zistil som, ze ak by som viac jazdil kvalitne dialnice, to auto vydrzi uplne bez problemov. teraz sme cestovali v podstate 1400km v kuse po dialnici (AT/IT) a pocitovo to tomu autu slo pohotovo a pohodlne. potom clovek absolvuje presun 100km okreskami poslednej triedy s vracackami, zlym asfaltom (a par zastaveniami k tomu) a subjektivne to auto trpi viac nez na pokojne dvadsat-tridsat nasobku dialnice.
zo zaciatku som.jazdil cca 32-34000km rocne najma za zakosom do Nemecka a do 120000km som nesiahol v podstate na nic. potom prisli roky tahania privesov na stavbu domu po zlych moravskych okreskach a pokojne kazdych 20-30 000km.bolo treba riesit silentbloky, ulozenia atd
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Můj stále ještě relativně nový Boxer stále ještě v záruce má zatím jen necelých 41 tis. km. Závady? Zatím jen jedna, tzv. hill holder (asistent pro rozjezd do kopce) nefungoval, opravovali to 4x a po čtvrté letos v březnu si nevěděli rady, takže požádali o řešení výrobce, neboť jsem začal vyhrožovat vrácením vozu a odstoupením od smlouvy. V důsledku jeho pokynů do toho dali typově jiný brzdový spínač než byl původní a kompletně přeinstalovali veškerý SW. Od té doby, neboli posledních asi 5 tis. km to drží. Jiné závady to nemělo, snad jen, že do bandasky vzduchového filtru se dostala myš a prokousala jí na dně a chcípla tam. Musel jsem to vyndat sám, podlepit plátkem plastu a epoxidem z vnější strany, pak zabrousit a přestříknout z obou stran černě (to už jen z estetického důvodu). Opravna Domanský, která na to přišla při 4 letém servisu to chtěla řešit novou bandaskou na filtr i s montáží za 4600 CZK, z toho cena dílu 4 200,-. Mohlo by to i na pojištění, jenže při spoluúčasti 5 000.- by to nebylo rešitelné. Oprava za cca 30 minut práce a asi tak 15,- Kč za tu trošku epoxidu a sprejového laku. Akorát kvůli tvrdnutí epoxidu to bylo rozebrané přes noc.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Axel, tak ak to udrzis tak tych 400 das vyyyyrazne rychlejsie ako ja ) jazdit je vzdy kam, na taky Nordkapp a nazpat (minimalne 7000km) alebo Faro a nazpat (minimalne 6500km) no a vsetky tie turecke a gruzinske destinacie, to uz smrdo 10+
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Mexican:
Říkáš, že Tuky by měl vidět Cabo de Sao Vicente a Cabo de Roca (nejjihovýchodnější a nejzápadnější cíp Evropy), nejen Nordkapp (nejsevernější místo Evropy, kam se dá dojet autem). Ještě musím pohledat nejjižnější
Hyu Tucson 1,7 CRDi Czech Edition, 09/2016, Sand White
ja to na Faro a Nordkapp a Accentom uz nedam. niezeby tam nedosiel ale najblizsi rok to nevyjde. Tak snad to das ty
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Ja teda mel na astre necelych 260t km, rekl bych ze i tech 200 uz je hranice pro nekoho, aby auto prodal a koupil novy.
Koukam na jeden Yt kanal ohledne dovozu aut a tam rikali, ze Nemec koupi auto s max 50t km ojete a pak ho kolem 150t km proda.
To by byl ideal, ale to byl meli nekteri zdejsi clenove auto 2 roky
Nordkapp je realny len neviem ci tento alebo buduci rok (asi skor ten).
Bohuzial obytkou, s Tucsonom je to tak nejak komplikovane. Teraz riesim poistku a mam tam aj Allianz a normalne neviem, aky rozptyl u Tucsona mam dat. Normalne sa bojim tam napisat 10 az 12 000 rocne
2023 TUCSON NX4 HEV 2WD Style/Premium - hybridny mladoch od 04/2023 2007 Accent 1,5 CRDi VGT, Nemesis in Elegance & True Blue - legenda s 404 000km, ktora vzdy bude mat miesto v mojom srdci - 08/2007 do 04/2023
Peugeot Boxer (obytka) 52 000 (koupen nový v 03/2018) Renault Fluence 141 000 (koupen v 72 000 km před 3 lety a 2 měsíci) U toho uvažuji o výměně, letos mu bude v srpnu 15 let, ale vrazil jsem do něj v r. 2022 asi 70 tisíc Kč při stavu 120 tis. km a nyní jezdí perfektně a bez závad, takže se mi tak úplně nechce, (výměna rozvodů, vodního čerpadla, svíčky, veškerých kompletních brzd vč. kotoučů, nové čepy řízení a pár dalších drobností). Ty opravy by se měly ještě chvíli amortizovat. Jenže mě budou čekat nejpozději příští rok obě sady pneumatik, to bude nejméně dalších 25-27 tisíc a tak jsem na vážkách. Renault R 11 167 000 koupen v 2016 při stavu 160 000 km. Toho prodat chci, ale nedaří se. Na druhou stranu mi to nespěchá.
od 29.3.2018 Peugeot Boxer 3000 Blue HDi L2H1,barva červená Tiziano,obytný vůz s ložnicí 1,87x3,12 m.
od. 19.4.2017 Renault R 11,1,7i z 04/1985,barva červená (atestovaný veterán)
od 17.12.2021 Renault Fluence 1,6 16V z 08/2014, barva bílá káva
Cupra Formentor 1,5 TSI (2022-)
Hyundai i20 Chic 1,25 (2017-) biela
Opel Insignia GS 1,5 T Innovation(2018-) Satin Grey
Hyundai Elantra AD 1,6 Style Sparkling metal
Hyundai i40cw 1,6 GDI, Blue spirit
Ford Cmax 1,6
Ford Mondeo 1,8....