůli celého mechanismu? https://www.youtube.com/watch?v=Os34Rbv63g8

2. Syčení u turbomotorů je asi normální, jak hlasitě ti syčí? Únik za turbem je velmi jednoduše poznat, že z toho uniká i olej.

3. Není to rachtání pořád od toho turba/aktuátoru https://www.youtube.com/watch?v=0rnJXe-G5As , když dáš nohy z plynu, vrátí se ovládání do prava a rachtá, žádné tlumení dorazu tam asi není.
1. S tim regulatorem ma hodně lidí problem, a přesně jak je na obou videech, rezonuje a skřípe.. přesně podle videa cos poslal.

2. To syčení je dost hlasitý a mam odpozorovaný 4. Rychlostní stupeň na 60km/h točí cca 1800 a přidam plyn ( nejlépe do kopce) a syčí do tý doby dokud plyn nepustím.

3. Myslel jsem si to taky, jak přidám plyn, přestane to.. ale zakopanej pes je v tom, že pokud vyřadím, přestane to taky, a když hodim zpátky rychlost, začne opět řachtat.
Odpovědět

Zpět na „i30 2016- Motor a převodovka“